Werkvergunning voor een langere periode is lastig..quote:Op woensdag 18 april 2007 11:53 schreef Hugster het volgende:
[..]
Whatup dan?
Straks hebben ze de boel daar al afdoende beveiligd overal als je komt![]()
![]()
Wat wil je er nog meer gaan ondernemen?quote:Op woensdag 18 april 2007 11:59 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Werkvergunning voor een langere periode is lastig..
We richten ons niet alleen meer op beveiliging inderdaad![]()
IT is meer dan beveiligen, jeweetsquote:Op woensdag 18 april 2007 12:03 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wat wil je er nog meer gaan ondernemen?
Je bedrijf in z'n geheel klonen daar?quote:Op woensdag 18 april 2007 12:25 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
IT is meer dan beveiligen, jeweets
Gewoon de diensten waar vraag naar is.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:34 schreef Hugster het volgende:
[..]
Je bedrijf in z'n geheel klonen daar?
*floep!*quote:Op woensdag 18 april 2007 12:50 schreef ijsmeis het volgende:. Ik nieste daarnet en toen floepte mijn lens eruit.
Nee, die spam krijgt Sandra voortaan, die krijgen mn adreswijziging nietquote:Op woensdag 18 april 2007 14:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je kreeg net een folder van Kras binnen of niet?
Alsof jij daar zoveel postquote:Op woensdag 18 april 2007 14:09 schreef ijsmeis het volgende:
Ik zie haar trouwens niet meer posten op BuzzyBee?
quote:Op woensdag 18 april 2007 14:10 schreef Dangel het volgende:
[..]
Alsof jij daar zoveel postWaar blijven de gennep on wheels foto's
topquote:Op woensdag 18 april 2007 14:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Ik moet ze nu toch nog uploaden op www.landvancuijk.nl, zet ik ze meteen wel daar neer!
kabeltje tussen computer en camera doen dan?quote:Op woensdag 18 april 2007 14:33 schreef ijsmeis het volgende:
Volgens mij zijn m'n foto's verdwenen. Oh nee, als ik 't kaartje in mijn camera douw zie ik ze wel, maar als ik ze in de kaartlezer in de computer duw zijn ze foetsie.
Heb ik niet voor dat dingquote:Op woensdag 18 april 2007 14:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kabeltje tussen computer en camera doen dan?
Doei.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:12 schreef Sjoewe het volgende:
Hai
ga je offroad als een Corrado?quote:Op woensdag 18 april 2007 18:27 schreef Opa_vertelt het volgende:
Heb trouwens weer mijn orginele veren eronder, auto ziet eruit als zo'n 4x4-ding
Terras of gewoon thuus?quote:Op woensdag 18 april 2007 18:28 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb al anderhalve liter bier achter de kiezen
Beide.quote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 18:34 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Beide. [afbeelding]
En ik mag zo nog een lekker pot gaan hockeyen.
Zou je denkenquote:
Mwoah.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:47 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Als ik zou was zou ik er nog een paar nemenDán kan je pas lachen
Jeuj!quote:Op woensdag 18 april 2007 18:52 schreef Sjoewe het volgende:
Ik krijg net een telefoontje dat de lichten kapot schijnen te zijn, dus geen training.
Dat is wel een heul klein pilsjequote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 18:57 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Alleen leuke dames trakteer ik op grotere..
[afbeelding]
Dat digitale fotoapparaat ligt er niet voor niets, die komt op drunk-bitches.com oid te staanquote:Op woensdag 18 april 2007 19:01 schreef Sjoewe het volgende:
[..]![]()
Na zo'n pul kan je d'r helemaal niks meer mee
Die jaquote:Op woensdag 18 april 2007 19:09 schreef Sjoewe het volgende:
http://www.drunken-roling(...)-them-up-bitches.com?
quote:Op woensdag 18 april 2007 19:33 schreef Alexxxxx het volgende:
ja met die rare dobbelstenen hebben we onze inboedel verdeeld
Ze heeft ze zeker behekstquote:Op woensdag 18 april 2007 19:33 schreef Alexxxxx het volgende:
ja met die rare dobbelstenen hebben we onze inboedel verdeeld
Maar jij hebt een koelkastquote:Op woensdag 18 april 2007 19:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als je de inboedelverdelingbekijkt zou je dat wel gaan dneken ja, ze heeft zowat alles
Ik heb speciaal voorje familie een foto gemaakt van de huidige toestand van de koelkast!quote:Op woensdag 18 april 2007 19:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar jij hebt een koelkast.
Toen we bij mijn tante kwamen noemde ze ook 3784278934 dingen op die je nog kon hebben.
Mijn familie is soms best wel aardig.
Dus BB is nog wel van jou toch? (..toch??)quote:Op woensdag 18 april 2007 19:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh heeft ze een eigen forum nu? Ik WIL het niet weten.
Neehee! Dat gedeelte op jouw forum! Ik kan het niet vinden!quote:Op woensdag 18 april 2007 19:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh heeft ze een eigen forum nu? Ik WIL het niet weten.
De dag dat zij een slot op haar deur zette, heb ik een virtueel slot op mijn BB duer gezet, en haar adminrechten weg gehaaldquote:Op woensdag 18 april 2007 19:40 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Dus BB is nog wel van jou toch? (..toch??)
(ben al een tijdje niet geweest)
Kneuzenkermis?quote:Op woensdag 18 april 2007 19:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neehee! Dat gedeelte op jouw forum! Ik kan het niet vinden!
Ze heeft toch zo'n 'groepje'. Hoe heten ze ook alweer?
quote:Op woensdag 18 april 2007 19:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De dag dat zij een slot op haar deur zette, heb ik een virtueel slot op mijn BB duer gezet, en haar adminrechten weg gehaald
Mijn broers zijn gestoordquote:Op woensdag 18 april 2007 19:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb speciaal voorje familie een foto gemaakt van de huidige toestand van de koelkast!![]()
En je familie is superJe broers zijn alleen een beetje vreemd, maar aan de blikken in hun ogen te zien vonden ze dat ook van mij
Hoe heeeeeeet het dan!quote:Op woensdag 18 april 2007 19:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh, dat studentenvereniginggebeuren! Ja! Die!
10 jaar geleden dat ze van de kunstacademie af ging en nu nog eens lid worden van een studentenvereniging
Broddelende wikwieven! ja, die had ze helemaal zelf bedacht en opgezet en zo, en na een paar keer is ze er uit getrapt!quote:Op woensdag 18 april 2007 19:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neeee! Brollende, brullende (![]()
![]()
) dingessen. Ach, laat ook maar
.
JA DIE! Deden ze daar aan tovenarijquote:Op woensdag 18 april 2007 19:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Broddelende wikwieven! ja, die had ze helemaal zelf bedacht en opgezet en zo, en na een paar keer is ze er uit getrapt!
Studenten en breien gaat eigenlijk niet samen vind ikquote:Op woensdag 18 april 2007 19:44 schreef Alexxxxx het volgende:
maar die studentenkneuzenkermis is dus niet broddelende wikwieven he? Dat was een breiclubje!
Nee, alleen breien. En soms haken.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
JA DIE! Deden ze daar aan tovenarij![]()
? Dat dacht ik altijd
.
ja, maar de breimiepen zijn dus NIET die studenten!quote:Op woensdag 18 april 2007 19:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Studenten en breien gaat eigenlijk niet samen vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |