Je bent een triest figuur. Bah!quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:03 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik had een vriendje meegenomen
Maar idd jullie kunnen bijmij terecht
Ik kan dit alleen maar onderschrijven. Daarnaast wil ik je waarschuwen dit soort dingen niet op Fok! aan te bieden, ook niet via linkjes naar marktplaats.nl.quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:17 schreef zebaz het volgende:
Leonos, prima dat geld zo belangrijk voor je is. Maar als je het goed gaat zitten praten of er trots op bent dat je meedoet in die zwarte handel waanzin ben je een idioot.
Nog zo'n verhaal. Zie eerst deze post. De reden dat ze bijna geen kaarten had was omdat de lokale Ticketservice-meneer het dus nodig vond om op zijn dooie gemakkie de kaarten één voor één uit te printen, met Norah Jones eerst. Daarna 2 kaartjes Arctic Monkeys geprint, voor de jongeman die voor haar in de rij stond. Nog 2 kaartjes geprobeerd, maar toen was het al uitverkocht. Die jongeman (die dus 2 kaarten had gekocht) zei gelijk dat ze zijn kaart wel mocht kopen. Hij wist toch niet zeker of iemand uit zijn vriendengroep wel mee wilde. Zo wist hij tenminste zeker dat de kaart naar iemand ging die graag wilde. Kijk, dát is de mentaliteit!quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:42 schreef MaJo het volgende:
Zal ik je eens een verhaal vertellen van hoe het hoort te zijn? Ik stond vanochtend bij dat postkantoor en er werden 6 kaarten uitgeprint. Er was iemand voor mij, ik en een vriendin wilden 2 kaarten per persoon en er was nog iemand achter me. Omdat het uitverkocht was vistte hij dus naast het net. Dat vond ik zo zielig dat ik 2 van mijn kaarten aan hem heb gegeven en ik samen met Irien nu ga.
Ik ookquote:Op zaterdag 21 april 2007 17:46 schreef Breuls het volgende:
Daar sluit ik me helemaal bij aan.
Zo makkelijk kom je er niet vanaf Leonosquote:Op zaterdag 21 april 2007 18:04 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Mag het nu naar een ander onderwerp?
Waar kun je dat zien?quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:14 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Leonos is gebanneerd, we hebben geen last meer van hem
Banmeld-topic, deel negenquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:08 schreef nikky het volgende:
Leonos wilde graag tegen woekerprijzen op FOK! wat kaartjes verkopen. Dat gebeurd dus niet op FOK!. Dat er daarna nog eens doodsverwensingen worden gegeven is natuurlijk van den zotte.
[afbeelding] Astu, vanwege het mooie weer. Misschien dat het je wat opvrolijkt.
Doodsverwensingen? Dat heb ik gemistquote:
Ach, op zijn kaartverkooppraktijken heeft het niet bepaald invloed, helaas.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Doodsverwensingen? Dat heb ik gemist
Maar goede zaakHopelijk snapt hij nu dan dat het écht niet kan wat hij doet!
Wat een teringmongool ben jijquote:
Nee deze:quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:34 schreef JeroenV het volgende:
D is for delightful and trying to keep your trousers on..
Die?
quote:He's nearing the brink but he thinks first
The parallel universe perhaps could be the perfect scene
Er werden wel bepaalde dodelijke ziektes genoemd.quote:
Het erge vond ik dat hij er nog trots op leek te zijn ook en ons er gewoon mee lastig viel. Dat hij die kaartjes wil verkopen moet hij zelf weten, maar hoe hij zich opstelde was belachelijk.quote:Maar goede zaakHopelijk snapt hij nu dan dat het écht niet kan wat hij doet!
Dat is idd ook mijn mening.quote:Op zondag 22 april 2007 13:35 schreef Goover het volgende:
Het erge vond ik dat hij er nog trots op leek te zijn ook en ons er gewoon mee lastig viel. Dat hij die kaartjes wil verkopen moet hij zelf weten, maar hoe hij zich opstelde was belachelijk.
Dat ligt natuurlijk aan de drukte van het postkantoor... Het is altijd een kwestie van geluk hebben en de juiste keuzes maken. Als ik ook maar één minuut langer bij Plato had gestaan was ik 20ste in de rij bij het andere verkooppunt, en had ik ook geen kaarten gehad. Voor dat geval; ik had gelukkig nog meer mensen gemobiliseerd, elders in het land. Maar goed, iedereen in de groep waarmee ik ga heeft nu een kaart.quote:Op zondag 22 april 2007 13:45 schreef JeroenV het volgende:
Het blijft wel apart dat sommige mensen om vijf voor tien binnenstappen en kaartjes hebben en anderen om half negen er staan en niks hebben (zoals een vriend van me).
Klopt ja. Maar het valt ook weer niet te voorspellen.quote:Op zondag 22 april 2007 13:57 schreef mindgames het volgende:
[..]
Dat ligt natuurlijk aan de drukte van het postkantoor... Het is altijd een kwestie van geluk hebben en de juiste keuzes maken. Als ik ook maar één minuut langer bij Plato had gestaan was ik 20ste in de rij bij het andere verkooppunt, en had ik ook geen kaarten gehad. Voor dat geval; ik had gelukkig nog meer mensen gemobiliseerd, elders in het land. Maar goed, iedereen in de groep waarmee ik ga heeft nu een kaart.
WYSIA werd door de 'hippe' popbladen de hemel in geprezen. De dwarse cynici uit bijvoorbeeld Engeland vonden het weer allemaal niets. In de Nederlandse pers wordt FWN steeds met 5 sterren beoordeeld. Ik heb ook vaak gelezen dat Only One Who Know een van de hoogtepunten is, en die mening deel ik volledig. Wat hebben jullie toch tegen rustige nummers van de AMquote:Op zondag 22 april 2007 14:09 schreef JeroenV het volgende:
Weet iemand trouwens nog hoe hoog What You Say I Am beoordeeld werd in de reviews? Ik heb van de nieuwe bijna alleen nog maar vijf sterren gezien.
Ik denk dat ik me daar opzich wel bij aan kan sluiten, ondanks Only Ones Who Know (en een beetje 505). Ik moet echt mijn best doen om hem niet nu al dood te draaien.
Tja, rustig is voor geen AMquote:Op zondag 22 april 2007 14:18 schreef mindgames het volgende:
[..]
WYSIA werd door de 'hippe' popbladen de hemel in geprezen. De dwarse cynici uit bijvoorbeeld Engeland vonden het weer allemaal niets. In de Nederlandse pers wordt FWN steeds met 5 sterren beoordeeld. Ik heb ook vaak gelezen dat Only One Who Know een van de hoogtepunten is, en die mening deel ik volledig. Wat hebben jullie toch tegen rustige nummers van de AM? Riot Van was het hoogtepunt van het vorige album voor mij, vooral omdat ik de demo al had doodgedraaid in de zomer/herfst van 2005. Op het album stond een volledig nieuwe versie van Riot Van. Vandaar. Al weet ik dan ook weer niet zeker welke versie ik nu beter vind, de demo-versie of de album-versie.
Wowquote:Op zondag 22 april 2007 14:24 schreef Breuls het volgende:
NME geeft FWN een 9 uit 10. WPSIATWIN kreeg een 10.
Dat is inderdaad waar.quote:Op zondag 22 april 2007 14:29 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Gebeurt trouwens niet vaak volgens mij dat een zo'n gehypte band het zo goed waar maakt met hun tweede album. Klasse![]()
Heb je ze toch nog?quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:43 schreef JeroenV het volgende:
Eerst mijn blijheid kwijtraken:
IK GA OOK![]()
Ik kwam om kwart voor tien in Dordrecht bij het station en daar stonden vijf mensen voor me. Nummer 1 had kaarten en daarna was het al over. Binnen 20 seconden dus al uitverkocht.
Gelukkig kreeg ik daarna een smsje van een vriendin die sinds half negen bij het postkantoor stond, en die had ze wel! Ook als enige in de rij![]()
Ik ben echt zo blij, zelden zo in de stress gezeten voor kaarten.
Betreft Leonos... Dat hij ze inkoopt om door te verkopen, naja dat moet hij dan nog zelf weten. Maar dat je hier trots gaat verkondigen hoeveel ze bij jou wel niet kosten en ermee pronken terwijl je weet dat hier zoveel mensen zitten die achter het net vissen is wel jammer...![]()
Hoeveelste was jij?quote:Op zondag 22 april 2007 15:37 schreef Cure het volgende:
[..]
Heb je ze toch nog?![]()
was een medestander in de rij @ GWK Dord, mooi iig dat je ze nog kan gaan zien!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |