Welterusten,het zijn allemaal matennaaiers daar.quote:Op woensdag 18 april 2007 00:38 schreef Lieve het volgende:
Eric is een matennaaier. Geen vriend. Geen enkel begrip. Alleen Ericikikikikik.
Ik ga slapen. Welterusten
Lijkt me wel.quote:Op woensdag 18 april 2007 00:42 schreef Dogga het volgende:
Is natasja aan het bluffen nu tegen brian ?
sukkel voor sukkels.quote:Op woensdag 18 april 2007 00:41 schreef Disana het volgende:
Vier mensen zijn we, de andere drie.
Brian is dus niet van plan Jaap te laten gaan.
Volgens mij verlulde ze zich een beetje en weet ze al wie er in gaat komen...quote:Op woensdag 18 april 2007 00:42 schreef mootie het volgende:
Natasja zinspeelt er nu op dat Natanael terugkomt?
Klinkt verdomd veel als Natanael.......quote:Op woensdag 18 april 2007 00:44 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Volgens mij verlulde ze zich een beetje en weet ze al wie er in gaat komen...
duidelijke info van de Febo![]()
Dat zou een ramp zijn.quote:Op woensdag 18 april 2007 00:42 schreef mootie het volgende:
Natasja zinspeelt er nu op dat Natanael terugkomt?
Wat kost dat?quote:Op woensdag 18 april 2007 00:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat mag daar alleen als je ook knuffelt.
Denk aan je Hartslag. Pak even de Libelle-puzzel pagina erbij en kom tot rustquote:Op woensdag 18 april 2007 00:44 schreef Lieve het volgende:
![]()
ALS DIE PERSOON VAN NATASJA KOMT DAN KIJK IK NIET MEER
![]()
![]()
Gewoon niet meer! Want dat zou te idioot voor woorden zijn. Dat ze 'achter' met een zoeklichtje naar de enkele idioot ( TBSer?) zoeken die tegen Huub is. Want dit zou zoooo absurd zijn! ongeloofwaardig ook! Volkomen ongeloofwaardig! Naast alle trollen als palma de toverkol en herme het frodiet komen er meer eikels? Nee dank je wel! ( overkill in bad guys is teveel!)
Bewijst mijn "gevoel" voor Sylvia volledig.quote:Op woensdag 18 april 2007 00:43 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia zit nu Huub op te stoken om Gaby wel te neuken?
Eerder vandaag zei ze ook al een paar keer dat ze dacht te weten dat er een man kwam. Maar ik denk dat ze maar wat fantaseert.quote:Op woensdag 18 april 2007 00:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Klinkt verdomd veel als Natanael.......![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |