Goeie vraag ik zag de andere topics van Goirle dus ben ik via daar hier in beland sorryquote:
Mijn fliendinnetje komt uit Damsco.. Ik ken niemand uit dat topicquote:Op donderdag 19 april 2007 19:14 schreef gurlie het volgende:
[..]
Heaumeau, ik zei geen achternaam.
Ik zit niet alleen maar in Eindhoven-topics, ik zit nú alleen in Eindhoven topics. Loop hier al wat langer rond dan jou.
Mijn fliendje komt uit Eindhoven, dus ik ken veel mensen uit dat topic.
Dus, wat doe jij hier, met je roflcopter?
Damsco, waar mag dat dan wel niet liggen?quote:Op donderdag 19 april 2007 19:24 schreef Consigliere het volgende:
[..]
Mijn fliendinnetje komt uit Damsco.. Ik ken niemand uit dat topic
Maar ben je bang dat de Mossad je zoekt, omdat ik je achternaam niet mag posten
Damsco Amsterdam Mokum 020 je weetquote:Op donderdag 19 april 2007 20:08 schreef gurlie het volgende:
[..]
Damsco, waar mag dat dan wel niet liggen?
Ja, ik ben op de vlucht, zware crimineel.
Niet heel fok hoeft te weten hoe ik heet.
Tof man.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:24 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Nee sorry ik kwam alleen maar ff de boel opvrolijken
welkomquote:Op donderdag 19 april 2007 23:48 schreef kenny89 het volgende:
* meldt zich . Vertegenwoordiger van de nieuwe erven
quote:Op donderdag 19 april 2007 23:58 schreef Consigliere het volgende:
Gurlie... Wat betekent dit in jouw fobo?
Seksualiteit: Straight
Henry Rollins, the gay thingquote:"Guys, and girls, who like the opposite sex exclusively: Straight. Not to much side to side motion going on there. "You wanna get in with me buddy? I'm straight!"
It's like Jack Webb in his Dragnet character "Let's have some straight sex. Honey, are you properly lubricated? Oh, well, never mind, here I come...", you know, "That was great, straight sex, now I'm going to have some straight sleep". So you see, straight isn't really working for me."
lompe shizzle... Tututut Gurlie, dat doen wij Goirlenaren niet héquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:54 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
[..]
Henry Rollins, the gay thing
quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:54 schreef Consigliere het volgende:
[..]
lompe shizzle... Tututut Gurlie, dat doen wij Goirlenaren niet hé![]()
Heeeeeeteeeeeerooooooo.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:58 schreef Consigliere het volgende:
noobquote:Op donderdag 19 april 2007 23:58 schreef Consigliere het volgende:
whiiiee ik ken jouwquote:Op donderdag 19 april 2007 23:48 schreef kenny89 het volgende:
*meldt zich . Vertegenwoordiger van de nieuwe erven
Hey! Waar? Ik heb daar ook gewoond in de Dommel op nummer 14quote:
De Hilver jeweeettquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:41 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hey! Waar? Ik heb daar ook gewoond in de Dommel op nummer 14
no shit sherlockquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:27 schreef JDude het volgende:
Ik was laatst in het Gemeentehuis van Goirle.
Boh gek! Stuur je me volgende keer een kaartje?quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:27 schreef JDude het volgende:
Ik was laatst in het Gemeentehuis van Goirle.
Jazeker! Er komen dus zelfs mensen van buitenaf in dat dorp!quote:
de Turkse en Marrokaanse invasie hebben we al overleefdquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:30 schreef JDude het volgende:
[..]
Jazeker! Er komen dus zelfs mensen van buitenaf in dat dorp!
Er stond in de hal wel zo'n mooie opstelling over een of ander bouwplan, waar bewoners opmerkingen bij hadden mogen schrijven.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:35 schreef toma het volgende:
We zijn zelfs tegen de Tilburgse machtsgrepen bestand.
annexatiequote:Op dinsdag 24 april 2007 14:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Er stond in de hal wel zo'n mooie opstelling over een of ander bouwplan, waar bewoners opmerkingen bij hadden mogen schrijven.
De mooiste: "Past goed in het stadsbeeld na annexatie door Tilburg"
Overname. Opgeslokt worden. En zulks.quote:
Goirle, waar integratie WEL werkt. (MAW: waar ze NIET op een kluitje weggestopt worden)quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:35 schreef toma het volgende:
[..]
de Turkse en Marrokaanse invasie hebben we al overleefd![]()
Das eng, ik woonde op nr 90quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:41 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hey! Waar? Ik heb daar ook gewoond in de Dommel op nummer 14
Weet niet of de intergratie werkt. Bij mij id straat woont (sinds kort) een Turks gezin. Twee weken geleden zat ik voor het eerst buiten en hoorde super harde Turkse muziek uit hun tuin loeien. Ik denk dat de buren er iets van hebben gezet want na 3 dagen heb ik niks meer gehoordquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:30 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Goirle, waar integratie WEL werkt. (MAW: waar ze NIET op een kluitje weggestopt worden)
Onze Marokkaanse buren koken in de zomer vaak in de tuin, verse sardientjes op de gril enzoquote:Op woensdag 25 april 2007 12:42 schreef toma het volgende:
[..]
Weet niet of de intergratie werkt. Bij mij id straat woont (sinds kort) een Turks gezin. Twee weken geleden zat ik voor het eerst buiten en hoorde super harde Turkse muziek uit hun tuin loeien. Ik denk dat de buren er iets van hebben gezet want na 3 dagen heb ik niks meer gehoord
Die vrouw spreekt overigens geen woord Nederlands.
Schrale troost: hier in Amsterdam ook.quote:
Nooit natuurlijkquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:36 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Wanneer komt Goirle eens bij Tilburg![]()
Goirle houdt graag zijn eigen soevereiniteitquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:22 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Waarom niet? Wat is er mis met Groot-Tilburg![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |