Japio in de brian-modus.quote:Op woensdag 18 april 2007 00:28 schreef beequeen het volgende:
Japio gaat weer afluisteren.
Nicolaas heeft even geleden Japio behoorlijk zitten stangen met het verhaal dat hij nooit keukendienst doet. En Nicolaas gaf Japio het advies zijn echte gezicht te laten zien.......... Binnen 5 minuten is Japio er al ingetrapt !quote:Op woensdag 18 april 2007 00:28 schreef Day het volgende:
[..]
Waarom niet?
Als hij dat niet meer doet, heeft hij het wel voorgoed verbruid bij Natasia.![]()
Zou mij heel erg tegenvallen,ik vind dit gewoon niet respectvol tegenover vrouwen in het algemeen.quote:Op woensdag 18 april 2007 00:25 schreef sjesze het volgende:
Huub niet doen!! krijg je denk ik meer respect. Gaby is aardig die snapt het wel, zou wel willen dat ze Brian verleidt maar die maakt toch niets klaar en die is veel te sneaky om gewoon zichzelf te zijn want die denkt alleen maar ik moet (aardig) overkomen. Wat bij gelukkig velen niet werkt. Maar wat een lol heeft hij dat Huub vor het blok wordt gezet. Hoop dat huub sterk blijft en niet teveel drinkt!!!
quote:Op woensdag 18 april 2007 00:28 schreef TiNo_Flo het volgende:
Brian gaat zo nog even gitaar spelen
[afbeelding]
Waar blijkt dat uit?quote:Op woensdag 18 april 2007 00:34 schreef beequeen het volgende:
Het is dus duidelijk dat de toneelhaak klaarstaat voor Japio.
ik vind het prima....quote:Op woensdag 18 april 2007 00:34 schreef beequeen het volgende:
Het is dus duidelijk dat de toneelhaak klaarstaat voor Japio.
klopt Natasja vroeg of Eric bij haar kwam slapen... hij zei nee, ik slaap gewoon boven...quote:Op woensdag 18 april 2007 00:35 schreef Lieve het volgende:
Wel jammer dat Eric weer zo klef met gaby gaat doen. Hij is echt erg erg vervelend. Steeds!
Ik weet zeker dat hij Huub en Gaby weer niet met rust laat. En dat is behoorlijk vervelend!
Eric wil gewoon een trio.quote:Op woensdag 18 april 2007 00:36 schreef Desii het volgende:
[..]
klopt Natasja vroeg of Eric bij haar kwam slapen... hij zei nee, ik slaap gewoon boven...
Waarom?quote:Op woensdag 18 april 2007 00:35 schreef Lieve het volgende:
Wel jammer dat Eric weer zo klef met gaby gaat doen. Hij is echt erg erg vervelend. Steeds!
Ik weet zeker dat hij Huub en Gaby weer niet met rust laat. En dat is behoorlijk vervelend!
echt welquote:Op woensdag 18 april 2007 00:37 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik heb hier niets, maar dan ook helemaal niets mee te maken...![]()
Iedereen, behalve Brainless, willen Japio eruit. Natasja is hen nu aan het bewerken.quote:
Dus jij stemt jaapquote:Op woensdag 18 april 2007 00:37 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Slaap lekker, en kijk goed onder je bedje of er geen enge onmenselijke monsters onder liggen hè?quote:Op woensdag 18 april 2007 00:38 schreef Lieve het volgende:
Eric is een matennaaier. Geen vriend. Geen enkel begrip. Alleen Ericikikikikik.
Ik ga slapen. Welterusten
Dat is dan de eerste keerquote:Op woensdag 18 april 2007 00:37 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
En zelfs dat eruitwurmen kostte behoorlijk wat moeite.quote:Op woensdag 18 april 2007 00:38 schreef Disana het volgende:
Nicolaas heeft unimiteit, zegt Natasia.
Ze waagde zich er de tweede keer dus niet aan, en zei slechts 'Nicolaas kan niks'quote:Op woensdag 18 april 2007 00:39 schreef mootie het volgende:
[..]
En zelfs dat eruitwurmen kostte behoorlijk wat moeite.![]()
Lezen op fok.... en dan lachen op VOL zekerquote:Op woensdag 18 april 2007 00:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Gaby vond het hilarisch dat iemand op Fok! zei: "ik moet verdomme morgen werken"
Ik denk dat we dat ongeveer allemaal wel eensch gepost hebben?
Wat moet die Gaby een vrolijk leven hebben.
Beter voor je gemoedsrust ja..............quote:Op woensdag 18 april 2007 00:38 schreef Lieve het volgende:
Eric is een matennaaier. Geen vriend. Geen enkel begrip. Alleen Ericikikikikik.
Ik ga slapen. Welterusten
Dat mag daar alleen als je ook knuffelt.quote:Op woensdag 18 april 2007 00:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Lezen op fok.... en dan lachen op VOL zeker![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |