Welk padje die Australichequote:Op woensdag 18 april 2007 08:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Gatver
Ik laat het liever in dat padje zitten eigelijk.
quote:Op woensdag 18 april 2007 08:33 schreef Sebasser het volgende:
Gatver
Ik laat het liever in dat padje zitten eigelijk.
Geen flauw idee.quote:
Da's een ticje.quote:Op woensdag 18 april 2007 08:37 schreef Sebasser het volgende:
Sloop jij dingen uit die quotes ofzo?
die [...] stukjes?
wrom?
Ik bof maar met mijn baanquote:
ze houd het graag schoonquote:Op woensdag 18 april 2007 08:37 schreef Sebasser het volgende:
[..][..][..][..][..][..][..][..][..][..][..][..][..][..][..][..][..][..][..][..][..][..][..][..][..][..][..][..][..][..][..][..][..][..][..][..][..][..][..]
Sloop jij dingen uit die quotes ofzo?
die [...] stukjes?
wrom?
Ik ook, krijkg betaald om haast niks te doenquote:
Wil jij het horen?quote:Op woensdag 18 april 2007 08:38 schreef Sebasser het volgende:
Wil je er over praten?
Moet ik bij jou wel iets doen?quote:Op woensdag 18 april 2007 08:39 schreef Sebasser het volgende:
Neen, met mij als werkgever wordt alles veul beter.
Wat voor baantje doe je?quote:Op woensdag 18 april 2007 08:39 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Ik ook, krijkg betaald om haast niks te doen
Het is gewoon een ticje. En het ziet er bij nader inzien wel mooier uitquote:Op woensdag 18 april 2007 08:40 schreef Sebasser het volgende:
Zolang jij diegene bent die het verteld.
sure, why not?
Cool.quote:
Eensch, maar het is raar zeg maar.quote:Op woensdag 18 april 2007 08:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het is gewoon een ticje. En het ziet er bij nader inzien wel mooier uit.
Wat schuift het?quote:Op woensdag 18 april 2007 08:40 schreef Sebasser het volgende:
Hoeft niet, mag wel.
Service Medewerker.quote:
Ik ben ook een beetje raarquote:Op woensdag 18 april 2007 08:42 schreef Sebasser het volgende:
Eensch, maar het is raar zeg maar.
Handig he?quote:Op woensdag 18 april 2007 08:44 schreef indahnesia.com het volgende:
wat quote hier iedereen veel zeg
quote:Op woensdag 18 april 2007 08:42 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Cool.
Is die nog beschikbaar..
*kloontje aanmaakt
Dat voorkomt dat er ineens zoeen harry tussen zit en er ineens suggestieve posts ontstaan en je daarna alsnog je post met de quote moet edittenquote:Op woensdag 18 april 2007 08:44 schreef indahnesia.com het volgende:
Hoeveel keus heb ik dan.quote:Op woensdag 18 april 2007 08:45 schreef Sebasser het volgende:
je mag elke dinsdag van de week een paar knikkers komen uitzoeken op mijn kantoor.
Is toch ook de bedoelingquote:Op woensdag 18 april 2007 08:44 schreef indahnesia.com het volgende:
Herkenbaarquote:Op woensdag 18 april 2007 08:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat voorkomt dat er ineens zoeen harry tussen zit en er ineens suggestieve posts ontstaan en je daarna alsnog je post met de quote moet editten. Zo irritant is dat
![]()
Oeh Mudvayne. Dat is lang gelee.quote:
Ik hou niet zo van biljartenquote:Op woensdag 18 april 2007 08:47 schreef Sebasser het volgende:
Niks geen keus, we gaan niet biljarten ofzo.
Knikkers.
Goeiemorgen Dio, lekker geslapen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |