Sarcasme.. please.. ?quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:02 schreef obezzi het volgende:
palma olé olé olé palma is een fijn mens
Ze heeft hem zelfs al eens uitgescholden voor achterlijke kutmongoolquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:03 schreef akveor het volgende:
Achterlijk ???.... zegt Palma tegen Huub..... deze woorden kan een dienstmeid toch echt niet uiten tegen wannabee miljonait Huub.
Ik begrijp ook niet dat ze dit door laten gaan, ze zat al laag in mijn achting, maar lager dan dit kan ze niet zinken!!quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:02 schreef THCees het volgende:
@ REDACTIE mag dat verschrikkelijke (mens) opzouten a.u.b. .....ik heb genoeg van die Palma...
Ik zeg...... WEG ERMEE
Wat heeft 'ie gedaan?quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:03 schreef Lieve het volgende:
Eric mag weg!
Echt, er is geen enkele reden om hem daar te houden! Vieze aanrander, verkrachter, pisnicht!
Misschien staat de vakbond achter haarquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:03 schreef noekje het volgende:
Gaat veel tijd in zitten he, dat staken?
Wat een achterlijk wijf!
Stront? Zou me niets verbazen als ie dat nog prettig zou vinden ook...quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:00 schreef schatje het volgende:
Eric mag van mij een lading stront over zich heen krijgen.
Het was echt genieten het afgelopen uurtje.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:02 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wat heerlijk binnenkomen! (voel me thuis met deze streams)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |