Ik kreeg het gevoel dat ze Natte Nel bedoelde (zal ze wel van Patricia weten)quote:Op woensdag 18 april 2007 00:42 schreef Disana het volgende:
Natasia doet alsof ze weet wie er nog in het huis komt, en alsof dat een hele goeie voor hun kant is. Maar ook daar is Brian niet gevoelig voor.
Niet info van Febo ....... Natasia denkt dat haar zus de volgende is !quote:Op woensdag 18 april 2007 00:44 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Volgens mij verlulde ze zich een beetje en weet ze al wie er in gaat komen...
duidelijke info van de Febo![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 00:44 schreef Lieve het volgende:
![]()
ALS DIE PERSOON VAN NATASJA KOMT DAN KIJK IK NIET MEER
![]()
![]()
Je haalt me de woorden uit de mond.quote:Op woensdag 18 april 2007 00:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Je moet nog snel even kijken hoe het met Bolle gaat! Tis de 18e vandaag!![]()
Dan zitten ze er 1 jaar en kunnen ze eruit zonder 10,000 te betalen en dan komt het miljoen vrij.quote:Op woensdag 18 april 2007 00:46 schreef farceman het volgende:
Wat is er toch met 23 september 2007?
Brian noemde nu weer die datum ...zou het daarna fgelopen zijn?
Ach hou toch op, je hoort zelf in een TBS-kliniek met je rare gestoorde geblaat altijd. Ik snap niet dat ze mensen zoals jij gewoon kinderen laten opvoeden...quote:Op woensdag 18 april 2007 00:44 schreef Lieve het volgende:
![]()
ALS DIE PERSOON VAN NATASJA KOMT DAN KIJK IK NIET MEER
![]()
![]()
Gewoon niet meer! Want dat zou te idioot voor woorden zijn. Dat ze 'achter' met een zoeklichtje naar de enkele idioot ( TBSer?) zoeken die tegen Huub is. Want dit zou zoooo absurd zijn! ongeloofwaardig ook! Volkomen ongeloofwaardig! Naast alle trollen als palma de toverkol en herme het frodiet komen er meer eikels? Nee dank je wel! ( overkill in bad guys is teveel!)
Dan zitten ze er een jaar in en mogen ze weg met behoud van inleggeld?quote:Op woensdag 18 april 2007 00:46 schreef farceman het volgende:
Dan zit 'die tijd' van natas eropquote:Op woensdag 18 april 2007 00:46 schreef farceman het volgende:
Inderdaad. Pas als je 100% zeker bent van je zaak kun je zoiets flikken. En dat kan ze van Lieke nooit of the nimmer zijn. Walgelijkheid ten top dus.quote:Op woensdag 18 april 2007 00:45 schreef kybe het volgende:
[..]
Bewijst mijn "gevoel" voor Sylvia volledig.![]()
Dan mag Natasia vrijwillig opstappen en word ze niet vervangen en krijgt haar 10.000 euro inleg.quote:Op woensdag 18 april 2007 00:46 schreef farceman het volgende:
Het miljoen is nu al vrij. Dat werd in de eerste aanpassing van de regels al veranderd.quote:Op woensdag 18 april 2007 00:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan zitten ze er 1 jaar en kunnen ze eruit zonder 10,000 te betalen en dan komt het miljoen vrij.
30 zilver kerel.quote:Op woensdag 18 april 2007 00:43 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia zit nu Huub op te stoken om Gaby wel te neuken?
Het begon voor de eerste bewoners op 23 september 2006, die kunnen dus zonder verlies van hun inleggeld (¤ 10.000,=) vanaf 23 september 2007 de hut verlaten.quote:Op woensdag 18 april 2007 00:46 schreef farceman het volgende:
Geen persoonlijke aanvallen hier!quote:Op woensdag 18 april 2007 00:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ach hou toch op, je hoort zelf in een TBS-kliniek met je rare gestoorde geblaat altijd. Ik snap niet dat ze mensen zoals jij gewoon kinderen laten opvoeden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |