Naait oe handen de lucht in vur 't Molenpark!quote:
bruggetje over de Lei?quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:57 schreef Skull-splitter het volgende:
De Goirlenaren zouden ook mijn denkplekkie in mijn FoBo moeten herkennen
jawel.. achter de kerk tochquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:57 schreef Skull-splitter het volgende:
De Goirlenaren zouden ook mijn denkplekkie in mijn FoBo moeten herkennen
je was me voorquote:Op woensdag 18 april 2007 00:00 schreef toma het volgende:
[..]
bruggetje over de Lei?
achter de kerk en bejaardenhuis?
denk wel dat het er dan mooier uit ziet. Vooral de hondenpoepquote:Op woensdag 18 april 2007 00:07 schreef Consigliere het volgende:
Ik woon vlakbij dat tunneltje bij riel. Wil de gemeente heel die bosjes bij ons achter op dat fietspad weg gaan halen en gras ervoor in de plaats te zetten... Om te bezuinigen
Die achtelijke burocratie is zelfs in ons Goirle aanwezig
quote:Op woensdag 18 april 2007 00:12 schreef toma het volgende:
[..]
denk wel dat het er dan mooier uit ziet. Vooral de hondenpoep![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 00:24 schreef existenz het volgende:
Hey tof, een topic over Tilburg zuid.
haha inddquote:Op woensdag 18 april 2007 00:24 schreef existenz het volgende:
Das nog niets, in het molenpark wilde men 25 (!) bomen gaan kappen om de wind voor de molen te garanderen. Mijn vader loopt het park in, gaat bomen tellen... Staan er maar 25 bomen in dat parkquote:Op woensdag 18 april 2007 00:07 schreef Consigliere het volgende:
Ik woon vlakbij dat tunneltje bij riel. Wil de gemeente heel die bosjes bij ons achter op dat fietspad weg gaan halen en gras ervoor in de plaats te zetten... Om te bezuinigen
Die achtelijke burocratie is zelfs in ons Goirle aanwezig
Lekkere buitenwijk jaquote:Op woensdag 18 april 2007 00:24 schreef existenz het volgende:
ambtenarenquote:Op woensdag 18 april 2007 10:18 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Das nog niets, in het molenpark wilde men 25 (!) bomen gaan kappen om de wind voor de molen te garanderen. Mijn vader loopt het park in, gaat bomen tellen... Staan er maar 25 bomen in dat parkHeel de buurt laten tekenen in een petitie en bij de burgemeester aangeklopt... IPV dat ze eens wat geld in groen steken zodat het ook de moeite is om te onderhouden... Dat park bijvoorbeeld is in 8 jaar steeds minder geworden...
Mjah, beleid is gewoon ruk... Maar ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen. Dat middenstuk tussen de vijvers in het park ga ik in de zomer ook gewoon een keertje weggraven, dat erodeert als de neten namelijk, tis nog maar 1/3e van wat het eerst wasquote:Op woensdag 18 april 2007 10:29 schreef toma het volgende:
[..]
ambtenaren![]()
wanneer is die verbouwing bij de van Haestrechtstraat klaar? Zeer irritant, ik moet steeds omrijden
Terecht, loop maar een stukje, lui hond.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:18 schreef gurlie het volgende:
Worden jullie ook zo chagerijnig van de parkeerwachters bij de AH. Wij hebben al een boete binnen gehad. Nazi's.
ik woon in de E.D.Dekkerdreef. Volgens mij is dat vlakbijquote:Op woensdag 18 april 2007 13:18 schreef gurlie het volgende:
Worden jullie ook zo chagerijnig van de parkeerwachters bij de AH. Wij hebben al een boete binnen gehad. Nazi's.
Ik heb zo'n parkeerschijf maar vergeet 'm meestal.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:05 schreef toma het volgende:
[..]
ik woon in de E.D.Dekkerdreef. Volgens mij is dat vlakbij
neem gewoon zo'n blauwe kaart mee of ga met de fiets.![]()
Ja dat heb je wel eens, met een fietspad.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:08 schreef toma het volgende:ik fiets elke dag door de Aarnout Drostdreef. Ben er zelfs net nog door gefietst.
WHAHAH fietspad date in Goirlequote:Op woensdag 18 april 2007 21:56 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja dat heb je wel eens, met een fietspad.
Goirle is niet vh formaat Amsterdamquote:Op woensdag 18 april 2007 22:39 schreef BonJovi het volgende:
WHAHHA beetje met namen lopen roepen hiero
Je bedoelt toch niet dat enorm gewaardeerde kereltje dat eerst bij jouw op het plein woonde daar in die hoekquote:Op woensdag 18 april 2007 21:57 schreef toma het volgende:
woont daar toevallig ene Ron in die straat? Met z'n zoontje Giovanni?
ja die jaquote:Op woensdag 18 april 2007 23:05 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet dat enorm gewaardeerde kereltje dat eerst bij jouw op het plein woonde daar in die hoekmet dat witte gietijzeren paard in de voortuin, een pony in de achtertuin en een quad in de schuur waarmee heel de buurt onveilig werd gemaakt
?
Ik heb Giovanni volgens mij nog ooit eens een schup onder zijn achterwerk gegeven toen we bij jouw aan het voetballen waren, heel wat jaren geleden![]()
Oja, Ik woon trouwens ook in Goirle, Tussen de dorpstraat en de Maria Boodschap in![]()
monGolen nou goedquote:Op woensdag 18 april 2007 23:20 schreef BonJovi het volgende:
Hoe noemen ze inwoners van GOIRLE? GOre mensen
Whaah sang mensen komen elkaar tegen op FOK dat word een datequote:Op donderdag 19 april 2007 11:53 schreef gurlie het volgende:
[..]
Hee Guido.
Edit even aub, ik hoef niet mijn achternaam op fok.
wtf doe jij eigenlijk in dit topicquote:Op donderdag 19 april 2007 14:10 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Whaah sang mensen komen elkaar tegen op FOK dat word een date![]()
Goeie vraag ik zag de andere topics van Goirle dus ben ik via daar hier in beland sorryquote:
Mijn fliendinnetje komt uit Damsco.. Ik ken niemand uit dat topicquote:Op donderdag 19 april 2007 19:14 schreef gurlie het volgende:
[..]
Heaumeau, ik zei geen achternaam.
Ik zit niet alleen maar in Eindhoven-topics, ik zit nú alleen in Eindhoven topics. Loop hier al wat langer rond dan jou.
Mijn fliendje komt uit Eindhoven, dus ik ken veel mensen uit dat topic.
Dus, wat doe jij hier, met je roflcopter?
Damsco, waar mag dat dan wel niet liggen?quote:Op donderdag 19 april 2007 19:24 schreef Consigliere het volgende:
[..]
Mijn fliendinnetje komt uit Damsco.. Ik ken niemand uit dat topic
Maar ben je bang dat de Mossad je zoekt, omdat ik je achternaam niet mag posten
Damsco Amsterdam Mokum 020 je weetquote:Op donderdag 19 april 2007 20:08 schreef gurlie het volgende:
[..]
Damsco, waar mag dat dan wel niet liggen?
Ja, ik ben op de vlucht, zware crimineel.
Niet heel fok hoeft te weten hoe ik heet.
Tof man.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:24 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Nee sorry ik kwam alleen maar ff de boel opvrolijken
welkomquote:Op donderdag 19 april 2007 23:48 schreef kenny89 het volgende:
* meldt zich . Vertegenwoordiger van de nieuwe erven
quote:Op donderdag 19 april 2007 23:58 schreef Consigliere het volgende:
Gurlie... Wat betekent dit in jouw fobo?
Seksualiteit: Straight
Henry Rollins, the gay thingquote:"Guys, and girls, who like the opposite sex exclusively: Straight. Not to much side to side motion going on there. "You wanna get in with me buddy? I'm straight!"
It's like Jack Webb in his Dragnet character "Let's have some straight sex. Honey, are you properly lubricated? Oh, well, never mind, here I come...", you know, "That was great, straight sex, now I'm going to have some straight sleep". So you see, straight isn't really working for me."
lompe shizzle... Tututut Gurlie, dat doen wij Goirlenaren niet héquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:54 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
[..]
Henry Rollins, the gay thing
quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:54 schreef Consigliere het volgende:
[..]
lompe shizzle... Tututut Gurlie, dat doen wij Goirlenaren niet hé![]()
Heeeeeeteeeeeerooooooo.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:58 schreef Consigliere het volgende:
noobquote:Op donderdag 19 april 2007 23:58 schreef Consigliere het volgende:
whiiiee ik ken jouwquote:Op donderdag 19 april 2007 23:48 schreef kenny89 het volgende:
*meldt zich . Vertegenwoordiger van de nieuwe erven
Hey! Waar? Ik heb daar ook gewoond in de Dommel op nummer 14quote:
De Hilver jeweeettquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:41 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hey! Waar? Ik heb daar ook gewoond in de Dommel op nummer 14
no shit sherlockquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:27 schreef JDude het volgende:
Ik was laatst in het Gemeentehuis van Goirle.
Boh gek! Stuur je me volgende keer een kaartje?quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:27 schreef JDude het volgende:
Ik was laatst in het Gemeentehuis van Goirle.
Jazeker! Er komen dus zelfs mensen van buitenaf in dat dorp!quote:
de Turkse en Marrokaanse invasie hebben we al overleefdquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:30 schreef JDude het volgende:
[..]
Jazeker! Er komen dus zelfs mensen van buitenaf in dat dorp!
Er stond in de hal wel zo'n mooie opstelling over een of ander bouwplan, waar bewoners opmerkingen bij hadden mogen schrijven.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:35 schreef toma het volgende:
We zijn zelfs tegen de Tilburgse machtsgrepen bestand.
annexatiequote:Op dinsdag 24 april 2007 14:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Er stond in de hal wel zo'n mooie opstelling over een of ander bouwplan, waar bewoners opmerkingen bij hadden mogen schrijven.
De mooiste: "Past goed in het stadsbeeld na annexatie door Tilburg"
Overname. Opgeslokt worden. En zulks.quote:
Goirle, waar integratie WEL werkt. (MAW: waar ze NIET op een kluitje weggestopt worden)quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:35 schreef toma het volgende:
[..]
de Turkse en Marrokaanse invasie hebben we al overleefd![]()
Das eng, ik woonde op nr 90quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:41 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hey! Waar? Ik heb daar ook gewoond in de Dommel op nummer 14
Weet niet of de intergratie werkt. Bij mij id straat woont (sinds kort) een Turks gezin. Twee weken geleden zat ik voor het eerst buiten en hoorde super harde Turkse muziek uit hun tuin loeien. Ik denk dat de buren er iets van hebben gezet want na 3 dagen heb ik niks meer gehoordquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:30 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Goirle, waar integratie WEL werkt. (MAW: waar ze NIET op een kluitje weggestopt worden)
Onze Marokkaanse buren koken in de zomer vaak in de tuin, verse sardientjes op de gril enzoquote:Op woensdag 25 april 2007 12:42 schreef toma het volgende:
[..]
Weet niet of de intergratie werkt. Bij mij id straat woont (sinds kort) een Turks gezin. Twee weken geleden zat ik voor het eerst buiten en hoorde super harde Turkse muziek uit hun tuin loeien. Ik denk dat de buren er iets van hebben gezet want na 3 dagen heb ik niks meer gehoord
Die vrouw spreekt overigens geen woord Nederlands.
Schrale troost: hier in Amsterdam ook.quote:
Nooit natuurlijkquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:36 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Wanneer komt Goirle eens bij Tilburg![]()
Goirle houdt graag zijn eigen soevereiniteitquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:22 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Waarom niet? Wat is er mis met Groot-Tilburg![]()
dat heeft waarschijnlijk met die schietpartij te maken.quote:Op maandag 7 mei 2007 01:52 schreef Consigliere het volgende:
dr is ook een jongen van 18 neergestoken zondag in Goirle.. Iemand meer nieuws?
Ongeval of electroshock?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:19 schreef toma het volgende:
Gool is weer een dooie rijker door een ongeval
ja idd. was verdomme 30 meter vandaan waar ik woonquote:
Heb je het ook zien gebeuren? Was het bij die waterplas bij de Hoge wal?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:05 schreef toma het volgende:
[..]
ja idd. was verdomme 30 meter vandaan waar ik woon
bij ons in de straat was er ook al bliksem in geslagen politie en brandweer waren er allemaal heel snel bij.
nee in de Grote Akkers.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:18 schreef Consigliere het volgende:
[..]
Heb je het ook zien gebeuren? Was het bij die waterplas bij de Hoge wal?
nouja het wordt steeds erger lijkt t wel. Eerst een gijzeling daarna een bankoverval en nu een moord. Dat zijn in 1 jaar net zoveel spannende gebeurtenissen als in de afgelopen 10 jaar.quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:03 schreef SwiffMeister het volgende:
Je wilt toch niet zeggen dat het je nu pas op valt dat Goirle aan het verloederen is :S
quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:37 schreef SwiffMeister het volgende:
mensen die uit perenbomen vallen,
ohhjaa, die als de gesmeerde bliksem vermoordquote:Op donderdag 13 december 2007 11:36 schreef kenny89 het volgende:
niet te vergeten de vrouw die het wel heel erg getroffen had! bzzzzzzzt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |