niet geil?quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:16 schreef Anthraxx het volgende:
Ik zie net iets bij Jensen over dierenseks.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lijken mij ook wat wildquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:18 schreef Anthraxx het volgende:
Honden.
Zolang ze het met elkaar doen mag het.quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:18 schreef Anthraxx het volgende:
Honden.
Kun je seks met Maurice de Hond niet verbieden?quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:19 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zolang ze het met elkaar doen mag het.
Van mij dan.
Dat maakt wurgseks minder waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Kun je seks met Maurice de Hond niet verbieden?
Kan je maurice de hond niet verbieden?quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Niet als het met een andere Hond doet.quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:20 schreef Anthraxx het volgende:
en niet anders.quote:Op woensdag 18 april 2007 06:48 schreef Q. het volgende:
Zo.
Mijn ontbijt is nu op. Oerbroodquote:Op woensdag 18 april 2007 08:32 schreef Q. het volgende:
Wat een feest hier weer.
Een beetje bewolkt, maar voor de rest goed te doen.quote:
Dat verdooft de buikpijn! Doe je mee?quote:Op woensdag 18 april 2007 09:21 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
nee wel voor een dubbele Scotch![]()
![]()
Nee hoor. Alleen maar als ze van je houdenquote:
Het is altijd tijd voor Utrecht.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:27 schreef TwistedDarling het volgende:
Tijd voor Utrecht.
Wel uitgeslapen?quote:Op woensdag 18 april 2007 09:21 schreef tirannetje24 het volgende:
goedemorgen
ik zou vandaag![]()
![]()
komen binnen hobbelen.
Bij deze
kheb alleen een beetje buikpijn![]()
dat lijkt me nou een goed plan.!!quote:Op woensdag 18 april 2007 09:28 schreef webspider het volgende:
[..]
Dat verdooft de buikpijn! Doe je mee?
Dubbel zo vanuit Amersfoortquote:
Smakelijkquote:Op woensdag 18 april 2007 08:18 schreef Pheno het volgende:
Even mijn ontbijt nog eten
Deze hele reeks gaat over jou!quote:
Mijn lachspieren, wat doen zequote:
Waarschijnlijk niet daardoor geactiveerd worden.quote:
daar ga ik heenquote:Op woensdag 18 april 2007 11:30 schreef Burdie het volgende:
Vanavond pubquiz in Florin.
Stalken gaat aanzienlijk makkelijker als je target een beetje meewerktquote:
True.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Stalken gaat aanzienlijk makkelijker als je target een beetje meewerkt.
toch, Twist?
geen idee, 't wordt ook mijn eerste keerquote:Op woensdag 18 april 2007 12:25 schreef TwistedDarling het volgende:
wat moet ik me voorstellen bij zo'n quiz?
Oh M-M, kan ik jou nog plezier doen met een mooie friesland-pet?![]()
http://www.youtube.com/watch?v=DeoSpZ5-shkquote:Op woensdag 18 april 2007 12:25 schreef TwistedDarling het volgende:
wat moet ik me voorstellen bij zo'n quiz?
Integendeel.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:42 schreef CherryLips het volgende:
Hij is afgeknapt nu hij me gesproken heeft.
Stalk met mate.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je bent ook echt een stalker van niks jij
Net voor de verhuizing, als hij weer uit elkaar moet?quote:Op woensdag 18 april 2007 12:46 schreef Memento-Mori het volgende:
mn nieuwe bureaustoel is tofnadat ik m met veel geweld in elkaar gekregen had
In hoeverre stalk jij?quote:Op woensdag 18 april 2007 12:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Stalken gaat aanzienlijk makkelijker als je target een beetje meewerkt.
toch, Twist?
Ow, mag ik dan - als ik niemand ken die er is en heel zielig in een hoekje zit en bijna begin te huilen van eenzaamheid - eventjes bij jou/jullie komen zitten?quote:
Ziet er tof uit.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=DeoSpZ5-shk
zo groot istie nietquote:Op woensdag 18 april 2007 12:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Net voor de verhuizing, als hij weer uit elkaar moet?.
Tuurlijkquote:Op woensdag 18 april 2007 13:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ow, mag ik dan - als ik niemand ken die er is en heel zielig in een hoekje zit en bijna begin te huilen van eenzaamheid - eventjes bij jou/jullie komen zitten?
Ga je ook mee?quote:Op woensdag 18 april 2007 13:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Lijkt me ook wle leuk eigenlijk ja
Sorry hoor.quote:
Ik? Nietquote:
Oh, je mag mijn enge stalkerts overnemen. Ik heb er intussen tweequote:Op woensdag 18 april 2007 13:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik? Niet.
Ik laat me stalken.
In theorie.
Je hoeft je geen zorgen te maken. Ik ben alleen maar heel erg verschrikkelijk moe. Ik moest in de trein zelfs bijna huilen door de vermoeidheid.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:15 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hoe is het nu met je, eigenlijk? Maak me wel een beetje zorgen om je.
2?!quote:Op woensdag 18 april 2007 13:18 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oh, je mag mijn enge stalkerts overnemen. Ik heb er intussen twee*ril*.
Qquote:
Als ik iets kan doen... gil he? Al is het maar even boodschappen bij je bezorgen, ofzo.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:21 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Je hoeft je geen zorgen te maken. Ik ben alleen maar heel erg verschrikkelijk moe. Ik moest in de trein zelfs bijna huilen door de vermoeidheid.
Het is dat ik hier moest zijn voor die stomme kachel-mensen, anders was ik nog even bij mn ouders blijven slapen.
Komt wel weer goed. Zodra de kachel-mensen weg zijn kruip ik in bed. Ik heb nu weer een werkende dvd-speler dus dan vermaak ik me wel zonder me in te hoeven spannen.
quote:Op woensdag 18 april 2007 13:21 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Je hoeft je geen zorgen te maken. Ik ben alleen maar heel erg verschrikkelijk moe. Ik moest in de trein zelfs bijna huilen door de vermoeidheid.
Het is dat ik hier moest zijn voor die stomme kachel-mensen, anders was ik nog even bij mn ouders blijven slapen.
Komt wel weer goed. Zodra de kachel-mensen weg zijn kruip ik in bed. Ik heb nu weer een werkende dvd-speler dus dan vermaak ik me wel zonder me in te hoeven spannen.
Het is dat zie zuid koreaan dood is, anders had je hem even kunnen inhuren om dat zaakje op te lossen.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:18 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oh, je mag mijn enge stalkerts overnemen. Ik heb er intussen twee*ril*.
Idem voor mij.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:22 schreef Burdie het volgende:
[..]
Als ik iets kan doen... gil he? Al is het maar even boodschappen bij je bezorgen, ofzo..
Lovenswaardig Q.! Stalken moet je vanuit je hart doen, niet uit gewoontequote:Op woensdag 18 april 2007 12:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Integendeel.![]()
Maar ik ga je niet stalken om het stalken.
en voor mijquote:
Nouja, dat je het gewoon maar even weet. Dat er mensen zijn die je gewoon eventjes willen helpen als het nodig is. En Q is ook lief. En M-M ookquote:Op woensdag 18 april 2007 13:24 schreef TwistedDarling het volgende:
Lief van jullie.
Boodschappen zijn echter al binnen. Pizza, minimale inspanning voor het avondeten.
Als je niet van plan bent voorlopig weer te gaan verhuizen kun je ze beter lenen dan kopen.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en voor mij
neem overigens het aabod van je verhuisdozen lenen graag aan, wat zijn die kregngen duurvia MP ook alleen maar 20 voor 25euro aangeboden gekregen
8 lenen en kan er altijd nog 2 ofzo bijkopenquote:Op woensdag 18 april 2007 13:28 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Als je niet van plan bent voorlopig weer te gaan verhuizen kun je ze beter lenen dan kopen.
Ik weet niet of je er aan 8 genoeg hebt though, maar ik heb eventueel ook nog 2 weekend/sport-tassen waar je bijvoorbeeld kleren in kunt proppen enzo.
Als je na twee maanden eindelijk uitgepakt bentquote:Op woensdag 18 april 2007 13:53 schreef CherryLips het volgende:
En achteraf breng je ze weer terug.
Uiteindelijk zijn ze gewoon retehandig om te handig om te hebben.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:54 schreef Q. het volgende:
Die verhuisdozen zijn wel handig en lekker stevig maar wel duur, 2 euro per stuk wel.
Je kan er prima in wonen.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:55 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn ze gewoon retehandig om te handig om te hebben.
vraag me af of ze hier in de super eigenlijk nog wel dozen hebbenquote:Op woensdag 18 april 2007 13:53 schreef CherryLips het volgende:
haal anders gewoon wat dozen bij de supermarkt, zit dan wel geen deksel ofzo op, maar het is tenminste iets. En achteraf breng je ze weer terug
.
Tot je erachter komt dat dat éénige kartonnen dakkapelletje toch echt niet toegestaan werd door het bestemmingsplanquote:
Jammer dat het in Utrecht isquote:
Bruisend cultureel hart van Nederland.quote:
Tyfus-eind weg van mijn bed.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Bruisend cultureel hart van Nederland.
Theatersport aan je voeteneinde laat dan ook te wensen over.quote:
Hij is ook minder diep dan m'n tafel, dus dat schept wat extra ruimte. Plus dat ik al m'n bureau zooi kan opruimen in vakjes/lades/whatever enzo. Lijkt me heerlijk.quote:
Mop, je hebt toch al een heel nest auto's aangeboden gekregen? een paar keer op-en-neer rijden kan toch ook? Daar krijg je, desnoods met een boedelbakkie, echt wel alles in.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:40 schreef Memento-Mori het volgende:
heb ik ergens een busje voor redelijke prijs gevonden om te huren moet je allen wel effe een creditcard hebben
Vraag Q dan wat z'n Twingo aan kan, kwa boedelbak.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:40 schreef Memento-Mori het volgende:
heb ik ergens een busje voor redelijke prijs gevonden om te huren moet je allen wel effe een creditcard hebben
mja bestelbusje is wel handigst vooral nu mmn bureau ook naar Twisted moet enzo.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:45 schreef Frezer het volgende:
[..]
Mop, je hebt toch al een heel nest auto's aangeboden gekregen? een paar keer op-en-neer rijden kan toch ook? Daar krijg je, desnoods met een boedelbakkie, echt wel alles in..
Geen idee wat de Twingo aan kan en ja ik heb een CC.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:47 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Vraag Q dan wat z'n Twingo aan kan, kwa boedelbak.
Of wellicht heeft Q een creditcard.
Kun jij dan even dat busje regelen voor M-M, allerliefste Qtie?quote:Op woensdag 18 april 2007 14:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Geen idee wat de Twingo aan kan en ja ik heb een CC.
quote:Op woensdag 18 april 2007 14:48 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Kun jij dan even dat busje regelen voor M-M, allerliefste Qtie?
"Hoppa" is wat ongebruikelijk.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:51 schreef TwistedDarling het volgende:
Of zeg ik nu rare dingen?
Veluwe ftw!quote:
Wanneer is de huwlijksceremonie ?quote:Op woensdag 18 april 2007 15:08 schreef Burdie het volgende:
Ik ga mezelf nu schminken als prinsesje!
Pfft. Ik oefen voor koninginnedag, dan ga ik op de straat staan om kindjes te schminkenquote:Op woensdag 18 april 2007 15:21 schreef webspider het volgende:
[..]
Wanneer is de huwlijksceremonie ?
Amalia zou het wel goed doen voor Halloween, ja.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:08 schreef Burdie het volgende:
Ik ga mezelf nu schminken als prinsesje!
heb het nog niet doorgegevenquote:Op woensdag 18 april 2007 15:23 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga dan werken
trouwens burdie verhuizing enzo doorgeven heb jij dat persoonlijk of via de post gedaan bij de gemeente?
Gewoon even langsgaan, zo gepiept.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:23 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga dan werken
trouwens burdie verhuizing enzo doorgeven heb jij dat persoonlijk of via de post gedaan bij de gemeente?
Ja.quote:
i know maar geen idee waar het zitquote:Op woensdag 18 april 2007 15:27 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Gewoon even langsgaan, zo gepiept.
1 bushalte van het station met bus 12 ofzo. Of elke willekeurige bus richting uithof.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
i know maar geen idee waar het zit
ja staat wel op de site ook en welke haltes is lopend ook wel te doen danquote:Op woensdag 18 april 2007 15:32 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
1 bushalte van het station met bus 12 ofzo. Of elke willekeurige bus richting uithof.
Je bent geen nummer, je bent een vrij man?quote:
Soon. Met als afsluiter 2 maanden betaald verlof.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je bent geen nummer, je bent een vrij man?.
Mooi 'afscheidscadeau' voor jou.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Soon. Met als afsluiter 2 maanden betaald verlof.
JE BENT EEN UNIEK SNEEUWVLOKJE, HEUS! [/noshquote:Op woensdag 18 april 2007 15:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je bent geen nummer, je bent een vrij man?.
quote:Op woensdag 18 april 2007 16:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Soon. Met als afsluiter 2 maanden betaald verlof.
Oja, dat dus.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:37 schreef Burdie het volgende:
Dadelijk verder met opruimen, zooi naar de schuur sjouwen, stozuigen, schoonmaken, omkleden en theaterstukken schrijven!
Ik moet nog wat mailtjes uitzoekenquote:
je snapt meteen waar dat woord "kankerkachel" vandaan komt. Badmongolen, dat zijn het!quote:Op woensdag 18 april 2007 16:18 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik bellen naar de kachelmensen, hebben ze een notitie dat er ze hebben aangebeld maar dat er niet open werd gedaan. Ja vast.![]()
En ik had nog wel koffie gezet!
Oh, je gaat echt verhuizen?quote:Op woensdag 18 april 2007 16:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
voor mij nog enkele weekjes en dan ben ik er ALTIJD(op weekendjes friesland etc na)
Duh, Friesland, 'nough saidquote:
Idd.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
je snapt meteen waar dat woord "kankerkachel" vandaan komt. Badmongolen, dat zijn het!
*duikt weer terugquote:Op woensdag 18 april 2007 16:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
euh? daar woon ik al zo'n 9maanden niet meer
Ergens in GC. Tijd dat ik de crew in ga om dat veilig te stellen.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:26 schreef Burdie het volgende:
Ik weet zeker dat we wel een ander plekje vinden om te rellen.
vast van Nosh?quote:Op woensdag 18 april 2007 17:24 schreef Burdie het volgende:
Echt niet, dit is eerlijk en onvervalst gelekt uit de crewfora. Geniet er nog maar eventjes van.
Nee, je miept. Dat is onafhankelijk van of het waar is of niet. Dan had ik wel gezegd "je liegt".quote:Op woensdag 18 april 2007 17:24 schreef Burdie het volgende:
Echt niet, dit is eerlijk en onvervalst gelekt uit de crewfora. Geniet er nog maar eventjes van.
Whateverquote:Op woensdag 18 april 2007 17:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, je miept. Dat is onafhankelijk van of het waar is of niet. Dan had ik wel gezegd "je liegt".
Je geniet ervan om jouw projectie wat goed is voor R&P aan anderen op te dringen, ondanks dat jij a) niet degene bent die daarover gaat en b) het zo zinloos is dat het iedereen intussen is gaan vervelen.
Ja, dat is dus de gedachte die jouw posts over het onderwerp al een dag of wat oproepen bij iedereen. Inclusief mods.quote:
Tof,quote:Op woensdag 18 april 2007 16:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet nog wat mailtjes uitzoeken
Maar het is zelfs nog erger. Ik heb een kruiwagen, iemand die het hoofd ontwikkeling ergens kent (lees: familie). Op zo goed als fietsafstand van mijn huis.
Dus als ik het bedrijf zie zitten dan is het simpel eigenlijk....ik heb nog nooit een cv of solli moeten schrijven
Toch is het wel aandoenlijk om jou bezig te zien met datgene waar jij mij van beschuldigt.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, dat is dus de gedachte die jouw posts over het onderwerp al een dag of wat oproepen bij iedereen. Inclusief mods.
En ik denk dat 'ie daar niet zo ver naast zit.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:34 schreef Burdie het volgende:
Jij zegt wat jij denkt dat iedereen vindt..
Waarbij ik probleemloos diverse citaten erbij kan pakken om dat te steunen, terwijl jij rondbanjert als een op hol geslagen wannabemod.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:34 schreef Burdie het volgende:
Met dit verschil: ik zeg wat ik vind. Jij zegt wat jij denkt dat iedereen vindt..
Ik denk dat ik hier verder maar even mijn mond over ga houdenquote:Op woensdag 18 april 2007 17:35 schreef Frezer het volgende:
[..]
En ik denk dat 'ie daar niet zo ver naast zit..
Dat is één.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:35 schreef Frezer het volgende:
[..]
En ik denk dat 'ie daar niet zo ver naast zit..
Het is maar een dorp hoor.quote:
Dat zeg ik, whatever. Jij weet niet met wie ik allemaal contact heb 'achter de schermen'. Bovendien breng JIJ het nu weer op, dus hou alstjeblieft op met die 'ik weet altijd alles beter en nu dus ook' attitude van jequote:Op woensdag 18 april 2007 17:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Waarbij ik probleemloos diverse citaten erbij kan pakken om dat te steunen, terwijl jij rondbanjert als een op hol geslagen wannabemod.
Ja. "Men" vond mij ook irritant met dat kumbayaa-gedoe. Ik hoef hier niet zo nodig lief gevonden te worden. Feit blijft, dat er algemene stemmen opgaan over het feit dat een SC zoals deze hier nu is, niet thuis hoort in R&P. En nu er is gelekt dat de SC hier gaat verwijnen, dan mag ik dat wel even melden zonder gelijk in mijn kut geschopt te worden? Danku.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:40 schreef Memento-Mori het volgende:
catfighten ja Chris ik vind en vond je ook irritant over dat ontopic etc. maar goed het boeit me verder weing
Het is een actie-reactie ding, dus daar treft jullie beide blaam (en mij nu dus ook).quote:Op woensdag 18 april 2007 17:38 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat zeg ik, whatever. Jij weet niet met wie ik allemaal contact heb 'achter de schermen'. Bovendien breng JIJ het nu weer op, dus hou alstjeblieft op met die 'ik weet altijd alles beter en nu dus ook' attitude van je.
ja hoor maar waarom moest er dan eenquote:Op woensdag 18 april 2007 17:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja. "Men" vond mij ook irritant met dat kumbayaa-gedoe. Ik hoef hier niet zo nodig lief gevonden te worden. Feit blijft, dat er algemene stemmen opgaan over het feit dat een SC zoals deze hier nu is, niet thuis hoort in R&P. En nu er is gelekt dat de SC hier gaat verwijnen, dan mag ik dat wel even melden zonder gelijk in mijn kut geschopt te worden? Danku..
Meisje toch... IK heb niet MIJN zinquote:Op woensdag 18 april 2007 17:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja hoor maar waarom moest er dan eensmiley bij?
omdat je eindelijk je zin hebt?
waarom ben je hier dan niet al lang weg?quote:Op woensdag 18 april 2007 17:45 schreef Burdie het volgende:
[..]
Meisje toch... IK heb niet MIJN zin! Ik deel alleen mee dat het gaat verwijnen, en ja, daar ben ik persoonlijk wel blij mee. Net als toen singles om zeep werd geholpen.
Neuh, dat hoeft ook niet. Ik vind dit best een oké topic. Alleen niet op z'n plaats in R&P. Maar dat geeft mij geen reden genoeg om hier niet te posten... net als het voor alle anderen geen reden is om hier niet te posten. Om diezelfde reden is het bijv. ook geen enkel probleem voor de users hier, als dit topic naar bijv. GC wordt geschopt. Dan gaat het dáár net zo verder als nu, hier.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
waarom ben je hier dan niet al lang weg?je hoeft hier niet te posten?
dat boeit me in principe ook geen fuck doch ben ik van mening dat het niemand in de weg staat.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:49 schreef Burdie het volgende:
[..]
Neuh, dat hoeft ook niet. Ik vind dit best een oké topic. Alleen niet op z'n plaats in R&P. Maar dat geeft mij geen reden genoeg om hier niet te posten... net als het voor alle anderen geen reden is om hier niet te posten. Om diezelfde reden is het bijv. ook geen enkel probleem voor de users hier, als dit topic naar bijv. GC wordt geschopt. Dan gaat het dáár net zo verder als nu, hier.
Okeequote:Op woensdag 18 april 2007 17:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat boeit me in principe ook geen fuck doch ben ik van mening dat het niemand in de weg staat.
ik denk of wel redelijk snel, aangezien diegene die er over gaat had vast al een hele stapel kopietjes klaarliggen om iedereen te beantwooden die een kaartje stuurtquote:Op woensdag 18 april 2007 17:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Okee.
Hoe lang zou het trouwens duren voordat twist en ik reactie hebben op ons kaartje aan Willem-Alexander en Máxima?
Ach, schuif het naar mij toe. Ik heb mijn redenen. En uiteraard gelijkquote:Op woensdag 18 april 2007 17:43 schreef Frezer het volgende:
[..]
Het is een actie-reactie ding, dus daar treft jullie beide blaam (en mij nu dus ook).
Ik begin bijna te denken alsof je het persoonlijk tegen mij bedoelt.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ach, schuif het naar mij toe. Ik heb mijn redenen. En uiteraard gelijk.
http://www.spitsnet.nlquote:Op woensdag 18 april 2007 18:36 schreef Memento-Mori het volgende:
en mijn horoscoop staat er niet op
Stoppen! Nu!quote:Op woensdag 18 april 2007 18:40 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik begin bijna te denken alsof je het persoonlijk tegen mij bedoelt.
Omdat er veel ergere dingen op de wereld zijn. Zoals dit:quote:Op woensdag 18 april 2007 18:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
Want? Omdat jij de reeks niet eigenhandig hebt gesloopt, mag niemand het doen?
En ja. Ik mag alleen reeksen slopen.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
Want? Omdat jij de reeks niet eigenhandig hebt gesloopt, mag niemand het doen?
De 11 rijd er niet langs. Het is het eerste station van Bus 12 inderdaadquote:Op woensdag 18 april 2007 15:32 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
1 bushalte van het station met bus 12 ofzo. Of elke willekeurige bus richting uithof.
Ik wil alleen maar weten wat ik Litpho heb misdaan dat hij zo'n onnavolgbare drang heeft om mij persoonlijk aan te vallen.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Omdat er veel ergere dingen op de wereld zijn. Zoals dit:
http://www.nu.nl/news/104(...)in_verschiet%27.html.
Aha. Ik ben nog nooit op de Uithof geweest, maar wel eens met bus 12 naar het gemeentehuis.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De 11 rijd er niet langs. Het is het eerste station van Bus 12 inderdaad.
In theorie wel, ja.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:45 schreef TwistedDarling het volgende:
Kunnen jullie dan niet gaan fotoboeken/pm-en/msnen ipv hier te lopen bitchen?
Hij weet het dan ook meestal beter.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:38 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat zeg ik, whatever. Jij weet niet met wie ik allemaal contact heb 'achter de schermen'. Bovendien breng JIJ het nu weer op, dus hou alstjeblieft op met die 'ik weet altijd alles beter en nu dus ook' attitude van je.
quote:Op woensdag 18 april 2007 18:45 schreef TwistedDarling het volgende:
Kunnen jullie dan niet gaan fotoboeken/pm-en/msnen ipv hier te lopen bitchen?
Verstandig.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:44 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Aha. Ik ben nog nooit op de Uithof geweest
"dat doen ze anders nooit"quote:Op woensdag 18 april 2007 18:49 schreef berney het volgende:
Is er niet een rel in fb dan hier een rel.
* nixxx meldtquote:Op woensdag 18 april 2007 17:46 schreef Burdie het volgende:
Maargoed, kill the messenger enzo... dus kommaaaaaar, wie heeft er nog meer te zeuren, katten of te beledigen?
Oblivion is geen spelletje, die is modquote:Op woensdag 18 april 2007 19:14 schreef Anthraxx het volgende:
Ik speel weinig spellen. De enige die ik speel op dit moment (ongeveer 1x per week) is Oblivion.
maar misschien is ze jouw speeltjequote:
en anna zat niet op fok hequote:Op woensdag 18 april 2007 19:52 schreef Anthraxx het volgende:
Nee, ik ben Anna's speeltje.
vertrouwen en vrouwen rijmen wel op elkaar, maar niet met elkaarquote:Op woensdag 18 april 2007 19:54 schreef Anthraxx het volgende:
Niet dat ik weet.
Je vergeet nog c) Het irriteert dat mevrouw zo nodig iets waar ze zelf aan mee heeft geholpen moet bekritiseren, op de spits moet drijven en dan semi-vrolijk moet gaan doen omdat "ze dr zin heeft gekregen". Die arm is zo bruin dat ie stinktquote:Op woensdag 18 april 2007 17:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, je miept. Dat is onafhankelijk van of het waar is of niet. Dan had ik wel gezegd "je liegt".
Je geniet ervan om jouw projectie wat goed is voor R&P aan anderen op te dringen, ondanks dat jij a) niet degene bent die daarover gaat en b) het zo zinloos is dat het iedereen intussen is gaan vervelen.
Mijn opmerking neemt niet weg dat er natuurlijk ook hele frisse bruingekleurde armen zijnquote:Op woensdag 18 april 2007 20:11 schreef nixxx het volgende:
En Aartiheeft heel Lush-frisse bruine armen! ik distantieer me van je uitlating webspider
Mag dat van de GC modjes? Gaan die de reeks niet sluiten?quote:Op woensdag 18 april 2007 20:12 schreef Nosh het volgende:
Lievies, even rustig doen.
Reeks gaat binnen nu en een tijdje inderdaad hoogstwaarschijnlijk richting GC. Veranderd verder niks. Geen ontopic-pogingen (die stranden toch), geen gemorrel of plotselinge stormen van kritiek.
Niet nodig om elkaar over af te maken, in ieder geval. Heus niet.
GCSC was dan ook een mongolenreeks. Understatement van de eeuw.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:14 schreef Sjowhan het volgende:
GC? Oh, we gaan de GCSC achterna die op een gegeven moment gesloten werd?
Ik maak me er niet druk om iig, ik ga lekker sporten nu!
Welnee alleen Heatwave.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:14 schreef nixxx het volgende:
maar... maar.. GC-ers stinken en zijn raar!
Nope.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Mag dat van de GC modjes? Gaan die de reeks niet sluiten?
Verplaatsen. Niet uitroeien. Verdere invulling van een eventuele nieuwe SC-reeks (al zit een semi-ontopic reeks er voorlopig niet in, evaringentopics voldoen voorlopig) komt later.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:13 schreef Anthraxx het volgende:
Ah, R&P wordt het nieuwe US.
Veel succes met het uitroeien van Slowchat. Ik garandeer je dat het niet lukt.
Vind ik het een keer nodig om op een forum mn mond open te doen, begint iedereen meteen weer te kusjekroelenquote:Op woensdag 18 april 2007 20:12 schreef Nosh het volgende:
Niet nodig om elkaar over af te maken, in ieder geval. Heus niet.
Vandaar dat 'zit er voorlopig niet in'.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:17 schreef Anthraxx het volgende:
Ah, het "toon hier jou armen" sc topic? Tof.
quote:Op woensdag 18 april 2007 20:18 schreef Nosh het volgende:
Ja Q. Ik heb een vluchtige 'ik heb er geen problemen mee' los weten te krijgen, dus dat.
Enfin. Werrekdoei.
Moet je ook maar niet zo overdrijven.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:17 schreef webspider het volgende:
[..]
Vind ik het een keer nodig om op een forum mn mond open te doen, begint iedereen meteen weer te kusjekroelen.
Mijn mening enzoquote:Op woensdag 18 april 2007 20:21 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Moet je ook maar niet zo overdrijven.
Dat is dan wel weer een goed planquote:Blijven we fijn allemaal bij elkaar om offtopic te kleffen en te bitchen. Yay.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |