Dat had ik liever de vorige keer gezien....quote:Op woensdag 18 april 2007 12:24 schreef Aanvoerder het volgende:
Laat ik maar eens opschieten. Eerst nog ff langs de supportersbalie en dan de stad in. Ik ben weer aan het treuzelen. Ik zou graag weer eens een ouderwets pak slaag voor RKC willen zien.
Die 2-2 tegen Excelsior mocht er anders ook wezen hoor.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich wel ja, maar dan komt een deceptie zoals tegen RKC driedubbel hard aan.
Jij kan tenminste nog naar de wedstrijdquote:Op woensdag 18 april 2007 12:24 schreef Gelderland het volgende:
ik haat wekren ookdaar gaat me terras/zuipdag voor de wedstrijd
Aaargh, hou op HW! Is Rosales eindelijk weg, heeft 'ie weer iets anders om over te zeiken.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat had ik liever de vorige keer gezien....
jawel, maar dat was de vorige kans alweer op de titel. Ze verneuken het, krijgen godverdomme NOG een kans van een zwalkend PSV en ze laten ze gewoon weer kampioen worden.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:25 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Die 2-2 tegen Excelsior mocht er anders ook wezen hoor.
Nee, het was idd briljant van zequote:Op woensdag 18 april 2007 12:27 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Aaargh, hou op HW! Is Rosales eindelijk weg, heeft 'ie weer iets anders om over te zeiken.
quote:Op woensdag 18 april 2007 12:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
jawel, maar dat was de vorige kans alweer op de titel. Ze verneuken het, krijgen godverdomme NOG een kans van een zwalkend PSV en ze laten ze gewoon weer kampioen worden.
Ik verdenk er echt een aantal van volgend jaar in Eindhoven te willen spelen.
Maak je geen zorgen .. het effect komt met vertraging bij julliequote:Op woensdag 18 april 2007 12:11 schreef PyTh het volgende:
[..]
Klopt.
Maar als PSV dit seizoen voor de 6e keer in 8 jaar kampioen wordt zegt dat toch genoeg over de gang van zaken bij ajax de laatste 8 jaar.
Gelukkig roepen we dat dit jaar pas voor het eerstquote:Op woensdag 18 april 2007 12:34 schreef Chadi het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen .. het effect komt met vertraging bij jullie
Ik zou inderdaad vanavond liever uitgeschakeld worden en dan vorige keer gewonnen hebben. Dan zou je tenminste kampioen zijn geworden.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat had ik liever de vorige keer gezien....
Met Koeman aan het roer daar maak ik me geen zorgenquote:Op woensdag 18 april 2007 12:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gelukkig roepen we dat dit jaar pas voor het eerst.
Het was natuurlijk niet de bedoeling om je te irriteren, maar dat snap je zelf ook wel daar ben je snugger genoeg voor BonJovi.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:33 schreef BonJovi het volgende:
Pyth je irriteerd me wel met je Psv gezeik we weten het nou al
Daar twijfel ik nog weleens aan.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:38 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het was natuurlijk niet de bedoeling om je te irriteren, maar dat snap je zelf ook wel daar ben je snugger genoeg voor BonJovi.
Doe de barvrouw de groeten.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:52 schreef PizzaSalami het volgende:
Tijd om richting de kroeg te gaan, ik wens iedereen een zinderende wedstrijd toe!
quote:Op woensdag 18 april 2007 12:38 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het was natuurlijk niet de bedoeling om je te irriteren, maar dat snap je zelf ook wel daar ben je snugger genoeg voor BonJovi.
Wat de neuk anders? Een tray Fanta?quote:Op woensdag 18 april 2007 12:55 schreef PLAE@ het volgende:
mogguh.
Ik word wakker gebelt of er een tray bier mee moet.
Tuurlijk moet dat mee![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |