Naait oe handen de lucht in vur 't Molenpark!quote:
bruggetje over de Lei?quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:57 schreef Skull-splitter het volgende:
De Goirlenaren zouden ook mijn denkplekkie in mijn FoBo moeten herkennen
jawel.. achter de kerk tochquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:57 schreef Skull-splitter het volgende:
De Goirlenaren zouden ook mijn denkplekkie in mijn FoBo moeten herkennen
je was me voorquote:Op woensdag 18 april 2007 00:00 schreef toma het volgende:
[..]
bruggetje over de Lei?
achter de kerk en bejaardenhuis?
denk wel dat het er dan mooier uit ziet. Vooral de hondenpoepquote:Op woensdag 18 april 2007 00:07 schreef Consigliere het volgende:
Ik woon vlakbij dat tunneltje bij riel. Wil de gemeente heel die bosjes bij ons achter op dat fietspad weg gaan halen en gras ervoor in de plaats te zetten... Om te bezuinigen
Die achtelijke burocratie is zelfs in ons Goirle aanwezig
quote:Op woensdag 18 april 2007 00:12 schreef toma het volgende:
[..]
denk wel dat het er dan mooier uit ziet. Vooral de hondenpoep![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 00:24 schreef existenz het volgende:
Hey tof, een topic over Tilburg zuid.
haha inddquote:Op woensdag 18 april 2007 00:24 schreef existenz het volgende:
Das nog niets, in het molenpark wilde men 25 (!) bomen gaan kappen om de wind voor de molen te garanderen. Mijn vader loopt het park in, gaat bomen tellen... Staan er maar 25 bomen in dat parkquote:Op woensdag 18 april 2007 00:07 schreef Consigliere het volgende:
Ik woon vlakbij dat tunneltje bij riel. Wil de gemeente heel die bosjes bij ons achter op dat fietspad weg gaan halen en gras ervoor in de plaats te zetten... Om te bezuinigen
Die achtelijke burocratie is zelfs in ons Goirle aanwezig
Lekkere buitenwijk jaquote:Op woensdag 18 april 2007 00:24 schreef existenz het volgende:
ambtenarenquote:Op woensdag 18 april 2007 10:18 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Das nog niets, in het molenpark wilde men 25 (!) bomen gaan kappen om de wind voor de molen te garanderen. Mijn vader loopt het park in, gaat bomen tellen... Staan er maar 25 bomen in dat parkHeel de buurt laten tekenen in een petitie en bij de burgemeester aangeklopt... IPV dat ze eens wat geld in groen steken zodat het ook de moeite is om te onderhouden... Dat park bijvoorbeeld is in 8 jaar steeds minder geworden...
Mjah, beleid is gewoon ruk... Maar ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen. Dat middenstuk tussen de vijvers in het park ga ik in de zomer ook gewoon een keertje weggraven, dat erodeert als de neten namelijk, tis nog maar 1/3e van wat het eerst wasquote:Op woensdag 18 april 2007 10:29 schreef toma het volgende:
[..]
ambtenaren![]()
wanneer is die verbouwing bij de van Haestrechtstraat klaar? Zeer irritant, ik moet steeds omrijden
Terecht, loop maar een stukje, lui hond.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:18 schreef gurlie het volgende:
Worden jullie ook zo chagerijnig van de parkeerwachters bij de AH. Wij hebben al een boete binnen gehad. Nazi's.
ik woon in de E.D.Dekkerdreef. Volgens mij is dat vlakbijquote:Op woensdag 18 april 2007 13:18 schreef gurlie het volgende:
Worden jullie ook zo chagerijnig van de parkeerwachters bij de AH. Wij hebben al een boete binnen gehad. Nazi's.
Ik heb zo'n parkeerschijf maar vergeet 'm meestal.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:05 schreef toma het volgende:
[..]
ik woon in de E.D.Dekkerdreef. Volgens mij is dat vlakbij
neem gewoon zo'n blauwe kaart mee of ga met de fiets.![]()
Ja dat heb je wel eens, met een fietspad.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:08 schreef toma het volgende:ik fiets elke dag door de Aarnout Drostdreef. Ben er zelfs net nog door gefietst.
WHAHAH fietspad date in Goirlequote:Op woensdag 18 april 2007 21:56 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja dat heb je wel eens, met een fietspad.
Goirle is niet vh formaat Amsterdamquote:Op woensdag 18 april 2007 22:39 schreef BonJovi het volgende:
WHAHHA beetje met namen lopen roepen hiero
Je bedoelt toch niet dat enorm gewaardeerde kereltje dat eerst bij jouw op het plein woonde daar in die hoekquote:Op woensdag 18 april 2007 21:57 schreef toma het volgende:
woont daar toevallig ene Ron in die straat? Met z'n zoontje Giovanni?
ja die jaquote:Op woensdag 18 april 2007 23:05 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet dat enorm gewaardeerde kereltje dat eerst bij jouw op het plein woonde daar in die hoekmet dat witte gietijzeren paard in de voortuin, een pony in de achtertuin en een quad in de schuur waarmee heel de buurt onveilig werd gemaakt
?
Ik heb Giovanni volgens mij nog ooit eens een schup onder zijn achterwerk gegeven toen we bij jouw aan het voetballen waren, heel wat jaren geleden![]()
Oja, Ik woon trouwens ook in Goirle, Tussen de dorpstraat en de Maria Boodschap in![]()
monGolen nou goedquote:Op woensdag 18 april 2007 23:20 schreef BonJovi het volgende:
Hoe noemen ze inwoners van GOIRLE? GOre mensen
Whaah sang mensen komen elkaar tegen op FOK dat word een datequote:Op donderdag 19 april 2007 11:53 schreef gurlie het volgende:
[..]
Hee Guido.
Edit even aub, ik hoef niet mijn achternaam op fok.
wtf doe jij eigenlijk in dit topicquote:Op donderdag 19 april 2007 14:10 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Whaah sang mensen komen elkaar tegen op FOK dat word een date![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |