ok ok het is maar tijdelijk hoor dat sloofje spelen daarquote:
WTF, wat een monsterquote:Op woensdag 18 april 2007 22:04 schreef babette21 het volgende:
deze achtbaan bedoelde ik:
[afbeelding]
de Typhoon in Bobbejaanland...
damn, toen had ik écht klamme handjes [je weet wel, als je zo sloom omhoog gaat]
quote:Op woensdag 18 april 2007 22:04 schreef babette21 het volgende:
deze achtbaan bedoelde ik:
[afbeelding]
de Typhoon in Bobbejaanland...
damn, toen had ik écht klamme handjes [je weet wel, als je zo sloom omhoog gaat]
ja echt killing... vooral omdat alle aandacht uitgaat naar dat eerste stukje (recht naar beneden), maar die horizontale schroef (na de looping) was eigenlijk veel heftigerquote:
ben je daar niet ingeweest?! die is zo níet engquote:Ik durfte al niet in de Goliath
Nee, niet ingeweest en nu heb ik spijtquote:Op woensdag 18 april 2007 22:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja echt killing... vooral omdat alle aandacht uitgaat naar dat eerste stukje (recht naar beneden), maar die horizontale schroef (na de looping) was eigenlijk veel heftiger
[..]
ben je daar niet ingeweest?! die is zo níet eng
alleen maarsupertof
zie je Re, níet zuur![]()
Ik heb 3,50 kortingsbonnenquote:Op woensdag 18 april 2007 22:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, niet ingeweest en nu heb ik spijt![]()
Dus we moeten nog een keer(of een ander pretpark)
Voor de zoveelste keer: We moeten nog een keerquote:Op woensdag 18 april 2007 22:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb 3,50 kortingsbonnenVandaag gekregen... een paar dagen te laat dus
!
Oh, hij ziet er niet eens zo belachelijk groot uitquote:
Ja!quote:Op woensdag 18 april 2007 21:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Of, we gaan cheesy kamperen ergens in de middle of nowhere op zo'n suffe boerencamping. En dan BBQ en spooktochten
.
Hij is anderhalf meter breedquote:Op woensdag 18 april 2007 22:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, hij ziet er niet eens zo belachelijk groot uit
Ja, hij is wel belachelijk groot natuurlijkquote:
ik durfde ook eigenlijk niet, maar ik was met m'n (vorige) werk en al die rotkinderen gingen ook, dus ik kon moeilijk achterblijven... anders was ik wrs niet gegaanquote:
Luxepaardjequote:
je hebt sier paarden en werk paarden hequote:
Ik heb in mn jonge jaren (quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |