niet geil?quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:16 schreef Anthraxx het volgende:
Ik zie net iets bij Jensen over dierenseks.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lijken mij ook wat wildquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:18 schreef Anthraxx het volgende:
Honden.
Zolang ze het met elkaar doen mag het.quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:18 schreef Anthraxx het volgende:
Honden.
Kun je seks met Maurice de Hond niet verbieden?quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:19 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zolang ze het met elkaar doen mag het.
Van mij dan.
Dat maakt wurgseks minder waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Kun je seks met Maurice de Hond niet verbieden?
Kan je maurice de hond niet verbieden?quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Niet als het met een andere Hond doet.quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:20 schreef Anthraxx het volgende:
en niet anders.quote:Op woensdag 18 april 2007 06:48 schreef Q. het volgende:
Zo.
Mijn ontbijt is nu op. Oerbroodquote:Op woensdag 18 april 2007 08:32 schreef Q. het volgende:
Wat een feest hier weer.
Een beetje bewolkt, maar voor de rest goed te doen.quote:
Dat verdooft de buikpijn! Doe je mee?quote:Op woensdag 18 april 2007 09:21 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
nee wel voor een dubbele Scotch![]()
![]()
Nee hoor. Alleen maar als ze van je houdenquote:
Het is altijd tijd voor Utrecht.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:27 schreef TwistedDarling het volgende:
Tijd voor Utrecht.
Wel uitgeslapen?quote:Op woensdag 18 april 2007 09:21 schreef tirannetje24 het volgende:
goedemorgen
ik zou vandaag![]()
![]()
komen binnen hobbelen.
Bij deze
kheb alleen een beetje buikpijn![]()
dat lijkt me nou een goed plan.!!quote:Op woensdag 18 april 2007 09:28 schreef webspider het volgende:
[..]
Dat verdooft de buikpijn! Doe je mee?
Dubbel zo vanuit Amersfoortquote:
Smakelijkquote:Op woensdag 18 april 2007 08:18 schreef Pheno het volgende:
Even mijn ontbijt nog eten
Deze hele reeks gaat over jou!quote:
Mijn lachspieren, wat doen zequote:
Waarschijnlijk niet daardoor geactiveerd worden.quote:
daar ga ik heenquote:Op woensdag 18 april 2007 11:30 schreef Burdie het volgende:
Vanavond pubquiz in Florin.
Stalken gaat aanzienlijk makkelijker als je target een beetje meewerktquote:
True.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Stalken gaat aanzienlijk makkelijker als je target een beetje meewerkt.
toch, Twist?
geen idee, 't wordt ook mijn eerste keerquote:Op woensdag 18 april 2007 12:25 schreef TwistedDarling het volgende:
wat moet ik me voorstellen bij zo'n quiz?
Oh M-M, kan ik jou nog plezier doen met een mooie friesland-pet?![]()
http://www.youtube.com/watch?v=DeoSpZ5-shkquote:Op woensdag 18 april 2007 12:25 schreef TwistedDarling het volgende:
wat moet ik me voorstellen bij zo'n quiz?
Integendeel.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:42 schreef CherryLips het volgende:
Hij is afgeknapt nu hij me gesproken heeft.
Stalk met mate.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je bent ook echt een stalker van niks jij
Net voor de verhuizing, als hij weer uit elkaar moet?quote:Op woensdag 18 april 2007 12:46 schreef Memento-Mori het volgende:
mn nieuwe bureaustoel is tofnadat ik m met veel geweld in elkaar gekregen had
In hoeverre stalk jij?quote:Op woensdag 18 april 2007 12:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Stalken gaat aanzienlijk makkelijker als je target een beetje meewerkt.
toch, Twist?
Ow, mag ik dan - als ik niemand ken die er is en heel zielig in een hoekje zit en bijna begin te huilen van eenzaamheid - eventjes bij jou/jullie komen zitten?quote:
Ziet er tof uit.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=DeoSpZ5-shk
zo groot istie nietquote:Op woensdag 18 april 2007 12:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Net voor de verhuizing, als hij weer uit elkaar moet?.
Tuurlijkquote:Op woensdag 18 april 2007 13:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ow, mag ik dan - als ik niemand ken die er is en heel zielig in een hoekje zit en bijna begin te huilen van eenzaamheid - eventjes bij jou/jullie komen zitten?
Ga je ook mee?quote:Op woensdag 18 april 2007 13:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Lijkt me ook wle leuk eigenlijk ja
Sorry hoor.quote:
Ik? Nietquote:
Oh, je mag mijn enge stalkerts overnemen. Ik heb er intussen tweequote:Op woensdag 18 april 2007 13:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik? Niet.
Ik laat me stalken.
In theorie.
Je hoeft je geen zorgen te maken. Ik ben alleen maar heel erg verschrikkelijk moe. Ik moest in de trein zelfs bijna huilen door de vermoeidheid.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:15 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hoe is het nu met je, eigenlijk? Maak me wel een beetje zorgen om je.
2?!quote:Op woensdag 18 april 2007 13:18 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oh, je mag mijn enge stalkerts overnemen. Ik heb er intussen twee*ril*.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |