Kennelijk is Natasja niet verliefd op Wilgo? Kennelijk is ze niet zo verliefd als Bart? En dat was al bitter weinig op TV dus....quote:Als Huub in de tuin is gaan liggen, schiet Natasia er onmiddellijk op af. Een woedeuitbarsting blijft uit, maar de diva gaat subtieler te werk: ?Als je nu net zo verliefd bent als Bartje toen was, dan weet je wat je te doen staat. Dan moet je gewoon naar huis gaan!? Huub is het hier niet mee eens. ?Ik heb tegen Lieke gezegd dat ik voor haar nooit de Villa uit zou gaan. Dat weet ze.? Natasia probeert het nog een keer: ?Je hebt jezelf verliefd laten worden, dus nu moet je zelf daar de consequenties van inzien.? Huub weigert toe te geven? Buigt Huub dan helemaal nergens voor?
Doen ze dat niet elke ochtendquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:37 schreef F04 het volgende:
Wat hoor ik nou, heeft Amanda weer seks vanochtend gehad met Brian?!
Juist maar omdat Palma zo mediageil is wil ze koste wat kost blijven. Het is nu toch duidelijk dat Palma gewoon jaloers was op Lieke en haar een hak heeft gezet?quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:32 schreef blomst het volgende:
Als Palma gewoon om halfdrie was vertrokken was er niets loos geweest, Huub en de schoonmaakster hadden de boel opgeruimd en klaar.
Zeker wetenquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Juist maar omdat Palma zo mediageil is wil ze koste wat kost blijven. Het is nu toch duidelijk dat Palma gewoon jaloers was op Lieke en haar een hak heeft gezet?
Wilgo geniet van de ¤ van Tien, en laat alles over zich heenkomen. Af en toe een optreden, en dan terug naar zijn echte vrouw.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:36 schreef Lieve het volgende:
Van TIEN:
[..]
Kennelijk is Natasja niet verliefd op Wilgo? Kennelijk is ze niet zo verliefd als Bart? En dat was al bitter weinig op TV dus....
Jammer Wilgo.... Natasja geeft geen moer om jou en de kinderen. Anders zou ze de cosequenties wel inzien! Anders zou ze wel uit die kooi vertrekken. Als ze echt verliefd is?
quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:39 schreef Ferdii het volgende:
Nicolaas: deze hele ochtend lang amanda schreeuwens "oh brain oh brain oh brain oh brain"
Amanda: nicolaas je lult!
Nicolaas: nee brain die lult, ik luisterde
Ik ga ook koken.Ik hoop dat die Palma opgehoepeld is als ik klaar met eten ben en dat er geen goedmaakquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:40 schreef Liess het volgende:
Ik ga eens eten koken, ga vanavond met plezier alles terug lezen.
OPROTTEN PALMA FLIKKER OP NAAR JE KINDEREN ... hoeaahr
Smakelijkquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:45 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik ga ook koken.Ik hoop dat die Palma opgehoepeld is als ik klaar met eten ben en dat er geen goedmaak
lulkoek tussen haar en Huub komt.
De FEBO is nog niet klaar met Napalma. Nog een keer knallen met Safaa, zeker na een paar roseetjes.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:43 schreef akveor het volgende:
En nog is die Palma nog in de villa met d'r grote bek.... waarom stuurt geen enkele miljonair haar weg.... Huub heeft toch zeker de macht om haar weg te sturen?
Is het Brian dan eindelijk een keer gelukt?quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:25 schreef jacqjacq het volgende:
natasia en brian komen ondertussen bijna elke minuut klaar van het leedvermaak
quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:33 schreef Leandra het volgende:
Ze heeft al geprobeerd Safaa te ontslaan, al geprobeerd met haar te praten en probeert nu de bewoners aan haar kant te krijgen door zich nog maar eens te beklagen over de brutaliteit van het meisje dat zich gewoon niets door Palma liet vertellen.
echt? Ik kon het niet langer dan 5 mimnuten aan zien. Weer de hele groep tegen huub + een schoonmaakster met een enorme grote bekquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:43 schreef 2live het volgende:
Ik ben bang dat als ik zeg dat dit de leukste middag qua streams was, Palma gewoon blijft.![]()
Dus ik doe net alsof het niet leuk was.![]()
Dus niet, anders zou hij dat allang gedaan hebben. Palma is gewoon ingehuurd met een bepaalde rol in gedachten door de redaktie. Ze is geen echte schoonmaakster, ze staat dus op gelijke hoogte met de miljonairs. Eigenlijk staat ze boven de miljonairs omdat ze niet ontslagen kan worden, of weggestemd worden, ze is dus meer een on-camera redaktie-lid.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:43 schreef akveor het volgende:
En nog is die Palma nog in de villa met d'r grote bek.... waarom stuurt geen enkele miljonair haar weg.... Huub heeft toch zeker de macht om haar weg te sturen?
De beste "soap" ooit... SOAPquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:45 schreef Black_king het volgende:
Confused?? You'll still be after this episode of the Palmagate
Oei ! Daar spreekt een kenner van SOAPs....Top OP!
ericquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:48 schreef Clank het volgende:
Met wie zit Palma daar in de tuin te praten?
Doe maar, ik kom wel snuffelenquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:49 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
kunnen mensen geen topic openen over Eric waar we over hem kunnen rellen
ze staat bij mij te vaak stilquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:50 schreef Yollie het volgende:
Safaa werkt best lekker door moet ik zeggen.
ik bedoel meer de oorlog tussen palma en het meisje. En de actie van Huub was ook leuk, jammer dat de rest dat niet vindt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:48 schreef itsme het volgende:
[..]
echt? Ik kon het niet langer dan 5 mimnuten aan zien. Weer de hele groep tegen huub + een schoonmaakster met een enorme grote bek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |