Als je een beetje auto hebt kun je een 4x12 op de achterkant toch ook wel mee nemen?quote:Op zondag 22 april 2007 09:32 schreef Jorikjet het volgende:
ik zou voor de combo gaan, alleen al om het vervoer. een combo can gewoon achterin de auto, en met een 4x12 kast moet je al snel met een busje
Vol Stackquote:Op zondag 22 april 2007 01:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Stack/2x12combo
waarom wat waarom ik kom er niet uitstack is veel vetter natuurlijk, maar voor optredens is het alleen maar onhandig meenemen, en voor in m'n kamer moet het ook niet té worden
Banmeld-topic, deel negenquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:19 schreef imported_sphinx het volgende:
Bier. jazeker.
Nee, account van de andere gitaristquote:Op zondag 22 april 2007 10:41 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Banmeld-topic, deel negen
Is dat een kloon van jou?
metallica als kindernaam wordt veel besproken?quote:Op zondag 22 april 2007 11:52 schreef VaderJacob het volgende:
Metallica als naam toch wel toegestaan
Aangezien het hier de laatste tijd tog redelijk veel besproken word.
Heb em pas getest het is echt een puick dingquote:Op zondag 22 april 2007 12:51 schreef punkjunk het volgende:
Er is hier toch iemand die een Engl Thunder 50 heeft? Namelijk over die footswtich, zit die er bij? Nee toch? Wat een afzetters!
je wilde toch een london city?quote:Op zondag 22 april 2007 12:51 schreef punkjunk het volgende:
Er is hier toch iemand die een Engl Thunder 50 heeft? Namelijk over die footswtich, zit die er bij? Nee toch? Wat een afzetters!
aah zeer tof ding, heb je zelf ook fototjes? Mag ik vragen waar je hem vandaan hebt en er ongeveer voor betaald hebt?quote:Op zondag 22 april 2007 15:55 schreef TeleluvR het volgende:
Oké even voortijdig een GAS-aanval afgeslagen. Ik zat heel erg te denken om mijzelf rond mijn afstuderen te trakteren op een ES-335, danwel een LP custom, van Gibson. Voorlopig besloten om mij te redden met een (voordeliger) alternatief:
[afbeelding]
Kwam helaas zonder vriendin, maar goed, die heb ik hier nog wel ergens rondslingeren... Eerste indrukken zijn uitstekend: Heerlijke bespeelbaarheid, geweldig afgewerkt en door de Varitone ook de single-coil geluiden die ik vaak zo mis op humbuckergitaren (=logisch!)
Foto's komen eraan!quote:Op zondag 22 april 2007 16:06 schreef Neidropje het volgende:
[..]
aah zeer tof ding, heb je zelf ook fototjes? Mag ik vragen waar je hem vandaan hebt en er ongeveer voor betaald hebt?
En een LP junior?quote:
Bedanktquote:Op zondag 22 april 2007 15:36 schreef Elmo1608 het volgende:
Ik denk dat je toonsoort bedoelt. Bij veel stukken kun je het aan de tekens bij de sleutel zien, bijvoorbeeld ### is Amaj en b is Fmaj. Is het stuk gewoon atonaal opgeschreven dan kun je er het beste op gehoor achter komen door de noot gewoon te zoeken op de lage E snaar. Vaak is het eerste akkoord in een nummer ook de toonsoort, maar dat hoeft niet altijd. Het beste kun je dus gewoon op de E-snaar zoeken en luisteren welke noot "past".
Die londen city wordt het zowiezo niet meer omdat die gast niet reageerde toen. Verder heb ik nu meer het idee dat een combo 10x handiger isquote:
Mijn ervaring is ook dat wanneer er een klein solootje in het begin van het nummer is dat het vaak in een andere toonsoort staat als het eerste nummer, maar dat ligt miss aan de muziek die ik luister.quote:Op zondag 22 april 2007 17:01 schreef -Dries- het volgende:
[..]
BedanktDus bij dit nummer is de toonsoort D?
Ow, ik vergat een link te zetten van het nummer in me post. Daar doelde ik opquote:Op zondag 22 april 2007 18:53 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Mijn ervaring is ook dat wanneer er een klein solootje in het begin van het nummer is dat het vaak in een andere toonsoort staat als het eerste nummer, maar dat ligt miss aan de muziek die ik luister.
dat staat in E toch? de solo gaat iig over E.quote:Op zondag 22 april 2007 19:00 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ow, ik vergat een link te zetten van het nummer in me post. Daar doelde ik op
Jij zou het beter weten dan mijquote:Op zondag 22 april 2007 20:17 schreef punkjunk het volgende:
[..]
dat staat in E toch? de solo gaat iig over E.
ja het lukt altijd wel om een solo uit te zoeken maar de theorie erachter blijft toch altijd een beejte twijfelen altijdquote:
Ja de positie is iig in E.quote:Op zondag 22 april 2007 21:13 schreef -Dries- het volgende:
Maar goed, dat nummer wat ik dus postte is in E zeg jij? Lijkt me vaag, want er zit niet eens een E akkoord in.
Een tweede hands marshall cab is iets van 200-300 euro, had syvagator (what ever) er niet nog één te koop?"quote:Op zondag 22 april 2007 21:25 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ben er uit, geen combo geen gewone stack, maar een top met een 2x12 cab. Weet iemand toevallig wat zo'n 2x12 ongeveer kost? Voor een beetje fatsoenlijk ding dan.
Svyatogor (Russian: Святого́р) is the name of a Russian mythical bogatyr (knight/hero) from bylinas. His name is a derivation from the words "sacred mountain." Svyatogor's tale, Ilya Muromets and Svyatogor, is a part of the Ilya Muromets cycle.quote:Op zondag 22 april 2007 21:30 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ja de positie is iig in E.
[..]
Een tweede hands marshall cab is iets van 200-300 euro, had syvagator (what ever) er niet nog één te koop?"
En dan als top een peavey tubeking?
Volgende week is die binnen bij feedback dus eens kijken of die bevalt. Maar heb er wel vertrouwen inquote:Op zondag 22 april 2007 21:30 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ja de positie is iig in E.
[..]
Een tweede hands marshall cab is iets van 200-300 euro, had syvagator (what ever) er niet nog één te koop?"
En dan als top een peavey tubeking?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |