Werkvergunning voor een langere periode is lastig..quote:Op woensdag 18 april 2007 11:53 schreef Hugster het volgende:
[..]
Whatup dan?
Straks hebben ze de boel daar al afdoende beveiligd overal als je komt![]()
![]()
Wat wil je er nog meer gaan ondernemen?quote:Op woensdag 18 april 2007 11:59 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Werkvergunning voor een langere periode is lastig..
We richten ons niet alleen meer op beveiliging inderdaad![]()
IT is meer dan beveiligen, jeweetsquote:Op woensdag 18 april 2007 12:03 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wat wil je er nog meer gaan ondernemen?
Je bedrijf in z'n geheel klonen daar?quote:Op woensdag 18 april 2007 12:25 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
IT is meer dan beveiligen, jeweets
Gewoon de diensten waar vraag naar is.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:34 schreef Hugster het volgende:
[..]
Je bedrijf in z'n geheel klonen daar?
*floep!*quote:Op woensdag 18 april 2007 12:50 schreef ijsmeis het volgende:. Ik nieste daarnet en toen floepte mijn lens eruit.
Nee, die spam krijgt Sandra voortaan, die krijgen mn adreswijziging nietquote:Op woensdag 18 april 2007 14:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je kreeg net een folder van Kras binnen of niet?
Alsof jij daar zoveel postquote:Op woensdag 18 april 2007 14:09 schreef ijsmeis het volgende:
Ik zie haar trouwens niet meer posten op BuzzyBee?
quote:Op woensdag 18 april 2007 14:10 schreef Dangel het volgende:
[..]
Alsof jij daar zoveel postWaar blijven de gennep on wheels foto's
topquote:Op woensdag 18 april 2007 14:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Ik moet ze nu toch nog uploaden op www.landvancuijk.nl, zet ik ze meteen wel daar neer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |