Handig he?quote:Op woensdag 18 april 2007 08:44 schreef indahnesia.com het volgende:
wat quote hier iedereen veel zeg
quote:Op woensdag 18 april 2007 08:42 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Cool.
Is die nog beschikbaar..
*kloontje aanmaakt
Dat voorkomt dat er ineens zoeen harry tussen zit en er ineens suggestieve posts ontstaan en je daarna alsnog je post met de quote moet edittenquote:Op woensdag 18 april 2007 08:44 schreef indahnesia.com het volgende:
Hoeveel keus heb ik dan.quote:Op woensdag 18 april 2007 08:45 schreef Sebasser het volgende:
je mag elke dinsdag van de week een paar knikkers komen uitzoeken op mijn kantoor.
Is toch ook de bedoelingquote:Op woensdag 18 april 2007 08:44 schreef indahnesia.com het volgende:
Herkenbaarquote:Op woensdag 18 april 2007 08:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat voorkomt dat er ineens zoeen harry tussen zit en er ineens suggestieve posts ontstaan en je daarna alsnog je post met de quote moet editten. Zo irritant is dat
![]()
Oeh Mudvayne. Dat is lang gelee.quote:
Ik hou niet zo van biljartenquote:Op woensdag 18 april 2007 08:47 schreef Sebasser het volgende:
Niks geen keus, we gaan niet biljarten ofzo.
Knikkers.
Goeiemorgen Dio, lekker geslapen?quote:
Koffie topic, iedereen doet druk.quote:Op woensdag 18 april 2007 08:49 schreef eer-ik het volgende:
Het loopt hier wel storm he
't is nog vroeg mensen, effe mak aan.
Deze wel.quote:Op woensdag 18 april 2007 08:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goeiemorgen Dio, lekker geslapen?![]()
Nou dan heb ik hiero 2 werken die in de koffiepot zijn gevallenquote:Op woensdag 18 april 2007 08:50 schreef Kuukske het volgende:
Caffeine maakt ADHD momenten.
Oh. Nouja, voor knikkeren ben ik te oud.quote:Op woensdag 18 april 2007 08:49 schreef Sebasser het volgende:
Ja, damned.
Daar heb ik het niet eens over, jij begint er over.
Waarom is de eerste post van TS bovenaan een nieuwe pagina niet blauw, en de rest welquote:Op woensdag 18 april 2007 08:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Koffie topic, iedereen doet druk.
Smorgens Eer-ik. Als we ff doorkachelen zitten we vandaag al aan de 100quote:Op woensdag 18 april 2007 08:49 schreef eer-ik het volgende:
Net als Obelix die in die pot met superdrank viel?quote:Op woensdag 18 april 2007 08:50 schreef Diovarus het volgende:
Nou dan heb ik hiero 2 werken die in de koffiepot zijn gevallen
het schijnt zoquote:Op woensdag 18 april 2007 08:50 schreef Kuukske het volgende:
Caffeine maakt ADHD momenten.
mijn muis doet raar, kun je even kijken?quote:Op woensdag 18 april 2007 08:43 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Service Medewerker.
En als er niks kapot is hoef ik niks te doen
Jah, vandaag de 100quote:Op woensdag 18 april 2007 08:49 schreef eer-ik het volgende:
Jamaarquote:Op woensdag 18 april 2007 08:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh. Nouja, voor knikkeren ben ik te oud.
Ik heb zo het idee dat dat geen probleem moet vormen.quote:Op woensdag 18 april 2007 08:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Smorgens Eer-ik. Als we ff doorkachelen zitten we vandaag al aan de 100![]()
hee, das werken.quote:Op woensdag 18 april 2007 08:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mijn muis doet raar, kun je even kijken?
Geen idee?quote:Op woensdag 18 april 2007 08:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Waarom is de eerste post van TS bovenaan een nieuwe pagina niet blauw, en de rest wel
quote:Op woensdag 18 april 2007 08:51 schreef Sebasser het volgende:
Jamaar
ik zag het al helemaal voor me
Jij daar zo aan het knikkeren, ik goedkeurend zo van achter mijn bureau alles aan het bekijken.
Wil je nu zeggen dat je koffie haat?
Zeker.quote:Op woensdag 18 april 2007 08:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Net als Obelix die in die pot met superdrank viel?
OA heeft gewoon pech denk ikquote:Op woensdag 18 april 2007 08:52 schreef eer-ik het volgende:
Ik heb zo het idee dat dat geen probleem moet vormen.
Wie neemt er contact op met OA?
Of stoppen we bij de 099, en gaan we een andere SC trashen?
oh, en goeismorgens deze morgen papier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |