Je bent een triest figuur. Bah!quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:03 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik had een vriendje meegenomen
Maar idd jullie kunnen bijmij terecht
Ik kan dit alleen maar onderschrijven. Daarnaast wil ik je waarschuwen dit soort dingen niet op Fok! aan te bieden, ook niet via linkjes naar marktplaats.nl.quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:17 schreef zebaz het volgende:
Leonos, prima dat geld zo belangrijk voor je is. Maar als je het goed gaat zitten praten of er trots op bent dat je meedoet in die zwarte handel waanzin ben je een idioot.
Nog zo'n verhaal. Zie eerst deze post. De reden dat ze bijna geen kaarten had was omdat de lokale Ticketservice-meneer het dus nodig vond om op zijn dooie gemakkie de kaarten één voor één uit te printen, met Norah Jones eerst. Daarna 2 kaartjes Arctic Monkeys geprint, voor de jongeman die voor haar in de rij stond. Nog 2 kaartjes geprobeerd, maar toen was het al uitverkocht. Die jongeman (die dus 2 kaarten had gekocht) zei gelijk dat ze zijn kaart wel mocht kopen. Hij wist toch niet zeker of iemand uit zijn vriendengroep wel mee wilde. Zo wist hij tenminste zeker dat de kaart naar iemand ging die graag wilde. Kijk, dát is de mentaliteit!quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:42 schreef MaJo het volgende:
Zal ik je eens een verhaal vertellen van hoe het hoort te zijn? Ik stond vanochtend bij dat postkantoor en er werden 6 kaarten uitgeprint. Er was iemand voor mij, ik en een vriendin wilden 2 kaarten per persoon en er was nog iemand achter me. Omdat het uitverkocht was vistte hij dus naast het net. Dat vond ik zo zielig dat ik 2 van mijn kaarten aan hem heb gegeven en ik samen met Irien nu ga.
Ik ookquote:Op zaterdag 21 april 2007 17:46 schreef Breuls het volgende:
Daar sluit ik me helemaal bij aan.
Zo makkelijk kom je er niet vanaf Leonosquote:Op zaterdag 21 april 2007 18:04 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Mag het nu naar een ander onderwerp?
Waar kun je dat zien?quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:14 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Leonos is gebanneerd, we hebben geen last meer van hem
Banmeld-topic, deel negenquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:08 schreef nikky het volgende:
Leonos wilde graag tegen woekerprijzen op FOK! wat kaartjes verkopen. Dat gebeurd dus niet op FOK!. Dat er daarna nog eens doodsverwensingen worden gegeven is natuurlijk van den zotte.
[afbeelding] Astu, vanwege het mooie weer. Misschien dat het je wat opvrolijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |