En wat heb jij daaraan?quote:Op woensdag 25 april 2007 10:46 schreef kikoooooo het volgende:
Mijn vriendin heeft even gefixt via de organisatie dat ze vanaf calais naar amsterdam met iemand meerijdt![]()
Ze heeft t gefixt voor haar werk, niet alleen voor zichzelfquote:Op woensdag 25 april 2007 11:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Van zo'n vriendin moet je het hebben
Het is een checkpointquote:Op woensdag 25 april 2007 22:54 schreef ook_gek het volgende:
wat gaan ze eigenlijk in amsterdam doen?
Ze blijven er volgens mij niet overnachten het is er door heen rijden meer niet volgens mij.
Bij Diemen Zuid/Duivendrecht eraf of Centrum/Watergraafsmeer? Watergraafsmeer lijkt mij een ramp voor die wagens... Middenweg met alle stoplichten enzo...quote:Op woensdag 25 april 2007 22:33 schreef firecow het volgende:
Ja dat is het makkelijkst... Andere optie is bij diemen eraf en dan wibautstraat/weesperstraat
Is via de A2 niet logischer/korter? ze komen vanuit Calais...quote:Op woensdag 25 april 2007 22:15 schreef Luco het volgende:
Ze zullen via de A4 aankomen rijden, dan A10, en waar gaan ze dan de stad in?
meest logische lijkt mij door tot Noord, Piet Heijn tunnel, centrum induiken...???
ja maar zou je niet denken dat de politie daar ook van uit zou kunnen gaan?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:53 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Is via de A2 niet logischer/korter? ze komen vanuit Calais...
anwb zegt:quote:Op donderdag 26 april 2007 12:08 schreef Luco het volgende:
A2 of A4, ze komen sowieso op de A10 uit, en ik wil weten welke afrit ze daar nemen! Dus van elke kant ze richting Centrumg gaan. Ik neem aan dat ze via Plantage Middenlaan zullen rijden, dus langs Artis, en dan door naar Waterlooplein?
quote:Fotografeer de Gumball en win!
Zondag 29 april doet de Gumball Rally ons land aan, want Amsterdam is een checkpoint voor de stoet superexclusieve auto’s. Een ideaal moment voor autoliefhebbers om bijvoorbeeld Bugatti Veyrons in actie te zien. En het wordt nu nog interessanter om foto’s te maken, want AutoWeek beloont de beste foto’s van dit evenement!
De Gumball 3000 arriveert zondag 29 april om 21:00 uur op het Waterlooplein in Amsterdam en het is de bedoeling dat de laatste auto’s rond middernacht weer vertrekken richting het volgende checkpoint in Frankfurt vertrekken. In die drie uur zullen 120 supercars en andere unieke voertuigen door Amsterdam rijden.
Zorg dat je erbij bent, want Autoweek geeft prijzen weg voor de beste foto’s! Al je foto’s kunt je uploaden op de website Autoreporter in de rubriek ‘Evenementen’ onder ‘Gumball 3000’. Wie zijn foto’s voor 2 mei op die site plaatst, dingt mee naar mooie prijzen.
De drie beste fotografen kunnen kiezen uit een halfjaarabonnement op AutoWeek, een halfjaarabonnement op Formule 1 Racereport of een jaarabonnement op GTO. We wensen iedereen veel plezier op het Waterlooplein en alle deelnemers veel succes!
De winnaars worden door een deskundige jury gekozen, over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |