Edward Norton gaat de nieuwe Hulk spelenquote:Op woensdag 18 april 2007 21:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heeft meneer Norton iets verkeerds gegeten?.
quote:
oeps, kom ik iets te zuur over?!quote:
Echt nietquote:Op woensdag 18 april 2007 21:41 schreef MissBliss het volgende:
Disney, Walibi, ik vind het allemaal best
En ik neem aan dat Re mij gaat sponsoren
Ik ben er jaaaaren geleden geweest en toen heette het ook al Walibi Wavre, dus ik denk dat het een ander park is. Ze hebben wel een achtbaan die zowat naar beneden gaat jaquote:Op woensdag 18 april 2007 21:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
oeps, kom ik iets te zuur over?!
tegenvallen is ook eigenlijk het verkeerde woord, want ik vermaak me er heus wel, maar daar hadden ze gewoon weinig écht toffe attracties (was vooral op kiddo's gericht, vond ik)...
is het nou hetzelfde park of niet?
quote:Bij Walibi Belgium krijgen bange hartjes het hard te verduren. Met onder meer zes rollercoasters biedt het park adembenemende emoties in overvloed.
Ik denk ook niet dat hij mij bedoelde nee...quote:
Bevalt ie?quote:Op woensdag 18 april 2007 21:53 schreef Dizer het volgende:
Ik was onze nieuwe meubel aan het bewonderen.
Ik ga ook eens vroeg vandaagquote:Op woensdag 18 april 2007 21:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo goed als ja... ben echt behoorlijk moe en ik moet nog 2 lange dagen.
Ardennenquote:Op woensdag 18 april 2007 21:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Of, we gaan cheesy kamperen ergens in de middle of nowhere op zo'n suffe boerencamping. En dan BBQ en spooktochten
.
quote:Op woensdag 18 april 2007 21:57 schreef babette21 het volgende:
site bekeken, is inderdaad een ander park! heeft zo te zien wel een paar goeie thrills.. niet heel veel, maar in ieder geval onbekend dus wat dat betreft leuker dan de Efteling
Kamperenquote:Op woensdag 18 april 2007 21:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Of, we gaan cheesy kamperen ergens in de middle of nowhere op zo'n suffe boerencamping. En dan BBQ en spooktochten
.
Jaaaaquote:
heb jij een 'baan'quote:Op woensdag 18 april 2007 21:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat hij mij bedoelde nee...
Tis maar wat je een baan noemt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |