Mogguh tong!quote:
Dat stukje heb ik toevallig gezien omdat ik in afwachting was van Gordon en Jolink.quote:Op woensdag 18 april 2007 00:40 schreef tong80 het volgende:
Een Brabander van 200 kilo onder het goud en tatoo's, en met paardenstaart wint net 30.000 euro bij deal or no deal.
De ene one liner na de andere had ie.
Op de vraag vlak voor de finale van Beau wat ie nu voelt :
'wah zak zegguh, mot gruwelijk pisse, maor daor hedde gij niks an.'
Grapjasquote:Op woensdag 18 april 2007 01:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat stukje heb ik toevallig gezien omdat ik in afwachting was van Gordon en Jolink.
Moest om de een of andere manier aan jou denken toen ik hem hoorde praten en hem zag.
quote:
Je post niksquote:Op woensdag 18 april 2007 01:02 schreef Ambrosius het volgende:
Morgen een vrije dag, dus ga een wat langere nacht dan normaal tegemoet.
Trusten.quote:Op woensdag 18 april 2007 03:02 schreef golfer het volgende:
Ik ga maar eens achter die befaamde billen liggen.
Dank jequote:Op woensdag 18 april 2007 04:23 schreef tong80 het volgende:
Weltrusten.
Bos, succes op dit vroege tijdsstip.
Niet te lang zwaaien hè, is niet goed voor het handjequote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 07:16 schreef dndiek het volgende:
[..]
Niet te lang zwaaien hè, is niet goed voor het handje
Ja dat deden ze in 40-45 ookquote:
Ja idd.. ach veel slechter kan het niet worden.quote:Op woensdag 18 april 2007 08:06 schreef pascalheister het volgende:
Volgend seizoen Eredivisie-voetbal op RTL8 dus
Pijnlijk..quote:Gloeiend metaal bedelft 20 Chinese fabrieksarbeiders
Uitgegeven: 18 april 2007 08:11
PEKING - Een ongeval in een Chinese staalfabriek heeft woensdag zeer waarschijnlijk twintig arbeiders het leven gekost.
Een gietlepel vol gesmolten metaal goot zijn gloeiend hete lading plotseling naast de smeltoven uit over de medewerkers, meldde het persbureau Xinhua.
Het ongeluk, waarvan de oorzaak nog onduidelijk is, vond plaats in de noordoostelijke provincie Liaoning.
Heb ik niet gemaaktquote:
dan komt Bloes zo wel langs met de zalfjesquote:Op woensdag 18 april 2007 09:33 schreef RayMania het volgende:
M'n knie, m'n rechterheup, m'n linkerhand.
Ja, ik miste een traptreequote:Op woensdag 18 april 2007 09:33 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Dan moet je ook niet vallen, Ray...
Traptreden missen is altijd leuk. Waar landde je? Onderaan de trap of tegen de muur halverwege de trap?quote:Op woensdag 18 april 2007 09:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, ik miste een traptree. Moet er volgens mij komisch uitgezien hebben.
Onderaanquote:Op woensdag 18 april 2007 09:40 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Traptreden missen is altijd leuk. Waar landde je? Onderaan de trap of tegen de muur halverwege de trap?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |