Nee joh straks hebben we weer beeld en zitten ze opeens allemaal gezellig te pokeren en Palma en Safaa in een hoekje te keuvelen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:12 schreef rebellious_angel het volgende:
totaal helemaal niets meer, zelfs geen bufferende streams. palma is doorgeslagen en heeft een moord poging op Safaa gedaan. De politie is onderwegen die omgebouwde vent vertrekt geboeid naar het buro van politie te Eemnes.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:11 schreef tongytongylickylicky het volgende:
En als ze niet gewassen is of niet schoon is is het gewoon een vieze Turk... net zoals ik ongewasse een vieze Nederlander ben....feiten.....
quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:17 schreef noekje het volgende:
Tien:
"Ik wil dat je vertrekt!”, zegt ze wijzend met haar vinger naar de uitgang. “Ik pak nog even wat drinken”, zegt Safaa. Maar dat is de druppel voor Palma en slaat het drinken uit haar handen.
Dit bedoelde ik. Dus waarom zit die Palma daar nog?
Ik heb m'n avatar even aangepast voor vandaag. Ik vond hem zo briljant! Vieze Herma met een pysho Nico erachter.quote:
Valt wel mee met dat anti-Huub daar.. zal wel net een verkeerde pagina zijn geweestquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:16 schreef Pavement het volgende:
Ik denk ik ga even op de goudenkooi site kieken, ik schrik me rot van de reacties daar. Alles anti huub en ik krijg pijn in mn kop van de grammatica.
http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230 Zie hier de discussie over Palma vs Huub, het lijkt de anti fok wel te zijn daar. Peter6000heb jij hier mee te maken
Owww.... danquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:19 schreef StephanL het volgende:
[..]
Text berichten van brandweer, ambulance.
Die foto is zooooooooo geweldig....... wie denkt Herman dat ze is....... Heidi ofzo?quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb m'n avatar even aangepast voor vandaag. Ik vond hem zo briljant! Vieze Herma met een pysho Nico erachter.
Voor vandaag blijft die!
WTFquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:11 schreef IkWeetNiets het volgende:
Streams op zwart, kunnen jullie mooi even naar het hoogtepunt van Palma kijken vandaag:
http://www.youtube.com/watch?v=Lxfbmv_RsAI
Het zijn ook steeds dezelfde personen die dezelfde beledigingen plaatsen, als je zeg maar 7 personenen hebt, die in ELK topic 10x posten, dan lijkt het al vrij snel of het hele forum tegen een bepaalde bewoner is...quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:20 schreef Leandra het volgende:
Verder zitten er nogal wat bij die waarschijnlijk niet eens de streams kijken en voornamelijk de soms ietwat "getinte" stukjes van Tien gebruiken als basis voor hun opmerkingen.
hallo racistje, kom je weer onzin uitkramen?quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:24 schreef obezzi het volgende:
waar is t beeld heen? is sirafaa t huis al uit? ik hoop t!
Tja als je dronken bent heb je het geneens in de gatenquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:24 schreef F04 het volgende:
Hier doen de streams hewt goed
Weer een persoonlijke aanval op mede-users! Maak jezelf je TopicReport weer? Dank U!quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:07 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Gaan huilen omdat iemand Turk zegt......best triest jullie![]()
Met dank aan Bright Side of Life natuurlijk die de meest geweldige cap ooit heeft gemaakt. Ik moest er zo afschuwelijk hard om lachen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Die foto is zooooooooo geweldig....... wie denkt Herman dat ze is....... Heidi ofzo?![]()
Juist... ik begrijp het ook niet... het enige voordeel wat ik eruit haal dat ik 's ochtend uitslaap (Behalve vanochtend toen de wekker gezet om 08.30uquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:24 schreef Mika25 het volgende:
Yvonne was irritant omdat ze altijd informatie uitlekte aan de bewoners, maar ze had wel 100x zoveel klasse als die ordinaire Palma. Ik vraag me af wat DGK_REDAKTIE probeert te bereiken door iemand zoals Palma zo nadrukkelijk in beeld te brengen, het gaat in dit programma toch om de 8 bewoners?
Elke soap heeft figuranten en edelfiguranten nodigquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:24 schreef Mika25 het volgende:
Yvonne was irritant omdat ze altijd informatie uitlekte aan de bewoners, maar ze had wel 100x zoveel klasse als die ordinaire Palma. Ik vraag me af wat DGK_REDAKTIE probeert te bereiken door iemand zoals Palma zo nadrukkelijk in beeld te brengen, het gaat in dit programma toch om de 8 bewoners?
Het is mijn eerste dat als moderator, en laat het een mooie dag zijn, alsjeblieftquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:11 schreef tongytongylickylicky het volgende:
En als ze niet gewassen is of niet schoon is is het gewoon een vieze Turk... net zoals ik ongewasse een vieze Nederlander ben....feiten.....
Dacht ff dat dat al was weggewieberdquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:25 schreef mootie het volgende:
[..]
hallo racistje, kom je weer onzin uitkramen?
ik ga HE-LE-MAAL stukquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:11 schreef IkWeetNiets het volgende:
Streams op zwart, kunnen jullie mooi even naar het hoogtepunt van Palma kijken vandaag:
http://www.youtube.com/watch?v=Lxfbmv_RsAI
We hebben er al 2 in de aanbieding voor je.quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:27 schreef avonne het volgende:
[..]
Het is mijn eerste dat als moderator, en laat het een mooie dag zijn, alsjeblieft
Iemand een racist noemen na een paar van die matige opmerkingenquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:25 schreef mootie het volgende:
[..]
hallo racistje, kom je weer onzin uitkramen?
Dat doet die Saffaa wel heel goed! Die komt met haar emmertje binnenwandelen als figurantje en Palma is zó over de zeik. Dat lukt zelfs Huub niet.quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Elke soap heeft figuranten en edelfiguranten nodig
Je hebt gelijk, ik kan hem beter onwetend stuk onbenul noemenquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:28 schreef Frasier het volgende:
[..]
Iemand een racist noemen na een paar van die matige opmerkingen![]()
Is er ook een filmpje van het wegslaan van het glas?quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:28 schreef 026 het volgende:
Net voor de 3e keer dat youtube filmpje gezien, helemaal krom van het lachen!
nee nog niet gezienquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:30 schreef solara4 het volgende:
is er ook een filmpje dat ze het drinken uit z haar handen slaat, of zit dit al dat filmpje???
quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik kan hem haar beter onwetend stuk onbenul noemen![]()
Heb je er wat aan toe te voegen ofzoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |