Ik zie SHE nog steeds al een noodgedwongen samenzijn.... Huub en Sylvia zitten noodgedwongen opgescheept met die pisnicht.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:26 schreef itsme het volgende:
[..]
nee joh. Mis ik wat. Eric lukt wel mee maar hij behoort nog wel bij she hoor.
Dan is het volgende keer sylvia en Huub er uit.
Jullie willen precies wat banj ook wilt, een breuk tussen SHE
Eric kan niet weg bij SHE, er moet een 3e back-up blijven en Nikolaas is niet te vertrouwen wat dat betreft.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:26 schreef itsme het volgende:
[..]
nee joh. Mis ik wat. Eric lukt wel mee maar hij behoort nog wel bij she hoor.
Dan is het volgende keer sylvia en Huub er uit.
Jullie willen precies wat banj ook wilt, een breuk tussen SHE
thanksquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
als http://dgk.servehttp.com het niet doet, doet niets het![]()
Kopieer die foto eerst even.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:28 schreef ThomasCrown het volgende:
[afbeelding]
http://www.tmf.nl/?profile_id=411493
Speelt Eric geen spel?? Netoftie tegen Huub isquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:25 schreef scanman01 het volgende:
Eric zegt dat hij er aan werkt om iemand er uit te werken. Daar hebben wij volgens mij NIETS van gemerkt.
Bedankt voor wat? Dat ik 's ochtends kan uitslapen omdat ik weet dat zij op de streams loopt te bleren....? Bah..quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:27 schreef kleinzusje het volgende:
Alles bijgelezen![]()
Maar 2 dingen gemist:
Vraag 1: Waarom zit die Palmahoer daar nog ( 3 uur moet ze toch weg ?)?
Vraag 2: Heeft die schoonmaakster al een eigen bedank topic ?
Ze is gewoon mediageil, net zoals Liekequote:Op dinsdag 17 april 2007 17:03 schreef kybe het volgende:
Palma tot drie keer toe:ik ben der klaar mee
Nou ik ben klaar met Palma
Die invalkrachtquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Bedankt voor wat? Dat ik 's ochtends kan uitslapen omdat ik weet dat zij op de streams loopt te bleren....? Bah..
Vraag ik me ook af.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:28 schreef Varen het volgende:
[..]
Speelt Eric geen spel?? Netalsoftie tegen Huub is
Op dat ID staat Almere, Safaa (?) komt uit Amsterdam.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:28 schreef ThomasCrown het volgende:
[afbeelding]
http://www.tmf.nl/?profile_id=411493
Zegt ze!quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:30 schreef Liess het volgende:
[..]
Op dat ID staat Almere, Safaa (?) komt uit Amsterdam.
Iemand ?????quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:27 schreef kleinzusje het volgende:
Alles bijgelezen![]()
Maar 2 dingen gemist:
Vraag 1: Waarom zit die Palmahoer daar nog ( 3 uur moet ze toch weg ?)?
Vraag 2: Heeft die schoonmaakster al een eigen bedank topic ?
Palma uit Amsterdam, Safaa uit Almere...quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:30 schreef Liess het volgende:
[..]
Op dat ID staat Almere, Safaa (?) komt uit Amsterdam.
druk bezig met der eigen dingenquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:30 schreef VirtualPOM het volgende:
Amand is trouwens weinig aanwezig vandaag....
echt dom om die kaarten te gaan sturenquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:30 schreef 2live het volgende:
nou iedereen kan kaartjes sturen wat ze willen, Huub vertrouwt Eric echt wel.
Ja inderdaad, ze zijn ALLEMAAL te schijterig op iemand weg te sturen. En zo zal het nog wel een paar maand doorgaan vrees ikquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:31 schreef Peter6000 het volgende:
Het is duidelijk dat er donderdag niemand uitgaat.
Huub wil SHE bevestigd zien, hij was toch wat ongerust, blijkbaar.
Jaap en Nicolaas hebben een 6 stemrondes-pact.
Brian en Huub gaan een statement tegen Nicolaas maken donderdag.![]()
En Huub heeft nòg steeds het waanidee dat hij samen met Eric en Sylvia de finale de spelen.
Nee, Safaa komt uit Amsterdam West, Ze woont tegenover het oude huis van Amanda.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Palma uit Amsterdam, Safaa uit Almere...
Sorry zusjequote:
Eenschquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:31 schreef Peter6000 het volgende:
Het is duidelijk dat er donderdag niemand uitgaat.
Huub wil SHE bevestigd zien, hij was toch wat ongerust, blijkbaar.
Jaap en Nicolaas hebben een 6 stemrondes-pact.
Brian en Huub gaan een statement tegen Nicolaas maken donderdag.![]()
En Huub heeft nòg steeds het waanidee dat hij samen met Eric en Sylvia de finale de spelen.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:32 schreef blomst het volgende:
Als Palma gewoon om halfdrie was vertrokken was er niets loos geweest, Huub en de schoonmaakster hadden de boel opgeruimd en klaar.
Ze is aan het overstaken.quote:
Eric zit zo vast als een huis. Hij voelt ook wel dat ie door iedereen uitgekost word. Hij is mentaal niet sterk. In discussies wint ie nooit. Hij heeft geen eigen inbreng behalve smeerlapperij met die pik van um en daar zit niemand op te wachten. Het is de loser van DGK. En let op: Een kat die in 't nauw zit maakt rare sprongen. Als dit ten koste gaat van Sylvia zou me niet verbazen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:28 schreef Varen het volgende:
[..]
Speelt Eric geen spel?? Netoftie tegen Huub is
Ik vind die kaartenaktie een stomme zet.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:31 schreef itsme het volgende:
[..]
echt dom om die kaarten te gaan sturen
Volgens mij zijn ze er nog wel meer mensen die daar last van hebben.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:25 schreef jacqjacq het volgende:
en natasia en brian komen ondertussen bijna elke minuut klaar van het leedvermaak
Ik ben toch zéér geneigd te denken dat het alles behalve een waanidee is.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:31 schreef Peter6000 het volgende:
die is bezig met de barbie-style make-upquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:30 schreef VirtualPOM het volgende:
Amand is trouwens weinig aanwezig vandaag....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |