Nee joh! Ze rijden van Amsterdam naar Stutgard, lijkt me een beetje onnodig omrijden!quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:46 schreef dynamiet het volgende:
Weet iemand of ze via de afsluitdijk rijden?
kan het niet afleiden van hun site, maar het lijkt me sterk als ze in Londen starten en dan naar Amsterdam gaan...quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:46 schreef dynamiet het volgende:
Weet iemand of ze via de afsluitdijk rijden?
29th April 2007quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:50 schreef Tism het volgende:
[..]
Nee joh! Ze rijden van Amsterdam naar Stutgard, lijkt me een beetje onnodig omrijden!![]()
dat is waarschijnlijk voor de terugwegquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:55 schreef zquing het volgende:
volgens 't kaartje in de OP wel
Terugweg is berlijn-calais, zullen ze dus door het zuiden van nederland rijden, kaartje is niet al te precies qua route.quote:Op woensdag 18 april 2007 00:13 schreef peacetaker het volgende:
[..]
dat is waarschijnlijk voor de terugweg
voor de heenweg is het erg veel omrijden
En de inschrijfkosten waren ook niet echt geschikt zekerquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:19 schreef jacco het volgende:
Kreeg vandaag een telefoontje uit Engeland met de vraag of wij mee wilden doen met de Gumball rally in onze Skyline.
Ik heb het verzoek maar afgewezen, met de mededeling dat onze auto hiervoor niet geschikt is.
En, is dat echt zo, of was 't financiële plaatje rondom de Gumball, misschien één of de rede om niet mee te doen?quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:19 schreef jacco het volgende:
Kreeg vandaag een telefoontje uit Engeland met de vraag of wij mee wilden doen met de Gumball rally in onze Skyline.
Ik heb het verzoek maar afgewezen, met de mededeling dat onze auto hiervoor niet geschikt is.
Waarom?quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:38 schreef Richie_Rich het volgende:
Alsof de mensen die uitgenodigd worden de volle mep betalen....![]()
Die man van die M5/ B. Conti, het zal me niets verbazen als die 0,0 betaalt
Euhmm.. media aandacht, populariteit e.d.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:44 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Waarom?
Het blijft toch een deelnemer, straks willen alle deelnemers die meer dan 1 keer hebben meegedaan niks betalen, het is wel zo dat veteranen een fractie minder betalen.
Enig idee, hoelaat ze in Venlo voorbij komen op 5 Mei?quote:Op woensdag 18 april 2007 08:56 schreef D.Rose het volgende:
De routes door Nederland die ik in het vorige topic ook al postte omdat die het meest logisch lijken
Van Calais naar Amsterdam
[afbeelding]
Van Amsterdam naar Frankfurt
[afbeelding]
En op doorreis op 5 mei, van Berlijn naar Calais
[afbeelding]
Waterlooplein! E.T.A. ongeveer rond 22:00 uur.quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:39 schreef Luco het volgende:
Ik ga met wat maten kijken in A'dam
Iemand enig idee waar dat checkpoint in A'dam nou is?
Heb je ook ongeveer een tijd? Want dan sta ik er zeker!quote:Op woensdag 18 april 2007 09:50 schreef achla het volgende:
Het viaduct bij Eersel wordt een mooi plaatsje om te gaan kijken 5 mei.
dan zijn er voor jou zeker 14 Veyrons die voorbij komen omdat je alles dubbel zietquote:Op zaterdag 21 april 2007 18:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh rond 22:00 pas. Nou dan kan ik eerste de hele dag bier tanken
Alleen de toffe bak nog nietquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:30 schreef Luco het volgende:
Dark_Angelus, heb je dan een toffe bak en 28.000 GBP?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |