Dat maakt dat ze tegen die Fransbouwerpoliepsnol op kanquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:57 schreef robert2006 het volgende:
het is wel een echte straatmeid
quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:58 schreef obezzi het volgende:
ga terug naar je eige land sirafaa
Dit type opmerkingen houden we hier helemáál niet van.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:58 schreef obezzi het volgende:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:58 schreef obezzi het volgende:
wat ben jij een racistquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:58 schreef obezzi het volgende:
Is het dat jij in zo een korte tijd iemand totaal kan doorgronden?quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:15 schreef Maanvis het volgende:
Safaa is gewoon een vrouwelijke versie van mij, geweldig!
Och... ik denk wel dat je weet wat je aan haar hebt. Ze lijkt me niet iemand die je belazert. Ik vond het een prachtig schouwspel, en Palma heeft het meer dan verdiendquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:57 schreef robert2006 het volgende:
het is wel een echte straatmeid
Daar had ik nou net zo'n zin inquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:01 schreef soylent het volgende:
Soylent, ik snap waarom je het post, maar ik haal het wel weg, om verdere discussie en topicvervuiling te voorkomen. Sorry.
Palma FTW, weg met dat andere kutwijfquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:34 schreef noekje het volgende:
Ze doet me echt denken aan Raffaëlla.
Nog even een eerbetoon. Soms zegt een plaatje meer dan duizend woorden.
[afbeelding]
![]()
Het had misschien handig geweest om dat even in de OP te vermelden jaquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:38 schreef Napster het volgende:
Wie is dat nou weer? Nieuwe bewoonster?
Zoiets vroeg ik ook ooit een keer. Tevergeefs. Het schijnt niet gebruikelijk te zijn iets uit te leggen voor iemand die niet in de inteeltstreamkijkergroep zit.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:38 schreef Napster het volgende:
Wie is dat nou weer? Nieuwe bewoonster?
Thanx eend.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:43 schreef PC eend het volgende:
Huub had een teringzooi gemaakt voor Palma, Palma weigerde het op te ruimen, huub moest het zelf maar doen, daar had huub weer geen trek in en huurde een meisje in (zoals gewoonlijk).
Oh datquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het had misschien handig geweest om dat even in de OP te vermelden ja
Huub had een teringzooi gemaakt voor Palma, Palma weigerde het op te ruimen, huub moest het zelf maar doen, daar had huub weer geen trek in en huurde een meisje in (zoals gewoonlijk).
quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het had misschien handig geweest om dat even in de OP te vermelden ja
Zo inderdaad.... Ze denkt dat ze een DGK deelnemer is of zoquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:51 schreef Napster het volgende:
Wie denkt die palma eigenlijk wie ze is? Als ik in dat huis woonde, had ik ze er allang uitgetrapt
Heb net ff het filmpje gekeken op youtube
Topfilmpjequote:
hij mag toch wel vinden dat ze terug moet naar haar eigen land? het zal er vast een stuk beter weer zijnquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:14 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
[..]
wat ben jij een racist![]()
Dat zekerquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:26 schreef r00tie het volgende:
Palma is een teringhoer die moet oprotten!
Geniaal hoe dat arme meisje rustig blijft.quote:
Amen........snotaap.......quote:Op woensdag 18 april 2007 19:34 schreef duivelin1 het volgende:
wat een arrogante asosiale kut maroc,onbeschoft klein meisje wat totaal geen opvoeding heeft genoten
Palma kan wel wat anger management gebruiken.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:49 schreef kleinzusje het volgende:
Op dinsdag 17 april 2007 19:39 schreef IkWeetNiets het volgende:
nog een stukje Palma overstuur....
http://www.youtube.com/watch?v=zWkA0IHA6-w
Ze is Egyptischquote:Op woensdag 18 april 2007 19:34 schreef duivelin1 het volgende:
wat een arrogante asosiale kut maroc,onbeschoft klein meisje wat totaal geen opvoeding heeft genoten
Het waren leuke stream-uurtjes.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:53 schreef safaa het volgende:
mag ik jullie allemaal bedanken ik vindt dit echt heel leuk, had 't niet verwacht
quote:Op woensdag 18 april 2007 20:53 schreef safaa het volgende:
mag ik jullie allemaal bedanken ik vindt dit echt heel leuk, had 't niet verwacht
Jij ook bedankt voor de leuke uurtjes dat je in het huis was!quote:Op woensdag 18 april 2007 20:53 schreef safaa het volgende:
en dit laat weer het milieu zien waar ze blijkbaar vandaan komt.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:11 schreef MarocLady het volgende:
Oh Mijn Godddddddddddd!!!! Ik zou letterlijk en figuurlijk de vloer met haar/hem hebben aangeveegd!!! Niemandddd moet zo in mijn gezicht komen schreeuwen want dan had ze echt een groot probleem!!!![]()
En Safaa als jij dat echt bent, ik vond jou maar slap dat je je zo laat behandelen door een travo! Heb je soms geen handen?? Of op z'n minste je mond gebruiken, damNN wat heeft dat mens een geluk dat ze mij niet voor zich had!![]()
ja, en? Blijft een asociale onopgevoede straatmeidquote:
asociaal of niet. Ze had tenminste het lef om tegen een veel ergere asociale dominante viswijf in te gaan.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:27 schreef duivelin1 het volgende:
[..]
ja, en? Blijft een asosiale onopgevoede straatmeid
Pas maar op, misschien heeft Safaa wel 8 maroc kutbroers, die jou even een klappie komen slaan..quote:Op woensdag 18 april 2007 19:34 schreef duivelin1 het volgende:
"Asosiale" dat zijn figuren die op het Tien forum rondboeren.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:16 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Dan is het dus geen arrogante asosiale (wat is dat?) kut Marrokkaan.
Doe je dan alsjeblieft de groetjes aan Maanvis van Fok! als je er bent?quote:Op donderdag 19 april 2007 20:56 schreef safaa het volgende:
volgende week
Safaa, kom je terug als vaste medewerkster in het programma De Gouden Kooi?quote:Op donderdag 19 april 2007 20:56 schreef safaa het volgende:
volgende week
Daar zijn wij erg blij meequote:Op donderdag 19 april 2007 20:56 schreef safaa het volgende:
volgende week
geen idee ik hoor zondag meerquote:Op donderdag 19 april 2007 21:06 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Safaa, kom je terug als vaste medewerkster in het programma De Gouden Kooi?![]()
en dit laat weer eens zien dat je alleen veilig achter z'n pc'tje een groffe bek kan hebben, merkwaardig dat ik dit nooit in het dagelijks leven te horen krijg...het zal wel iets te maken hebben met 7 kleuren schijt in je broek ofzoquote:Op donderdag 19 april 2007 18:26 schreef duivelin1 het volgende:
[..]
en dit laat weer het milieu zien waar ze blijkbaar vandaan komt.
Als jij ook zo'n onbeschoft arrogant klein meisje bent, verdien je niet beter. Die "travo"zoals jij het zo leuk noemt, had je wat klappen mogen geven, blijkbaar hebben jullie thuis geen opvoeding genoten en zo krijg je tenminste nog iets van respect voor mensen mee.
Jezus, ga aub niet als de zoveelste Josti 'Fok is okay' of 'V-o-l is okay' roepen.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:58 schreef safaa het volgende:
oke doe ik
kind, een grote bek heb jij alleen, en bang voor een meisje dat de opmerking " 7 kleuren schijt in je broek ofzo" maakt, ben ik al helemaal niet.Als jij je in het dagelijks leven ook zo opstelt, zal je wel degelijk commentaar krijgen, want niet iedereen is gediend van een meisje met een asociale en ordinaire manier van spreken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:35 schreef MarocLady het volgende:
[..]
en dit laat weer eens zien dat je alleen veilig achter z'n pc'tje een groffe bek kan hebben, merkwaardig dat ik dit nooit in het dagelijks leven te horen krijg...het zal wel iets te maken hebben met 7 kleuren schijt in je broek ofzo
Newsflash: Nobody cares!quote:
gewoon niet meer op in gaan.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:28 schreef duivelin1 het volgende:
ja, en?
quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:41 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Iemand meld zich aan met de naam Safaaa en iedereen trapt er meteen in...prachtig
We'll see.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:56 schreef safaa het volgende:
volgende week
Zum Kotzenquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:00 schreef duivelin1 het volgende:
[..]
kind, een grote bek heb jij alleen, en bang voor een meisje dat de opmerking " 7 kleuren schijt in je broek ofzo" maakt, ben ik al helemaal niet.Als jij je in het dagelijks leven ook zo opstelt, zal je wel degelijk commentaar krijgen, want niet iedereen is gediend van een meisje met een asociale en ordinaire manier van spreken.
Je werd bedankt.quote:Op zondag 22 april 2007 13:46 schreef Maanvis het volgende:
Palma zal het allemaal wel goed vinden.. hoeft ze het zelf niet te doen, toch?
jahoor, totdat ze elkaar tegenkomen...quote:Op zondag 22 april 2007 13:46 schreef Maanvis het volgende:
Palma zal het allemaal wel goed vinden.. hoeft ze het zelf niet te doen, toch?
heeft ze net gedaan.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Doe je dan alsjeblieft de groetjes aan Maanvis van Fok! als je er bent?Dank je alvast!
Safaa moet gewoon lekker opruimen, en er flink aan verdienen.quote:Op zondag 22 april 2007 14:06 schreef elrosa het volgende:
Hallo lieve Meid, zo leuk je weer te zien vanmorgen, maar hoop toch echt niet dat jij die rotzooi voor fatso gaat opruimen. Hoop je gauw weer te zien, xxxxx
Ze moet gewoon doen waar ze betaald voor wordt. 'niet lullen, maar pellen'.quote:Op zondag 22 april 2007 15:46 schreef rebellious_angel het volgende:
Safaa, toppie gedaan meid... maar indd niet de zooi van die vieze vuile j.aap opruimen, daar ben je veel en veel te goed voor!
stoer hoor, zo een grote bek.quote:Op zondag 22 april 2007 15:47 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ze moet gewoon doen waar ze betaald voor wordt. 'niet lullen, maar pellen'.
Is niet stoer, zo werkt dat gewoon.quote:
Nee, Nico wist al lang dat hij naar de masterbedroom wilde. Hij had het al geregeld dat er iemand kwam om Huubs spullen te verhuizen.quote:Op zondag 22 april 2007 17:37 schreef itsme het volgende:
? Safaa wist al dat ze vandaag in het huis zou komen? of begrijp ik dat verkeerd.
Lag dit script al klaar voor zondag? Jaap troep maken, safaa wordt gebeld door Nicolaas?
Ok en hij wist ook dat hij dat zondag zou doen als ze weg waren. Ik snapquote:Op zondag 22 april 2007 18:05 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nee, Nico wist al lang dat hij naar de masterbedroom wilde. Hij had het al geregeld dat er iemand kwam om Huubs spullen te verhuizen.
Inderdaad. In een ander topic heb ik geschreven:quote:Op maandag 23 april 2007 11:07 schreef Pavement het volgende:
Leuk discussieren over 2 gescripte schoonmakers uit een soapserie. Elke werknemer was allang ontslagen als die de atitude van palam had, dus is dit dikke vette bullshit![]()
dit is De Gouden Kooi, een van kijkcijfers afhankelijk programma,quote:Op maandag 23 april 2007 18:33 schreef Elounda het volgende:
[..]
Inderdaad. In een ander topic heb ik geschreven:
Als Palma mijn hoofd huishouding was, stond ze al in de rij bij het UWV.
Wat denk je nou: dat elke weldenkende echte miljonair in real life deze houding van zijn personeelslid pikt? Jij moet keihard werken voor je geld( tenzij je een erfenisje hebt gehad) en zij heeft het over:
Mijn meubilair, mijn huis, mijn badkamer, mijn plee?
Er hoort afstand te zijn tussen werkgever en personeel. Deze vrouw kent haar plaats duidelijk niet.
Ik niet. Ik geniet niet van Palma, die maakt geen onderdeel uit van het spel; lees: de bewoners.quote:Op maandag 23 april 2007 22:15 schreef miesy het volgende:
[..]
dit is De Gouden Kooi, een van kijkcijfers afhankelijk programma,
gescript of niet, dat ga je toch niet vergelijken met het echte leven?
het was hoogswaarschijnlijk een act, en ik heb ervan genoten.
Ze is toch geen bewoner en maakt geen kans op de villa en de hoofdprijsquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:15 schreef miesy het volgende:
ik geniet ook niet van palma, maar die "act" tussen haar en safaa was goed gespeeld.
(als het een act was)
en het word uitgezonden op tv dus is ze wel degelijk onderdeel van het spel.
helemaal mee eens, maar met onderdeel van het spel bedoel ik dat ze, het personeel, eenquote:Op woensdag 25 april 2007 20:25 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ze is toch geen bewoner en maakt geen kans op de villa en de hoofdprijs
Dan maakt ze imo geen onderdeel uit van het spel.
Dus dan moet ze lekker haar kop houden en gewoon doen waar ze voor aangenomen is.
Met andere woorden: niet lullen, maar poetsen.
Daar heb je een punt, en dat is ook zo natuurlijk..quote:Op woensdag 25 april 2007 22:19 schreef miesy het volgende:
[..]
helemaal mee eens, maar met onderdeel van het spel bedoel ik dat ze, het personeel, een
bepaalde rol spelen die een effect heeft op de bewoners, zoals bijvoorbeeld het ontslaan van
lieke waardoor huub flipt en er weer dingen gebeuren (tv momenten). dat zou niet zo zijn
als ze gewoon hun kop zouden houden en alleen hun werk zouden doen.
Bedankt voor het veranderen van de titelquote:Op zondag 22 april 2007 13:50 schreef avonne het volgende:
Ze is er weer, en morgen misschien voor Jaap....
ik zal de titel van het topic eens veranderen
ik twijfel tussen "personal assistent" en
"hulp bij snode plannen"
zijn er suggesties?
ze is vreselijk irritant maar daar zal ze wel voor aangenomen zijnquote:Op donderdag 26 april 2007 11:00 schreef Elounda het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, en dat is ook zo natuurlijk..
Alleen dat het nou bijna 2 afleveringen over een geflipte Palma moest gaan, dat had voor mij nou ook weer niet gehoeven..
quote:Op donderdag 26 april 2007 13:07 schreef miesy het volgende:
[..]
ze is vreselijk irritant maar daar zal ze wel voor aangenomen zijn![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 17:30 schreef PC eend het volgende:
Ik vind die nieuwe butler toch leuker geloof ik
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:33 schreef safaa het volgende:
Hoi Safaa: Voor als je thuis komt:
hallo allemaal bedankt wederom voor jullie lieve reacties,
jammer klein zusje dat je geen pm kan ontvangen.
Scan, omdat jij geen streams meer hebt, moet ik toch wat. Jij blijft de meester van de caps, maar helaasquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:46 schreef scanman01 het volgende:
Jammer dat de verhouding op de foto's totaal niet meer klopt trouwens.
Ligt natuurlijk niet aan jou, maar aan TIEN. Ongelooflijk dat stream 1 nu al zo lang niet goed is en dat er niets aan gedaan wordt.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Scan, omdat jij geen streams meer hebt, moet ik toch wat. Jij blijft de meester van de caps, maar helaas![]()
![]()
oke klein zusje ik hoop daar ook maar op dan:)quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:44 schreef kleinzusje het volgende:
Maar Safaa
Je kunt iets intiems ook aan Peter6000, HiDiHo of Demins PM en. Dan sturen ze het wel door naar me ( hoop ik)![]()
![]()
Geen dank Safaaquote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:59 schreef safaa het volgende:
[..]
oke klein zusje ik hoop daar ook maar op dan:)
wel leuk trouwens al die topics die je geopend hebt, mijn dank is groot:)
Commentaar op de Streamsquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:03 schreef safaa het volgende:
wat betekent cos?
Vond je die poster van jezelf in de bushokjes niet mooi dan?quote:
Lieverd, ik vond hem prachtigquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:13 schreef APK het volgende:
[..]
Vond je die poster van jezelf in de bushokjes niet mooi dan?![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:50 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
Safaa is the best check dit filpmje
met dank aan talpafan.nl : http://www.youtube.com/watch?v=nxCu3NEjQGI
the best trash inderdaadquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:50 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
Safaa is the best check dit filpmje
met dank aan talpafan.nl : http://www.youtube.com/watch?v=nxCu3NEjQGI
Jij heb ook op de link gekliktquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:55 schreef charmed_angel het volgende:
Safaa mag blijven en de rest ook... bitchfight!
Bij gebrek aan enige actie van de bewoners, vind ik een klein roflrelletje anders best welkom.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:49 schreef JohnDope het volgende:
de GK gaat nergens meer over. Mensen willen niet dat achterlijke geschreeuw zien van die schoonmaaksters.
Het gaat nog steeds om de mensen in de kooi, net zoals in het beginquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:49 schreef JohnDope het volgende:
de GK gaat nergens meer over.
Is niet terug te zien in de kijkcijfersquote:Mensen willen niet dat achterlijke geschreeuw zien van die schoonmaaksters.
Het zijn edel-figuranten, met tekst dus, vandaar die zendersquote:Die mensen moeten gewoon lekker op de achtergrond hun werk doen (niet lullen maar pellen).
saaiquote:Overigens moeten die bewoners die schoonmaaksters ook met respect behandelen
Dat is ook onderdeel van het spel.quote:en als ze hun werk niet goed doen, dan moeten die bewoners gewoon die schoonmaaksters ontslaan en nieuwe nemen.
Mag niet meer, RTL policyquote:Laat die spindoctors achter de schermen in godsnaam weer jaap de opdracht geven dat hij zich weer als een mongool moet gaan gedragen, wie weet krikt dat de kijkcijfers nog een beetje op.
Ook asootjes Sharon is weg nav het gevecht (waarschijnlijk).quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:53 schreef BlackRhino het volgende:
Hoe heet eigenlijk die "leuke" blonde meid van het personeel (van Palma)? Volgens mij Sharon? Je ziet er dr niet zo heel veel. Weet wel dat ze rooktl. En zijn hier filmpjes van?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |