Nee joh! Ze rijden van Amsterdam naar Stutgard, lijkt me een beetje onnodig omrijden!quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:46 schreef dynamiet het volgende:
Weet iemand of ze via de afsluitdijk rijden?
kan het niet afleiden van hun site, maar het lijkt me sterk als ze in Londen starten en dan naar Amsterdam gaan...quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:46 schreef dynamiet het volgende:
Weet iemand of ze via de afsluitdijk rijden?
29th April 2007quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:50 schreef Tism het volgende:
[..]
Nee joh! Ze rijden van Amsterdam naar Stutgard, lijkt me een beetje onnodig omrijden!![]()
dat is waarschijnlijk voor de terugwegquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:55 schreef zquing het volgende:
volgens 't kaartje in de OP wel
Terugweg is berlijn-calais, zullen ze dus door het zuiden van nederland rijden, kaartje is niet al te precies qua route.quote:Op woensdag 18 april 2007 00:13 schreef peacetaker het volgende:
[..]
dat is waarschijnlijk voor de terugweg
voor de heenweg is het erg veel omrijden
En de inschrijfkosten waren ook niet echt geschikt zekerquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:19 schreef jacco het volgende:
Kreeg vandaag een telefoontje uit Engeland met de vraag of wij mee wilden doen met de Gumball rally in onze Skyline.
Ik heb het verzoek maar afgewezen, met de mededeling dat onze auto hiervoor niet geschikt is.
En, is dat echt zo, of was 't financiële plaatje rondom de Gumball, misschien één of de rede om niet mee te doen?quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:19 schreef jacco het volgende:
Kreeg vandaag een telefoontje uit Engeland met de vraag of wij mee wilden doen met de Gumball rally in onze Skyline.
Ik heb het verzoek maar afgewezen, met de mededeling dat onze auto hiervoor niet geschikt is.
Waarom?quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:38 schreef Richie_Rich het volgende:
Alsof de mensen die uitgenodigd worden de volle mep betalen....![]()
Die man van die M5/ B. Conti, het zal me niets verbazen als die 0,0 betaalt
Euhmm.. media aandacht, populariteit e.d.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:44 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Waarom?
Het blijft toch een deelnemer, straks willen alle deelnemers die meer dan 1 keer hebben meegedaan niks betalen, het is wel zo dat veteranen een fractie minder betalen.
Enig idee, hoelaat ze in Venlo voorbij komen op 5 Mei?quote:Op woensdag 18 april 2007 08:56 schreef D.Rose het volgende:
De routes door Nederland die ik in het vorige topic ook al postte omdat die het meest logisch lijken
Van Calais naar Amsterdam
[afbeelding]
Van Amsterdam naar Frankfurt
[afbeelding]
En op doorreis op 5 mei, van Berlijn naar Calais
[afbeelding]
Waterlooplein! E.T.A. ongeveer rond 22:00 uur.quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:39 schreef Luco het volgende:
Ik ga met wat maten kijken in A'dam
Iemand enig idee waar dat checkpoint in A'dam nou is?
Heb je ook ongeveer een tijd? Want dan sta ik er zeker!quote:Op woensdag 18 april 2007 09:50 schreef achla het volgende:
Het viaduct bij Eersel wordt een mooi plaatsje om te gaan kijken 5 mei.
dan zijn er voor jou zeker 14 Veyrons die voorbij komen omdat je alles dubbel zietquote:Op zaterdag 21 april 2007 18:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh rond 22:00 pas. Nou dan kan ik eerste de hele dag bier tanken
Alleen de toffe bak nog nietquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:30 schreef Luco het volgende:
Dark_Angelus, heb je dan een toffe bak en 28.000 GBP?
Verwachting in A'dam maar een miljoen mensen ivm koninginnendag. En daarnaast ook nog eens de gumball op het waterlooplein.quote:Op zondag 22 april 2007 13:41 schreef Masegate het volgende:
Ik zit nog steeds te twijfelen of ik ga. Het zal ongetwijfeld stampes druk worden. Of vergis ik me daarin?
Ik ga zelf niet, maar heb twee mensen bereid gevonden die in mijn plaats gaanquote:Op maandag 23 april 2007 16:49 schreef Alf het volgende:
ga je niet naar dat feestje toe dan? Ik ben toevallig in de gelegenheid om wel even naar London af te reizen hoor!
Dus ze zijn op 29 April in A'dam, en niet op 30 April zelf, om 22:00 op het Waterlooplein?quote:29th April 2007
Car display (13:00) & Start (16:00) in Pall Mall, London
Cars drive to Amsterdam checkpoint
Op 29 April tussen 22:00 en 23:00 uur zal de eerste deelnemer aankomen, reken maar uit! 17:00 uur start London, de rit van London naar A'dam duurt ongeveer 5 tot 6 uur (The Gumballers zullen er wel wat sneller over doen)quote:Op maandag 23 april 2007 21:14 schreef PrinceSL het volgende:
[..]
Dus ze zijn op 29 April in A'dam, en niet op 30 April zelf, om 22:00 op het Waterlooplein?
Hoe komen ze erbij jou uit te nodigen, wat heb jij gedaan, waarvan kennen ze je?quote:Op maandag 23 april 2007 16:37 schreef jacco het volgende:
Haha, na de uitnodiging om mee te doen ben ik nu uitgenodigd om naar het openingsfeestje te komen. Volgend jaar toch maar eens serieus overwegen om mee te doen
Hier de uitnodiging
[afbeelding]
thanks, dat moesten we dan maar eens aanschouwen dunkt mij!quote:Op maandag 23 april 2007 21:25 schreef Tism het volgende:
[..]
Op 29 April tussen 22:00 en 23:00 uur zal de eerste deelnemer aankomen, reken maar uit! 17:00 uur start London, de rit van London naar A'dam duurt ongeveer 5 tot 6 uur (The Gumballers zullen er wel wat sneller over doen)![]()
Leuk verhaaltje dit ookquote:The Warrior Heart team, car number 13, is out to get noticed. They have wired their Porsche Carrera GT up with 3 cameras and have a 4th mobile camera in an effort to capture the Gumball Rally in a whole new way. The car is will be recording 24 hours a day from multiple angles by using in-car battery back-up units and each day several video blogs will be released as well as a time lapse video playing back the rally in high-speed. In the end you’ll be able to watch 3000 miles of cross-continental madness in under seven minutes.
Was het doel van de Gumball niet om je exclusieve auto uit te laten? En maakte het niet uit wie je was? Daarom was het zo'n succes, er doen namemelijk al jaren totaal onbekende mensen mee, welke bekend zijn geworden door hun auto of rijstijl in de Gumball.quote:Op maandag 23 april 2007 22:48 schreef ook_gek het volgende:
Ze nodigen echt de gekste mensen uit. Zelfs mensen die ooit eens in 2001 hebben mee gedaan.
Er worden ook start plaatsen verkocht op ebay door de gumball organisatie zelf.
Het lijkt er op als of ze het niet vol kunnen krijgen.
Je leest dat eigelijk meer en meer op internet dat ook de "normale" mensen worden uitgenodigt.
Kijk dat jacco word uitgenodigt is puur en alleen maar om de skyline niet meer en niet minder. En vind dat van zelf sprekend. Het is een exclusiefe auto.
Maar jan en alle man de kans bieden om langs te komen gaat iets te ver naar mijn mening. De gumball is een decadent feest. En dat moet zo blijven. Daar moet het gewoone volk niet komen.
Tevens behoor ik zelf ook bij de laatste groep![]()
Ben zelf een grote fan van de gumball en volg het al jaren. Maar ik vind zelf dat ik er niks te zoeken heb. Ik behoor niet tot de doelgroep.
nou ja normale mensen normale mensen. Het zijn 95% zeer vermogende mensen. Dus tja kan je ze normaal noemen?quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Was het doel van de Gumball niet om je exclusieve auto uit te laten? En maakte het niet uit wie je was? Daarom was het zo'n succes, er doen namemelijk al jaren totaal onbekende mensen mee, welke bekend zijn geworden door hun auto of rijstijl in de Gumball.
is dat bijzonder dan? die uitnodiging? ze vragen altijd naar mensen op diverse auto showsquote:Op maandag 23 april 2007 16:37 schreef jacco het volgende:
Haha, na de uitnodiging om mee te doen ben ik nu uitgenodigd om naar het openingsfeestje te komen. Volgend jaar toch maar eens serieus overwegen om mee te doen
Hier de uitnodiging
[afbeelding]
Ik herinner me anders een flimpje (ik weet ff niet meer welke editie, ik meende 2005) dat ze met een Renault Megane verder gingenquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nou ja normale mensen normale mensen. Het zijn 95% zeer vermogende mensen. Dus tja kan je ze normaal noemen?
Ze zeggen dat het een rally is maar uit eindelijk is het gewoon een race waar boeter worden betaald als of het niks is.
En rij jij je auto kapot verwachten ze niet dat je door gaat in een golfje maar gewoon een andere super wagen.
Dus tja wat is normaal?
dat was de bull run dat ze op de rotonde elkaar van de weg duwde.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik herinner me anders een flimpje (ik weet ff niet meer welke editie, ik meende 2005) dat ze met een Renault Megane verder gingen
Heb net de afleveringen van vorig jaar terug gekeken. Was weer leuk. Kan alleen de film niet vinden.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:07 schreef InTrePidIvity het volgende:
Overigens zie ik net dat de film van vorig jaar beschikbaar is via minder legale wegen!
Dit is toch geen autoshowquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:57 schreef Estolan het volgende:
[..]
is dat bijzonder dan? die uitnodiging? ze vragen altijd naar mensen op diverse auto shows
gewoon geld overmaken en knallen!
Ik ben het nog wel is van plan iig
En wat heb jij daaraan?quote:Op woensdag 25 april 2007 10:46 schreef kikoooooo het volgende:
Mijn vriendin heeft even gefixt via de organisatie dat ze vanaf calais naar amsterdam met iemand meerijdt![]()
Ze heeft t gefixt voor haar werk, niet alleen voor zichzelfquote:Op woensdag 25 april 2007 11:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Van zo'n vriendin moet je het hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |