Op welke manier?quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:58 schreef 2live het volgende:
Kan iemand Palma uit haar lijden verlossen?
Juist... ik snap ook niet dat de bewaking Palma er niet uit zet... zij is degene die nu niets in het huis te zoeken heeft. Ze loopt de hele dag te ruzieen met de miljonairs. Dus BEWAKING Palma eruit.... Ze is in staking en zet dat zelfs buiten werktijd op haar werkplek voort.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:53 schreef Dogga het volgende:
Neej
zelfs als palma niet staakte heeft ze niet de macht over zafra
want zei is INGEHUURD
omdat HAAAR personeel niet wilt werken
heb je een gun?quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:58 schreef 2live het volgende:
Kan iemand Palma uit haar lijden verlossen?
mag je zelf weten, als het maar snel is. Ze maakt zich zo belachelijk, die kan zich morgen niet meer vertonen.quote:
Dan koop ik vast een voorraad aan speakersquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:59 schreef Sug4r het volgende:
Kan dat meisje niet in het huis komen wonen als 9e bewoonster? Dat is een goeie voor Natasia
Sarcasme.. please.. ?quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:02 schreef obezzi het volgende:
palma olé olé olé palma is een fijn mens
Ze heeft hem zelfs al eens uitgescholden voor achterlijke kutmongoolquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:03 schreef akveor het volgende:
Achterlijk ???.... zegt Palma tegen Huub..... deze woorden kan een dienstmeid toch echt niet uiten tegen wannabee miljonait Huub.
Ik begrijp ook niet dat ze dit door laten gaan, ze zat al laag in mijn achting, maar lager dan dit kan ze niet zinken!!quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:02 schreef THCees het volgende:
@ REDACTIE mag dat verschrikkelijke (mens) opzouten a.u.b. .....ik heb genoeg van die Palma...
Ik zeg...... WEG ERMEE
Wat heeft 'ie gedaan?quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:03 schreef Lieve het volgende:
Eric mag weg!
Echt, er is geen enkele reden om hem daar te houden! Vieze aanrander, verkrachter, pisnicht!
Misschien staat de vakbond achter haarquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:03 schreef noekje het volgende:
Gaat veel tijd in zitten he, dat staken?
Wat een achterlijk wijf!
Stront? Zou me niets verbazen als ie dat nog prettig zou vinden ook...quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:00 schreef schatje het volgende:
Eric mag van mij een lading stront over zich heen krijgen.
Het was echt genieten het afgelopen uurtje.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:02 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wat heerlijk binnenkomen! (voel me thuis met deze streams)
Dat is geen feit.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:03 schreef Lieve het volgende:
Eric mag weg!
Echt, er is geen enkele reden om hem daar te houden! Vieze aanrander, verkrachter, pisnicht!
Eensch Amice, we plaatsen haar in onze toptien!quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:05 schreef PietjePuk63 het volgende:
Wat een heerlijk krengetje!![]()
![]()
[afbeelding]
Girl next door ?quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:05 schreef Kinga het volgende:
Ze heeft wel een bekende kop hoor... ken haar ergens van.
En zoiets mag personeel tegen de werkgevers zeggen? Als 1 van mijn mensen dat tegen me zou zeggen mocht ie onbetaald vrijwilligers werk gaan doen voor de rest van z'n leven...quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:04 schreef Lieve het volgende:
[..]
Ze heeft hem zelfs al eens uitgescholden voor achterlijke kutmongool
Die van Hidiho pakken, heb er geen last meer van nou....quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:06 schreef HellFreez het volgende:
Ben ik echt de enige met bufferende streams?![]()
Ze gaat idd lekker door!quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:06 schreef noekje het volgende:
Maar die Saffra werkt wel lekker door he.
Toppertje! Er schijnt nog een vacature open te staan toch?
Palma moet eens even heel duidelijk gemaakt worden dat ze geen ene sodeflikker te eisen heeft.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:02 schreef Black_king het volgende:
Palma eist dat Zafra weggaat.
In duizend stukjes, mag ik hopen.quote:Palma staat op het punt te breken, volgens mij....
Die bufferen ook hier. Snap er niks van.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:07 schreef Kinga het volgende:
[..]
Die van Hidiho pakken, heb er geen last meer van nou....
Nee niet de enige, chello heeft iig problemenquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:06 schreef HellFreez het volgende:
Tja hoe bedoel je mediageil.... Het Lieke verhaal is me nu ook wel duidelijk... Lieke eiste teveel aandacht op en mevrouw Palma is jaloers.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:07 schreef schatje het volgende:
Onbegrijpelijk dat ze niet gewoon naar huis gaat.
Jah, teminste ik heb nergens last van.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:06 schreef HellFreez het volgende:
Palma? Ach, die wil aandacht. Anders snap ik het ook niet.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:07 schreef schatje het volgende:
Onbegrijpelijk dat ze niet gewoon naar huis gaat.
Je punt is gemaakt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:08 schreef obezzi het volgende:
palma is cool
Helemaal mee eens... op staande voet.... dan zijn die streams 's ochtend misschien ook weer om aan te zien...quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:08 schreef jacqjacq het volgende:
palma over saffra: dit is geen mens, dit is iets verrots.
wat erg dat iemand die zich zo goed waant dit uit haar bek kan krijgen, palma is nog erger dan natasia op haar ergst en dat wil wat zeggen.
afschuwelijk mens, direct ontslag, ze weet zich niet te gedragen !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |