abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 17 april 2007 @ 19:51:47 #1
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_48432116


Toyota Celica Coupé, Amerikaanse uitvoerding.

Bouwjaar 1990, eerste toelating: 1997.
Motor Standaard: 4FGE 1.6 102pk
Versnellingsbak: 5bak.


Tuning / Styling doel: "JAP STYLE"

Buitenkant styling: 15 / 17" spaak Velgen (chrome)

Voorkant: "klap" lampen er uit en normale plaatsen met glas, (oude lambo diablo style (niet die met omhooggaande en niet die langwerpige maar die er tussen)

Voorbumper: Niet te overdone, niet standaard: "jap style"

Achterkant: Dubbele uitlaat "jap style"

Kleur: Compleet kleur bijwerken, huidige kleur wil ik houden, krasjes en dingetje wegwerken.

Zijkanten: zij kits, "jap style"

Motorkap: "jap style" motorkap met luchthapper's ed.

Onder de motorkap: 4FGE naar 4AGE motor swap.
Complete blok van de grond af aan her opbouwen en tegelijk tunen

motorblok style moet blauw met chrome worden.


Binnenkant: achterbank compleet aanpassen zodat ik 2 kleine subwoofers "in" de bank kan bouwen in plaats van in de achterbak.

Binnenkant: orginele Toyota Leder stoelen / bank. Als ik deze kan vinden.
Denoods van de MR2


Op verzoek is mijn planning voor ombouw naar cabrio gestaakt, omdat hij zo een stuk unieker is en niet of bijna niet in nederland is te vinden. Vind ik dat een stuk interessanter, ik hou van uniek


Paar kleine dingetjes:

* Stuur bekrachtiging
* Centrale deur vergrendeling MET afstandsbediening
* Electrische ramen

Extra:

* Lambo deuren
* Neon
* Compleet nieuw speakerset in de auto

4 speakers voor
4 speakers achter
(das standaard in deze auto, je kan dr 8 plaatsen zonder problemen)

Misschien zonde van mijn geld, misschien niet.
Het lijkt mij een zeer leuk project om te doen, het is geen opel en hij heeft totaal geen roest.

Bij motorswap laat ik nog meer dingen nakijken en eventueel goed maken indien nodig.


Reden van koop deze auto: het is een japanner en ik hoop dat ik er daardoor meer mee kan doen, maar dat merk ik later nog wel.

Eventueel later nog een plan om hem te upgraden naar een turbo blok.
Maar dit komt misschien later nog wel eens.
Als hij me na alle upgrades nogsteeds niet bevalt.


Uiteindelijke doel:


0 - 100 in 7.5s of sneller (4AGE is standaard 8,4)
Topsnelheid: 230/240 (standaard is 200)
Inhoud: 1700 (standaard is 1587)

Motorblok 4AGE info:

1.6 Liter
124PK op 975 kilo
6600tpm
142nm op 5000tpm


Misschien is het een onzinnig doel, misschien niet.

De basis van de auto is goed, de motor voor de swap is ook goed.


Nu nog kijken hoe snel hij kan.


Uiteindelijk wordt het misschien een "zwaar" getunde auto met bodykit, spoiler, chrome velgen en meer.

Maar dat is allemaal omdat IK het mooi vind

[ Bericht 2% gewijzigd door Asmooh op 17-04-2007 19:57:15 ]
pi_48432377
Ik heb 1 vraagje wat betreft.

"Het lijkt mij een zeer leuk project om te doen, het is geen opel en hij heeft totaal geen roest"

Waarom zou je met een Opel ook geen leuk project kunnen doen dan?, en elke auto heeft wel roest, je uitlaat is ook een deel van je auto mag jij mij laten zien dat die niet roest.

En iedereen weet dat andere auto's ook net zo hard kunnen roesten, zowel japanners als duitsers als franse auto's, heb namelijk al meer als genoeg meegemaakt in de werkplaats.


EDIT: Maar verder oke, hoord wel goed jou project, ik hoop voor je dat het ook gaat lukken met de nodige kosten hiervoor.

Het is niet "zomaar" een project hoor
Opel, Real power on the streets!.
PSN: Mattytrix
3DS: 3695-0014-8918
  dinsdag 17 april 2007 @ 19:58:59 #3
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_48432473
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 19:57 schreef Mattytrix het volgende:
Ik heb 1 vraagje wat betreft.

"Het lijkt mij een zeer leuk project om te doen, het is geen opel en hij heeft totaal geen roest"

Waarom zou je met een Opel ook geen leuk project kunnen doen dan?, en elke auto heeft wel roest, je uitlaat is ook een deel van je auto mag jij mij laten zien dat die niet roest.

En iedereen weet dat andere auto's ook net zo hard kunnen roesten, zowel japanners als duitsers als franse auto's, heb namelijk al meer als genoeg meegemaakt in de werkplaats.
Nee dat begrijp ik, alleen op een of andere manier vind ik deze auto mooier, leuker om mee te werken, ik vind het iets speciaals hebben vergeleke met mn calibra.

Opel is zeker een leuk idee, alleen ik heb weinig zin meer in het opel bash gedeelte, dat heb ik met toyota een stuk minder.

Plus ik kan nu de "jap style" toevoegen wat ik al erg lang wou.
pi_48432717
haha oke, het is verder ook niet erg hoor het is natuurlijk iedereen zijn eigen in wat voor auto je wilt rijden.

Ik heb zelf ook een Opel Calibra, en vind het een prachtige auto en heb er welliswaar eigenlijk nooit wat mee.

Maar goed, ben benieuwd hoe het gaat lukken met je project, wel foto's posten he om de zoveel tijd .. dit wil ik zelf ook niet missen.
Opel, Real power on the streets!.
PSN: Mattytrix
3DS: 3695-0014-8918
pi_48433228
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 19:51 schreef Asmooh het volgende:
[afbeelding]

Toyota Celica Coupé, Amerikaanse uitvoerding.

Bouwjaar 1990, eerste toelating: 1997.
Motor Standaard: 4FGE 1.6 102pk
Versnellingsbak: 5bak.
ik denk dat je een 4A-FE hebt met 105 pk
  dinsdag 17 april 2007 @ 20:21:28 #6
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_48433467
tering... laat alsjeblieft die buitenkant met rust... BARBAAR! je hebt echt een onwijs unieke auto in europa... laat het dan ook zo...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_48433601
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 20:21 schreef MikeyMan het volgende:
tering... laat alsjeblieft die buitenkant met rust... BARBAAR! je hebt echt een onwijs unieke auto in europa... laat het dan ook zo...
Die swap wordt ook hopeloos.
Vooral als je uit gaat van "een turbo dit, en uitlaat dat" op zo'n 1e gen 4A van 20 jaar oud
  dinsdag 17 april 2007 @ 20:37:36 #8
161944 Mr_Moon
Virtual Insanity
pi_48434152
ik blijf het topic nog effe volgen, maar ik ben bang dat we een unieke celica kunnen afschrijven...

TS zal waarschijnlijk een leuke vent zijn in real life, maar z'n autokennis...
Tot een paar uur terug dacht hij dat hij een dichtgelaste cabrio had gekocht
The secret of creativity is knowing how to hide your sources
pi_48434188
leuk project, zeker uniek, ga je dit allemaal zelf doen, of besteed je ook werk uit? zoals bijv de motorswap?
pi_48434263
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 20:37 schreef Mr_Moon het volgende:
ik blijf het topic nog effe volgen, maar ik ben bang dat we een unieke celica kunnen afschrijven...

TS zal waarschijnlijk een leuke vent zijn in real life, maar z'n autokennis...
Tot een paar uur terug dacht hij dat hij een dichtgelaste cabrio had gekocht
Ik denk dat ik ook een bod ga doen op deze auto
Want ik ben bang dat deze unieke Celica inderdaad binnen nu een een maand totaal onherkenbaar is
  dinsdag 17 april 2007 @ 20:40:42 #11
169369 SRS-Engineering
PASSION FOR POWER
pi_48434281
weer een auto die verknald wordt


laat die auto please origineel
VW GOLF 1.1C - 1983 -
  dinsdag 17 april 2007 @ 20:46:21 #12
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_48434496
hoi hoi! dit wordt weer lachen.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  Moderator dinsdag 17 april 2007 @ 20:49:50 #13
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_48434947
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 19:51 schreef Asmooh het volgende:
[afbeelding]


Voorkant: "klap" lampen er uit en normale plaatsen met glas, (oude lambo diablo style (niet die met omhooggaande en niet die langwerpige maar die er tussen)

Voorbumper: Niet te overdone, niet standaard: "jap style"

Achterkant: Dubbele uitlaat "jap style"


Zijkanten: zij kits, "jap style"

Motorkap: "jap style" motorkap met luchthapper's ed.


.


Paar kleine dingetjes:


Extra:

* Lambo deuren
* Neon
* Compleet nieuw speakerset in de auto
Je orginele auto, wat doe je.
quote:
Misschien zonde van mijn geld, misschien niet.
Van het geld is niet zo erg, maar wat ik er uit begrijp is dat je al een unieke auto hebt, waarom zou je er dan zo'n standaard duizend in één sjonnie-bak van maken.

Een collega van mij heeft ook Lambo deuren, in een Fiat Seicento, eerst was het dingen knalgeel en nu groen met grijs metallic.Ik tegen mijn baas:"Ik vond hem geel mooier." Mijn baas:"Ja,dat dacht ik ook al ,maar dat heb ik maar niet tegen hem gezegd."


Kortom, doe het niet. Verneuk die toekomstige klassieker niet.Koop dan een oude e-kadett, boor eigenhandig het blok op, plak er plastic aan ,hang er voor mijn part Boeing vleugels als deuren aan en verf het ding met een emmer latex en een roller, maar je bent gek als je dat ding qua uiterlijk zo drastisch gaat vebouwen.

  Moderator dinsdag 17 april 2007 @ 21:03:42 #15
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_48435141
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 20:58 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Je orginele auto, wat doe je.
[..]

Van het geld is niet zo erg, maar wat ik er uit begrijp is dat je al een unieke auto hebt, waarom zou je er dan zo'n standaard duizend in één sjonnie-bak van maken.

Een collega van mij heeft ook Lambo deuren, in een Fiat Seicento, eerst was het dingen knalgeel en nu groen met grijs metallic.Ik tegen mijn baas:"Ik vond hem geel mooier." Mijn baas:"Ja,dat dacht ik ook al ,maar dat heb ik maar niet tegen hem gezegd."


Kortom, doe het niet. Verneuk die toekomstige klassieker niet.Koop dan een oude e-kadett, boor eigenhandig het blok op, plak er plastic aan ,hang er voor mijn part Boeing vleugels als deuren aan en verf het ding met een emmer latex en een roller, maar je bent gek als je dat ding qua uiterlijk zo drastisch gaat vebouwen.

Hier sluit ik mij bij aan.
  dinsdag 17 april 2007 @ 21:18:26 #16
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_48435722
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 20:38 schreef tinoburg het volgende:
leuk project, zeker uniek, ga je dit allemaal zelf doen, of besteed je ook werk uit? zoals bijv de motorswap?
ik ga heel weinig zelf doen aan het project, vooral motorisch niet.

Binnenkant , bedrading enz weeer wel.
  dinsdag 17 april 2007 @ 21:19:22 #17
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_48435763
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 20:40 schreef SRS-Engineering het volgende:
weer een auto die verknald wordt


laat die auto please origineel
orgineel oke, maar ik vind het mooi hoe ik hem wil...
  dinsdag 17 april 2007 @ 21:20:18 #18
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_48435803
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 20:21 schreef MikeyMan het volgende:
tering... laat alsjeblieft die buitenkant met rust... BARBAAR! je hebt echt een onwijs unieke auto in europa... laat het dan ook zo...
het blijft dezelfde auto hoor
  dinsdag 17 april 2007 @ 21:21:17 #19
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_48435856
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 20:40 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Ik denk dat ik ook een bod ga doen op deze auto
Want ik ben bang dat deze unieke Celica inderdaad binnen nu een een maand totaal onherkenbaar is
doe een leuk bod zou ik zeggen
  dinsdag 17 april 2007 @ 21:28:49 #20
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_48436235
zullen we een gezamenlijk bod doen en hem origineel opknappen?
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  Moderator dinsdag 17 april 2007 @ 21:33:10 #21
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_48436438
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 21:28 schreef MikeyMan het volgende:
zullen we een gezamenlijk bod doen en hem origineel opknappen?
Het is dat ik platzak ben, anders zou ik bijna meedoen.
pi_48438006
Te Veel Praatjes
pi_48439649
Ik zeg: auto helemaal standaard houden, op een 300 pk 3S-GTE swap (+bak, +remmen) na

Heb je veel meer lol van, en met de prijs van alle plastic rommel enzo in het achterhoofd misschien nog wel haalbaar ook.
  dinsdag 17 april 2007 @ 22:34:34 #24
26788 SilentRimmer
Geniet in stilte ..
pi_48439654
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 19:51 schreef Asmooh het volgende:

Motorblok 4AGE info:

1.6 Liter
124PK op 975 kilo
6600tpm
142nm op 5000tpm
Hoeveel PK heeft ie dan op 1000 kilo ?
  dinsdag 17 april 2007 @ 22:38:09 #25
26788 SilentRimmer
Geniet in stilte ..
pi_48439858
PS.... Afhankelijk van het type heeft een 4AGE blok fabrieks af ergens tussen de 115 en 170 pk (4-AGE 20v AE-101).
pi_48444529
Ja, pak een 4a-ge 20v Blacktop! heb je 170 PK

of een 4a-zge 16v Heb je een supercharger!
Driving:
Mazda 626 Coupe GT 2.0i 16v
Mazda MX-6 GT 4WS 2.2i 12v turbo intercooled
Mazda MX-5 1.6i 16v
pi_48447196
Als je geld hebt voor zoveel aanpassingen waarom koop je dan geen nieuwere auto (celica) ?
pi_48447706
quote:
Op woensdag 18 april 2007 08:09 schreef benenjerryijs het volgende:
Als je geld hebt voor zoveel aanpassingen waarom koop je dan geen nieuwere auto (celica) ?
Idd, dat snap ik nou ook nooit
pi_48448614
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 22:38 schreef SilentRimmer het volgende:
PS.... Afhankelijk van het type heeft een 4AGE blok fabrieks af ergens tussen de 115 en 170 pk (4-AGE 20v AE-101).
AE101? Je doelt dus op het blok uit de Corolla E10 coupe, dat is een black- of silver-top met dus tussen de 145 en 160 pk.
115 is de 4A-FE de GE begint bij 124 pk.
Maar goed zoals johnwoo ook al aangeeft is een 3S-GTE een veel betere optie om te swappen.
Dat blok is namelijk af fabriek een turbo blok is makkelijker te tunen, betrouwbaarder en heeft standaard al aardig wat vermogen.
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 21:28 schreef MikeyMan het volgende:
zullen we een gezamenlijk bod doen en hem origineel opknappen?
Prima plan!

ot:
Weet je overigens zeker dat je nu een 4A-FE hebt? Want deze Celica's zijn vanwege emissie eisen veel uitgerust met een 5S-FE in de states. De 4A-FE werd destijds zelfs gedowngrade naar 90 pk om door de emissie eisen in California te komen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Tommy_Kuklinski op 18-04-2007 09:28:24 ]
  woensdag 18 april 2007 @ 09:24:19 #30
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_48448774
aha naja ik heb even gekeken wat het kost om even een standaard blok in te bouwen dat de auto iig rijdt.

Goedemorgen,

Garage v.d. Brink (vragen naar Jacco) wil de motor inbouwen voor euro 400 incl. btw.
Dit is inclusief olie en afstellen van ontsteking.
Indien de oude koppeling niet meer te gebruiken is, is dit meerprijs.


In belgie / duitsland kan ik dit vast goedkoper doen.
  woensdag 18 april 2007 @ 09:25:16 #31
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_48448797
quote:
Op woensdag 18 april 2007 08:09 schreef benenjerryijs het volgende:
Als je geld hebt voor zoveel aanpassingen waarom koop je dan geen nieuwere auto (celica) ?
dat is niet orgineel meer?
een auto kopen en er' in rijden kan iedereen, een auto aanpassen naar eigen wens niet
pi_48448923
quote:
Op woensdag 18 april 2007 09:24 schreef Asmooh het volgende:
aha naja ik heb even gekeken wat het kost om even een standaard blok in te bouwen dat de auto iig rijdt.

Goedemorgen,

Garage v.d. Brink (vragen naar Jacco) wil de motor inbouwen voor euro 400 incl. btw.
Dit is inclusief olie en afstellen van ontsteking.
Indien de oude koppeling niet meer te gebruiken is, is dit meerprijs.


In belgie / duitsland kan ik dit vast goedkoper doen.
Ik heb waarschijnlijk niet goed gelezen, maar wat is er precies aan de hand met het blok wat er nu inzit?
pi_48448980
tvp maar weer
pi_48449112
quote:
Op woensdag 18 april 2007 09:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Ik heb waarschijnlijk niet goed gelezen, maar wat is er precies aan de hand met het blok wat er nu inzit?
Dat heeft 4 ton gelopen
pi_48449318
Afijn, zoals ik al zei in het vorige topic:
quote:
Op maandag 16 april 2007 12:56 schreef DonJames het volgende:
Laat me raden: Ook voor deze auto heb je het plan een gepimpte/getunede vast-en-de vuurius auto te maken, maar komt het er uiteindelijk weer op neer dat je veel geld uitgeeft aan autostyle-rommel, zonder de echte problemen eerst aan te pakken, en de auto uiteindelijk weer met dik verlies te koop zet? Of ga je het nu na de 440, Astra en Calibra toch anders aanpakken?

No offence, maar ook hier heb ik weer weinig hoop dat het uiteindelijk tot een fraai eindresultaat komt. Dat zei ik bij de Calibra ook al Prove me wrong..
Zijn reactie was:
quote:
Op maandag 16 april 2007 13:05 schreef Asmooh het volgende:

[..]

als je had gelezen wist je dat ik geen plannen heb voor deze auto enz enz.

ik vervang allen iets als het nodig is, anders niet
Waarom verbaast mij dit topic toch niet? Ik wens hem hoe dan ook succes, misschien dat het dit keer wél lukt.
  woensdag 18 april 2007 @ 09:56:31 #36
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_48449877
quote:
Op woensdag 18 april 2007 09:41 schreef DonJames het volgende:
Afijn, zoals ik al zei in het vorige topic:
[..]

Zijn reactie was:
[..]

Waarom verbaast mij dit topic toch niet? Ik wens hem hoe dan ook succes, misschien dat het dit keer wél lukt.
misschien is het wel nodig?
pi_48450045
eej Sjaak, ik hoop dat je em ook echt Jap-style maakt, en niet Johnny-Style..
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_48450051
quote:
Op woensdag 18 april 2007 09:56 schreef Asmooh het volgende:

[..]

misschien is het wel nodig?
Wat? De lambo-deuren? Of de motorkap met luchthappers?
  woensdag 18 april 2007 @ 10:01:51 #39
161944 Mr_Moon
Virtual Insanity
pi_48450078
quote:
Op woensdag 18 april 2007 09:34 schreef DonJames het volgende:

[..]

Dat heeft 4 ton gelopen
En waarschijnlijk 6 ton, als het 4 ton in mijlen zijn.
The secret of creativity is knowing how to hide your sources
  woensdag 18 april 2007 @ 10:15:10 #40
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_48450532
quote:
Op woensdag 18 april 2007 10:00 schreef DonJames het volgende:

[..]

Wat? De lambo-deuren? Of de motorkap met luchthappers?
alle 2?

Je maakt een auto hoe ik het nodig vind.
daarbij staat dit bij misschien later nog eens
  woensdag 18 april 2007 @ 10:26:51 #41
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_48450954
tvp
Love will tear us apart (Joy Division)
  woensdag 18 april 2007 @ 10:40:59 #42
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_48451523
quote:
Op woensdag 18 april 2007 08:09 schreef benenjerryijs het volgende:
Als je geld hebt voor zoveel aanpassingen waarom koop je dan geen nieuwere auto (celica) ?
Omdat een nieuwere ook meteen een ander model is grapjas.
Dat lijkt mij nogal makkelijk te snappen...

De rest van de plannen van TS zijn iets minder snel te snappen
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_48451747
Wat maken jullie je toch druk

Hij gaat wat speakerdingen zagen, en dan na 4 maanden staat de auto te koop.
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
  woensdag 18 april 2007 @ 10:56:39 #44
161944 Mr_Moon
Virtual Insanity
pi_48452131
quote:
Op woensdag 18 april 2007 08:09 schreef benenjerryijs het volgende:
Als je geld hebt voor zoveel aanpassingen waarom koop je dan geen nieuwere auto (celica) ?
Het probleem is waarschijnlijk dat TS geen geld heeft voor deze aanpassingen, want hij vindt 400 euro arbeidsloon voor een motorswap al veel.

Ik denk ook dat deze Celica (hopelijk nog niet teveel verzaagd) na drie maanden weer te koop staat...

...en als dat voor dezelfde prijs is als zijn Calibra, heeft hij een koper...
The secret of creativity is knowing how to hide your sources
  woensdag 18 april 2007 @ 11:01:13 #45
52517 WhiteAssNigga
Can't Think Of Something
pi_48452334
tvp
Wij Bepalen Wel Wat Hip Is, En Zeker Wat Een Hit Is....
  woensdag 18 april 2007 @ 11:14:42 #46
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_48452949
quote:
Op woensdag 18 april 2007 09:18 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

AE101? Je doelt dus op het blok uit de Corolla E10 coupe, dat is een black- of silver-top met dus tussen de 145 en 160 pk.
115 is de 4A-FE de GE begint bij 124 pk.
Maar goed zoals johnwoo ook al aangeeft is een 3S-GTE een veel betere optie om te swappen.
Dat blok is namelijk af fabriek een turbo blok is makkelijker te tunen, betrouwbaarder en heeft standaard al aardig wat vermogen.
[..]

Prima plan!

ot:
Weet je overigens zeker dat je nu een 4A-FE hebt? Want deze Celica's zijn vanwege emissie eisen veel uitgerust met een 5S-FE in de states. De 4A-FE werd destijds zelfs gedowngrade naar 90 pk om door de emissie eisen in California te komen.
Wat nog vreemder is; z'n VIN begint met JT163...

Daarnaast; als het een 5s zou zijn, zou hij hem niet als 1.6 op kenteken krijgen...
Sowieso wordt de kentekenregistratie dan -lijkt mij- erg lastig, aangezien de motor hier niet gevoerd is...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  woensdag 18 april 2007 @ 11:17:29 #47
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_48453060
quote:
Op woensdag 18 april 2007 10:47 schreef PNG het volgende:
Wat maken jullie je toch druk

Hij gaat wat speakerdingen zagen, en dan na 4 maanden staat de auto te koop.
Nouja, maar hopen dat ie niet begint met het om zeep helpen van de buitenkant...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  woensdag 18 april 2007 @ 11:21:05 #48
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_48453214
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 19:51 schreef Asmooh het volgende:
[afbeelding]
Tuning / Styling doel: "JAP STYLE"
Buitenkant styling: 15 / 17" spaak Velgen (chrome) Wel originele toyota velgen eronder zeg
Voorkant: "klap" lampen er uit en normale plaatsen met glas, (oude lambo diablo style (niet die met omhooggaande en niet die langwerpige maar die er tussen) BEN JE HELEMAAL GEK???

Voorbumper: Niet te overdone, niet standaard: "jap style" Eventueel een GT4 bumperkit eronder...

Achterkant: Dubbele uitlaat "jap style"

Kleur: Compleet kleur bijwerken, huidige kleur wil ik houden, krasjes en dingetje wegwerken.

Zijkanten: zij kits, "jap style" Zie boven...

Motorkap: "jap style" motorkap met luchthapper's ed. Mits gt4

Onder de motorkap: 4FGE naar 4AGE motor swap.
Complete blok van de grond af aan her opbouwen en tegelijk tunen of 3sge

motorblok style moet blauw met chrome worden.


Binnenkant: achterbank compleet aanpassen zodat ik 2 kleine subwoofers "in" de bank kan bouwen in plaats van in de achterbak.

Binnenkant: orginele Toyota Leder stoelen / bank. Als ik deze kan vinden.
Denoods van de MR2


Op verzoek is mijn planning voor ombouw naar cabrio gestaakt, omdat hij zo een stuk unieker is en niet of bijna niet in nederland is te vinden. Vind ik dat een stuk interessanter, ik hou van uniek dat blijkt


Paar kleine dingetjes:

* Stuur bekrachtiging zit dat er nog niet op??? welhaast onmogelijk
* Centrale deur vergrendeling MET afstandsbediening
* Electrische ramen

Extra:

* Lambo deuren
* Neon
* Compleet nieuw speakerset in de auto
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  woensdag 18 april 2007 @ 11:29:53 #49
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_48453617
quote:
Op woensdag 18 april 2007 11:21 schreef MikeyMan het volgende:

[..]
Deze velgen: http://www.quality-autoim(...)ontspoiler%20pak.jpg


lampen: ja maar dat vind ik mooi

GT4 komt er niet op

luchthapper, "orgineel" toyota met hier en daar aanpassing


waarom geen woofers IN de bank?

heeft geen stuur bekrachtiging, raar maar waar.
Het kan dr wl zo op zeiden ze bij de garage.
Dus met nieuwe blok gelijk dr op


niks mis met lambo en neon :p
  woensdag 18 april 2007 @ 11:31:22 #50
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_48453677
quote:
Op woensdag 18 april 2007 10:56 schreef Mr_Moon het volgende:

[..]

Het probleem is waarschijnlijk dat TS geen geld heeft voor deze aanpassingen, want hij vindt 400 euro arbeidsloon voor een motorswap al veel.

Ik denk ook dat deze Celica (hopelijk nog niet teveel verzaagd) na drie maanden weer te koop staat...

...en als dat voor dezelfde prijs is als zijn Calibra, heeft hij een koper...
vind ik veel ja, als het goedkoper kan dan doe ik dat natuurlijk he;
ik ga niet andere rijker maken als het goedkoper kan.

en nee, nu ik weet dat deze auto niet in eu werd uitgegeven gaat hij niet onder den bepaald bedrag weg: 1000 euro.

Dan breng ik m liever naar de sloop als ik m weg zou doen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')