Nee dat mag niet, punt uit...quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:09 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Stel je niet aan, je maakt palma uit voor alles wat lelijk/ vies weet ik veel is en iemand anders zegt vieze Turk en HOOOO HEYY DAT MAG NIET HE![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:10 schreef getl0st het volgende:
Nu is het helemaal over met de streams volgens mij
quote:
Je kunt ook overdrijven. Discriminatie hoort gewoon niet thuis in de hedendaagse samenleving, evenals op dit forum. Er zijn zat andere fora voor dergelijke figuren waarbij ze hun ongefundeerde haat richting andere culturen/rassen/huidskleuren kunnen uiten. Dergelijke opmerkingen slaan gewoon nergens op. Alsof haar afkomst - dit keer, evenals de meeste keren verkeerd gegokt - uit zou moeten maken of ze in dat huis past.quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:07 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Gaan huilen omdat iemand Turk zegt......best triest jullie
Jaquote:
Waarover als alles op zwart gaat? Sorryquote:
tis ook een feit dat het meisje geen turkse is, dus de opmerking sloeg helemaal nergens opquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:11 schreef tongytongylickylicky het volgende:
En als ze niet gewassen is of niet schoon is is het gewoon een vieze Turk... net zoals ik ongewasse een vieze Nederlander ben....feiten.....
quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:11 schreef Judah het volgende:
[..]
Nou, als er iets van een laag niveau is dan is 't wel 't gros alle van de bewoners daar en die zijn grotendeels toch echt autochtoon! Alsof we daar met z'n 'allen' 'trots' op moeten zijn.
Dankquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:11 schreef IkWeetNiets het volgende:
Streams op zwart, kunnen jullie mooi even naar het hoogtepunt van Palma kijken vandaag:
http://www.youtube.com/watch?v=Lxfbmv_RsAI
Geen cent !!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:13 schreef product het volgende:
tja, vanaf nu betalen aan ome john jongens....
Leuk he ? die reclamesquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:14 schreef Veulen het volgende:
Op 10.tv doen ze het ook niet meer. Behalve de reclames dan.
Je prachtige Icon, wat doe je!?quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:16 schreef noekje het volgende:
Ze lijkt op Raffaëlla.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |