Lovepro nu zit ik al weken naar je avatar te kijken, maar wat zit die gozer nou toch naar binnen te slurpen?quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:03 schreef LoveProfusion het volgende:
Scan gewoon even een pm sturen dan is het exit obezzi
Idd, wat een niveau weer.quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:02 schreef scanman01 het volgende:
Were are the mods when you need them?
quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:57 schreef obezzi het volgende:
echt niet, palma is n lief mens. die viese turk of wat t dan ook is hoort niet in een millionairshuis
Het is gewoon een lelijke vrouw die er uit ziet en praat als een manquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:59 schreef FdW het volgende:
En nou voor eens en altijd duidelijkheid: Is Napalm transsexueel of hermafrodiet?????![]()
Welkom terug!quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:54 schreef Peter6000 het volgende:
Als ik Palma was, zou ik na mijn optreden van vandaag (waarvan ik alleen de laatste 3 kwartier gezien heb), 3 maanden mijn huis niet uitdurven, en zware kalmeringspillen nodig hebben om mijn schaamtegevoelens te onderdrukken.
Maar goed, Palma is er morgenochtend vast weer.![]()
IJs of milkshake. Het is een ontsnapte gevange uit Prison Break die inbreekt bij een soort burger king en eindelijk weer wat te eten vindt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:04 schreef Charmian het volgende:
[..]
Lovepro nu zit ik al weken naar je avatar te kijken, maar wat zit die gozer nou toch naar binnen te slurpen?
Selectief lezenquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:07 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Gaan huilen omdat iemand Turk zegt......best triest jullie
okquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:08 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
IJs of milkshake. Het is een ontsnapte gevange uit Prison Break die inbreekt bij een soort burger king en eindelijk weer wat te eten vindt.
Zo lopen ze weer een paar minuten in zodat ze in kunnen grijpen als het fout gaat.quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:08 schreef Charmian het volgende:
Volgens mij is er weer een algehele streamlock.
Stel je niet aan, je maakt palma uit voor alles wat lelijk/ vies weet ik veel is en iemand anders zegt vieze Turk en HOOOO HEYY DAT MAG NIET HEquote:
Same here..quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:07 schreef Soury het volgende:
Ik heb 7 alternatieven voor stream. Alles RUK![]()
De vorige keer duurde het een volle week volgens mij... Dus misschien dat de uitslag aan het einde van de week komt...quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Het wordt toch tijd dat ze een planning van de dag op de tien site gooien, ben wel benieuwd wat er vanavond komt.
Hopelijk de PP, zal best kunnen zo vlakbij een stemming
Ik raad je aan om dit soort opmerkingen voor je te houden. En anders mag vertrekken.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:57 schreef obezzi het volgende:
[..]
echt niet, palma is n lief mens. die viese turk of wat t dan ook is hoort niet in een millionairshuis
Nee dat mag niet, punt uit...quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:09 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Stel je niet aan, je maakt palma uit voor alles wat lelijk/ vies weet ik veel is en iemand anders zegt vieze Turk en HOOOO HEYY DAT MAG NIET HE![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:10 schreef getl0st het volgende:
Nu is het helemaal over met de streams volgens mij
quote:
Je kunt ook overdrijven. Discriminatie hoort gewoon niet thuis in de hedendaagse samenleving, evenals op dit forum. Er zijn zat andere fora voor dergelijke figuren waarbij ze hun ongefundeerde haat richting andere culturen/rassen/huidskleuren kunnen uiten. Dergelijke opmerkingen slaan gewoon nergens op. Alsof haar afkomst - dit keer, evenals de meeste keren verkeerd gegokt - uit zou moeten maken of ze in dat huis past.quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:07 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Gaan huilen omdat iemand Turk zegt......best triest jullie
Jaquote:
Waarover als alles op zwart gaat? Sorryquote:
tis ook een feit dat het meisje geen turkse is, dus de opmerking sloeg helemaal nergens opquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:11 schreef tongytongylickylicky het volgende:
En als ze niet gewassen is of niet schoon is is het gewoon een vieze Turk... net zoals ik ongewasse een vieze Nederlander ben....feiten.....
quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:11 schreef Judah het volgende:
[..]
Nou, als er iets van een laag niveau is dan is 't wel 't gros alle van de bewoners daar en die zijn grotendeels toch echt autochtoon! Alsof we daar met z'n 'allen' 'trots' op moeten zijn.
Dankquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:11 schreef IkWeetNiets het volgende:
Streams op zwart, kunnen jullie mooi even naar het hoogtepunt van Palma kijken vandaag:
http://www.youtube.com/watch?v=Lxfbmv_RsAI
Geen cent !!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:13 schreef product het volgende:
tja, vanaf nu betalen aan ome john jongens....
Leuk he ? die reclamesquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:14 schreef Veulen het volgende:
Op 10.tv doen ze het ook niet meer. Behalve de reclames dan.
Je prachtige Icon, wat doe je!?quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:16 schreef noekje het volgende:
Ze lijkt op Raffaëlla.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |