Ik praat wat makkelijker door mijn headsetje op XBOXLive als ik drank opheb want normaal vind ik dat maar niks. En idd heel af en toe schiet je iemand kapot. Het euforie gevoel wat je krijgt als je iemand uit elkaar ziet spatten en dan linksonder in een blur je naam ziet staan is
In ben in Gears of War 1 keertje een beetje heel erg dronken geweest en dan haal je wel vreemde acties uit zoals lijken proberen dood te schieten met je kettingzaag
![]()
Toen iedereen me ging muten had ik wel door dat ik irritant was en ik kon ook netjes stil blijven toen dat me gevraagd werd
![]()
Totdat ene ijsmeis mijn naam weer begon te roepen
De volgende dag had ik een paar rare voicemessages van Amerikanen waar ik blijkbaar mee gespeeld had en niks meer van weet
Spelen met mensen die een paar jointjes ophebben is ook wel gaaf want die liggen om de domste dingen in een deuk en dan moet je zelf ook lachen
En heuul vroeger toen ik nog een kleine boi was en WoW speelde heb ik in een dronken bui een keer al mijn gold weggegeven en mijn gear gedelete. Lekker lompe actie was dat