quote:Op woensdag 18 april 2007 21:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
mwah misschien als de rest dan überhaupt wegblijft
op zich is het voor jullie wel prettig om niet op zondagochtend met mijn ochtendhumeur te hoeven dealen...quote:Op woensdag 18 april 2007 21:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, dan ga jij 's avonds maar weer naar huis!
Apart hotelquote:Op woensdag 18 april 2007 21:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
op zich is het voor jullie wel prettig om niet op zondagochtend met mijn ochtendhumeur te hoeven dealen...
waarom denk je dat ik nooit Vroegie ben
Klinkt ook goedquote:Op woensdag 18 april 2007 21:12 schreef Re het volgende:
Leuven is ook leuk en dan in combi met Walibi Wavre
Dát zou wel über zijnquote:Op woensdag 18 april 2007 21:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Klinkt ook goed.
Of we gaan met zijn allen naar Euro Disney. Met een groep van minimaal 6 man, is de reis + hotel meestal supergoedkoop.
Jij bent al aan het sletten met Dizerquote:
bij jou valt alles tegen geloof ikquote:Op woensdag 18 april 2007 21:23 schreef babette21 het volgende:
Walibi Wavre, is dat 't oude Bobbijaanland (ofzo)?
want daar ben ik 'n paar jaar terug geweest en dat viel best tegen...
[op die ene achtbaan na die letterlijk recht naarr beneden gaat!]
Edward Norton gaat de nieuwe Hulk spelenquote:Op woensdag 18 april 2007 21:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heeft meneer Norton iets verkeerds gegeten?.
quote:
oeps, kom ik iets te zuur over?!quote:
Echt nietquote:Op woensdag 18 april 2007 21:41 schreef MissBliss het volgende:
Disney, Walibi, ik vind het allemaal best
En ik neem aan dat Re mij gaat sponsoren
Ik ben er jaaaaren geleden geweest en toen heette het ook al Walibi Wavre, dus ik denk dat het een ander park is. Ze hebben wel een achtbaan die zowat naar beneden gaat jaquote:Op woensdag 18 april 2007 21:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
oeps, kom ik iets te zuur over?!
tegenvallen is ook eigenlijk het verkeerde woord, want ik vermaak me er heus wel, maar daar hadden ze gewoon weinig écht toffe attracties (was vooral op kiddo's gericht, vond ik)...
is het nou hetzelfde park of niet?
quote:Bij Walibi Belgium krijgen bange hartjes het hard te verduren. Met onder meer zes rollercoasters biedt het park adembenemende emoties in overvloed.
Ik denk ook niet dat hij mij bedoelde nee...quote:
Bevalt ie?quote:Op woensdag 18 april 2007 21:53 schreef Dizer het volgende:
Ik was onze nieuwe meubel aan het bewonderen.
Ik ga ook eens vroeg vandaagquote:Op woensdag 18 april 2007 21:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo goed als ja... ben echt behoorlijk moe en ik moet nog 2 lange dagen.
Ardennenquote:Op woensdag 18 april 2007 21:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Of, we gaan cheesy kamperen ergens in de middle of nowhere op zo'n suffe boerencamping. En dan BBQ en spooktochten
.
quote:Op woensdag 18 april 2007 21:57 schreef babette21 het volgende:
site bekeken, is inderdaad een ander park! heeft zo te zien wel een paar goeie thrills.. niet heel veel, maar in ieder geval onbekend dus wat dat betreft leuker dan de Efteling
Kamperenquote:Op woensdag 18 april 2007 21:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Of, we gaan cheesy kamperen ergens in de middle of nowhere op zo'n suffe boerencamping. En dan BBQ en spooktochten
.
Jaaaaquote:
heb jij een 'baan'quote:Op woensdag 18 april 2007 21:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat hij mij bedoelde nee...
Tis maar wat je een baan noemt.quote:
ok ok het is maar tijdelijk hoor dat sloofje spelen daarquote:
WTF, wat een monsterquote:Op woensdag 18 april 2007 22:04 schreef babette21 het volgende:
deze achtbaan bedoelde ik:
[afbeelding]
de Typhoon in Bobbejaanland...
damn, toen had ik écht klamme handjes [je weet wel, als je zo sloom omhoog gaat]
quote:Op woensdag 18 april 2007 22:04 schreef babette21 het volgende:
deze achtbaan bedoelde ik:
[afbeelding]
de Typhoon in Bobbejaanland...
damn, toen had ik écht klamme handjes [je weet wel, als je zo sloom omhoog gaat]
ja echt killing... vooral omdat alle aandacht uitgaat naar dat eerste stukje (recht naar beneden), maar die horizontale schroef (na de looping) was eigenlijk veel heftigerquote:
ben je daar niet ingeweest?! die is zo níet engquote:Ik durfte al niet in de Goliath
Nee, niet ingeweest en nu heb ik spijtquote:Op woensdag 18 april 2007 22:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja echt killing... vooral omdat alle aandacht uitgaat naar dat eerste stukje (recht naar beneden), maar die horizontale schroef (na de looping) was eigenlijk veel heftiger
[..]
ben je daar niet ingeweest?! die is zo níet eng
alleen maarsupertof
zie je Re, níet zuur![]()
Ik heb 3,50 kortingsbonnenquote:Op woensdag 18 april 2007 22:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, niet ingeweest en nu heb ik spijt![]()
Dus we moeten nog een keer(of een ander pretpark)
Voor de zoveelste keer: We moeten nog een keerquote:Op woensdag 18 april 2007 22:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb 3,50 kortingsbonnenVandaag gekregen... een paar dagen te laat dus
!
Oh, hij ziet er niet eens zo belachelijk groot uitquote:
Ja!quote:Op woensdag 18 april 2007 21:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
.
Hij is anderhalf meter breedquote:Op woensdag 18 april 2007 22:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, hij ziet er niet eens zo belachelijk groot uit
Ja, hij is wel belachelijk groot natuurlijkquote:
ik durfde ook eigenlijk niet, maar ik was met m'n (vorige) werk en al die rotkinderen gingen ook, dus ik kon moeilijk achterblijven... anders was ik wrs niet gegaanquote:
Luxepaardjequote:
je hebt sier paarden en werk paarden hequote:
Ik heb in mn jonge jaren (quote:
Truste!quote:
Stel we gaan met zijn zessen:quote:
Dat lukt welquote:Op woensdag 18 april 2007 22:54 schreef babette21 het volgende:
jawel... [edit: dit was dus tegen Diz, als in: dat is wel veel]
als je nou iets kan vinden voor 1 dag park en 1 nacht hotel, en dat onder de 200, dan hebben we 'n deal
klinkt gezellig... neem een proefballonnetje meequote:Op woensdag 18 april 2007 22:59 schreef babette21 het volgende:
ik moet morgen naar de arbo, naar dhr. H. Nawijn.... dat geloof je toch niet
oke, dat zou tof zijnquote:
zolang ie maar niet gaat zingenquote:Op woensdag 18 april 2007 23:01 schreef Re het volgende:
klinkt gezellig... neem een proefballonnetje mee
ja maar daar ga ik dus niet mee naar toequote:Op woensdag 18 april 2007 23:04 schreef Dizer het volgende:
We moeten als eerst naar Efteling.. en dan hebben we het er wel over.
oh. nou. we hoeven toch niet overál naar toe?!quote:Op woensdag 18 april 2007 23:06 schreef MissBliss het volgende:
1 dag Disney is te kort, er is namelijk ook Disney Studio's
In Disney Studio's staat de tofste achtbaan van heel Disney, die kan je niet overslaanquote:Op woensdag 18 april 2007 23:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh. nou. we hoeven toch niet overál naar toe?!
disney studio's is tof!!!!! the rock and rollercoaster met Aerosmith en je eigen achtbaan makenquote:Op woensdag 18 april 2007 23:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh. nou. we hoeven toch niet overál naar toe?!
makkelijk zat, gaan we alleen naar de Studio'squote:Op woensdag 18 april 2007 23:08 schreef MissBliss het volgende:
In Disney Studio's staat de tofste achtbaan van heel Disney, die kan je niet overslaan
Nee, want dan mis je weer 3!! toffe achtbanen in het gewone Disney Parkquote:Op woensdag 18 april 2007 23:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
makkelijk zat, gaan we alleen naar de Studio's![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |