Ik had er 18 achter mekaar, want ik zat in het feedback topic te posten.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:55 schreef RayMania het volgende:
Ik moet nog lachen als ik eraan terugdenk. Had je net drie posts achter elkaar, kwam er iemand weer tussen met "Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee".
En dat in elk topic.
quote:Op woensdag 18 april 2007 12:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik had er 18 achter mekaar, want ik zat in het feedback topic te posten.
Dat viel niet op, want die stond al bovenaan
Je vergeet iemandquote:
ik vond dat helemaal geen leuke avond toen, wat een bende was het toen op fok. Zowel voor als achter de schermen!quote:Op woensdag 18 april 2007 12:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wat een nacht was dat trouwens. Heel VBL volgebaggerd.
rubbereend, voor al uw nieuws als u van huis bentquote:Op woensdag 18 april 2007 13:10 schreef appelsientje het volgende:
Ik was toen op vakantie tijdens die rel nacht.. kreeg toen wel een sms-je van Rubbereend.
Wie dan?quote:
Er stond geen VBL topic meer in de lijst waar niet in was geteld. Mooi manquote:Op woensdag 18 april 2007 13:24 schreef rubbereend het volgende:
ik vond dat helemaal geen leuke avond toen, wat een bende was het toen op fok.
Zelfs als je op reis bent aan de onderkant v/d wereld.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
rubbereend, voor al uw nieuws als u van huis bent
jawel, ik heb alleen het Carlisle topic schoon gehouden omdat DG daar iets te graag in wilde klotenquote:Op woensdag 18 april 2007 13:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wie dan?
[..]
Er stond geen VBL topic meer in de lijst waar niet in was geteld. Mooi man.
Toen had je al geen hart voor VBL.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jawel, ik heb alleen het Carlisle topic schoon gehouden omdat DG daar iets te graag in wilde kloten
zo jammer dat ik dat gemist heb allemaalquote:Op woensdag 18 april 2007 13:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wie dan?
[..]
Er stond geen VBL topic meer in de lijst waar niet in was geteld. Mooi man.
dat is me toen achter de schermen verweten jaquote:Op woensdag 18 april 2007 13:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
Toen had je al geen hart voor VBL.
Niet alleen achter de schermen hoorquote:Op woensdag 18 april 2007 14:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is me toen achter de schermen verweten ja
Echt waar? Brrrrr.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is me toen achter de schermen verweten ja
al teveel gehoord, wel leuk dat een echt 3FM hitje op nummer 1 staatquote:
Nummer 1 in de top 40? Daar staat Jan Smitquote:Op woensdag 18 april 2007 14:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
al teveel gehoord, wel leuk dat een echt 3FM hitje op nummer 1 staat
top50 natuurlijk!quote:Op woensdag 18 april 2007 14:18 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nummer 1 in de top 40? Daar staat Jan Smit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |