Flikker....quote:Misschien moet je niet elke opmerking die ik plaats serieus nemen? Gay Boy? Je vader die zich laat zuigen op een parkeerplaats langs de a2. Dikke homo-erotische kus voor jou.
Die mag vaker komenquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:25 schreef Prosac het volgende:
Palma krijgt flink weerwoord van deze dame, dat trekt ze sleeeeeeeeeeeeeecht
Sinds wanneer zou een externe schoonmaakster sowieso verantwoording moeten afleggen aan een Palma?quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:24 schreef Lipsch het volgende:
wat lult die kutpalma nou over brutaliteit van Saffra? Palma is zelf hondsbrutaal, sloerie.
Gaat niet goedquote:
NOGMAALS JE FOTOS DOEN HET NIET, JE MOET ZE EVEN ERGENS ANDERS HOSTEN DAN OP TINYPIC...NU ZIET IEDEREEN EEN PLAATJE VAN TINYPICquote:
Mijn sloeriequote:Op dinsdag 17 april 2007 16:26 schreef danos het volgende:
Wat een vieze actrice zeg, ongelooflijk zeg, kan het er nog dikker bovenop liggen? Ik had der echt een paar beuken gegeven als ik Palma was, wat denkt die sloerie wel niet.
Je draait het om: wie verbeeldt Palma wel niet dat ze is?quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:26 schreef danos het volgende:
Wat een vieze actrice zeg, ongelooflijk zeg, kan het er nog dikker bovenop liggen? Ik had der echt een paar beuken gegeven als ik Palma was, wat denkt die sloerie wel niet.
met een pittige heb je nog te weinig gezegtquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:27 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan geen enkele zin volgen van stream 1 en 2, helaas. Want volgens mij is Zafra een pittige.
[afbeelding]
Palma heeft niks met haar te maken.. ze moet gewoon der scheur dichthouden en naar huis gaanquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:27 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Hopelijk beukt Palma die bijdehand Safra even.....eerst paar uur in de kooi en meteen zo'n grote bek. Puistenkop.
Aan streams die het niet doen, heb je niks aanquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:26 schreef kybe het volgende:
Heeft er nog iemand streams die het niet doen ? Ik hoor twee woorden en dan buffer de buffer..
Joh.....uitgezakt en 19 kilo aankomen in de kooi.....quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:28 schreef danos het volgende:
Whaha wat ziet sylvia er graflelijk uit zeg
Is alweer hersteldquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:26 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
NOGMAALS JE FOTOS DOEN HET NIET, JE MOET ZE EVEN ERGENS ANDERS HOSTEN DAN OP TINYPIC...NU ZIET IEDEREEN EEN PLAATJE VAN TINYPIC
Hier hetzelfde. Jammer dat er niet meer wordt getikt wat ze allemaal zeggen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:26 schreef kybe het volgende:
Heeft er nog iemand streams die het niet doen ? Ik hoor twee woorden en dan buffer de buffer..
Moet je maar op een echte pagina kijkenquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:27 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan geen enkele zin volgen van stream 1 en 2, helaas. Want volgens mij is Zafra een pittige.
[afbeelding]
Nogmaals.. Palma heeft geen moer met haar te maken.. zij is daar in dienst van Huub! en klaarquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:29 schreef FuTilE het volgende:
maar de reacties van die Saffra zijn inderdaad echt hondsbrutaal. Dat kun je je normaal gesproken tegen geen enkele werkgever of leidinggevende echt niet kunnen permitteren...
Dan verplaats je het probleem. De streams 1 en 2 worden meer gevolgd dan 3 en 4.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:30 schreef farceman het volgende:
Verzoek aan DGK_REDACTIE; kunnen jullie voortaan de boeiende gesprekken op stream 3 en 4 plaatsen?
De buffers zijn daar nl. nog een beetje aanvaardbaar......of is eer andere oplossing?
Maar bij jou werken 3 en 4 dus wel ? Bij mij geen eenquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Jammer dat er niet meer wordt getikt wat ze allemaal zeggen.
Heh? Dus Huub heeft haar buiten DGK ingehuurd ofzo?quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:30 schreef getl0st het volgende:
[..]
Nogmaals.. Palma heeft geen moer met haar te maken.. zij is daar in dienst van Huub! en klaar
Huub heeft haar besteldquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:32 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Heh? Dus Huub heeft haar buiten DGK ingehuurd ofzo?
quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:31 schreef Dogga het volgende:
zafra: heb ik honing aan me reet ofso
HAHAHAHAHAHAHAHAH
wat een walgelijk mens die palmaquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:33 schreef akveor het volgende:
Het is niet normaal hoe jij mensen behandeld zegt Palma..... Het meisje blijft haar uitlachen.... geweldig... Nu vraagt Palma aan Huub om haar te helpen....
Ok veeg me op! Ze heeft echt vette humor die chick!quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:33 schreef product het volgende:
Palma: pfffff JIJ?
Zaffra: Je wou toch zo graag dat ik jij zei omdat je anders zo oud lijkt???
Ha hah haa
Ga lekker op tmf neuzelen ofzo.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:34 schreef THCees het volgende:
tjezus christus wat een takkehoer is die PALMA, wat denkt tie teef wel nie dat ze is.
VIEZE VUILE KANKERHOER
nou nouquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:34 schreef THCees het volgende:
tjezus christus wat een takkehoer is die PALMA, wat denkt tie teef wel nie dat ze is.
VIEZE VUILE KANKERHOER
quote:
Ik zou het ook niet pikken als die teef zo met disrespect tegen me praat.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:36 schreef mootie het volgende:
Palma heeft ook geen greintje respect voor mensen...... al drijft die meid het wel op het spits natuurlijk.
Dat je normaal doet!quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:36 schreef THCees het volgende:
[..]
ok ik geef toe ..het is wat veel ....maar wat wil je![]()
Ingehuurde schoonmaaksterquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:37 schreef Likkende_Lassie het volgende:
wie is die griet dan?
Let een beetje op je taalquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:34 schreef THCees het volgende:
VIEZE VUILE KANKERHOER
Krabben en dergelijke! Soort Alexis vs. Chrystle..maar dan een wat goedkoper uitziende versie.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:39 schreef Kinga het volgende:
Ik wil een catfight zien, wel aan haren trekken en alles...
Waarom?quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:39 schreef scanman01 het volgende:
WAAROM GRIJPT GEEN BEWONER IN ????
Is het weer zo'n sletje/ hoertje dan? Zoals Lieke en de vorige 3quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:40 schreef VirtualPOM het volgende:
Het lijkt echt of huub haar ingehuurd heeft![]()
Inderdaad ja, ik moet beginnen met eten klaarmaken maar ik wil dit niet missen.quote:
En ik achter mun bureau op werkquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:40 schreef Dogga het volgende:
Beste DGK dag oooit voor mij
Ik lig helemaal plat op me zieke dag
quote:
Gewoon bestellen of de kinderen een klusje laten doen!quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:41 schreef Ionesco het volgende:
[..]
Inderdaad ja, ik moet beginnen met eten klaarmaken maar ik wil dit niet missen.
Palma en haar personeel zijn in staking omdat Huub er vannacht expres 1 grote puintuin van heeft gemaakt om Palma terug te pakken voor het ontslag van Lieke.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:37 schreef Likkende_Lassie het volgende:
wie is die griet dan?
Niet hierquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
EN JE GAAT NU MIJN HUIS UIT! IK EN IK ALLEEN BEN DE QUEEN VAN DE KOOI!
![]()
Eric erachter: "euh Palma, ik ben toch de queen van de kooi"
Ja dat denkt Palma... het succes van haar als huishoudster is haar naar d'r hoofdgestegen...quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Denk die palma nou serieus dat het HAAR huis is en dat ze kan bepalen wat er gebeurd?
Palma!![]()
Ik ook!quote:
Die heeft toch geen inet?quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:42 schreef Judah het volgende:
Hahah,
Lieke zal zich thuis de kont er af lachen![]()
Palma wenst dat het nooit maandag was geworden....quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:42 schreef Judah het volgende:
Hahah,
Lieke zal zich thuis de kont er af lachen![]()
Waarom gaat dat mens niet weg als ze toch geen zak doet?quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:43 schreef Domenica het volgende:
Palma domme teef, je bent toch aan het staken. Dan ben je ook ff geen '' hoofd huishouding () ""
* beequeen komt eraan het de bezem van Palma.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:44 schreef getl0st het volgende:
Wie komt mij even opvegen?
Ik moet straks eerst naar een open dag. Maar het komt zeker op YouTubequote:Op dinsdag 17 april 2007 16:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook!
Maar de verslagen doen het voor nu goed en ik gok op een youtube-je hiervan voor straks, thuis.
Dat ook nog is idd. Ze maakt er een beetje een palma show van.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom gaat dat mens niet weg als ze toch geen zak doet?
Zaffra, Zaffra, Zaffra...Huub-truucquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:42 schreef RTM1988 het volgende:
huub huub huub talpa truc
Toch wel dusquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:46 schreef scanman01 het volgende:
Is Safra weggegaan??
Had ik al gezegd: 'Ik HiDiHo d'r van'? Niet? Bij deze!quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:44 schreef HiDiHo het volgende:
Ik moet straks eerst naar een open dag. Maar het komt zeker op YouTube![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik moet straks eerst naar een open dag. Maar het komt zeker op YouTube![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Had ik al gezegd: 'Ik HiDiHo d'r van'? Niet? Bij deze!
![]()
Natasie heeft zelft toch ook op die ene straat gelopen..Catherine Keylweg of Keileweg ofzo...quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:47 schreef beequeen het volgende:
Volgens Natasja is het een meisje van de straat. Look who's talking![]()
En ik heb nog nooit iemand als Palma gezienquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:47 schreef akveor het volgende:
Palma is nog nooit zo'n asociaal mens tegen gekomen als dit meisje zegt ze.
En antwoord Palma ook????quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:49 schreef blomst het volgende:
Sylvia vraagt waarom Palma er nog is?
Eindelijk.
Sterke analyse van de kleine duivelquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:48 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Nicolaas is een stocomotief"
Ik krijg meer en meer het idee dat die kinderen hun moeder liever kwijt dan rijk zijn.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:48 schreef schatje het volgende:
Mens, ga naar huis. Voor je kinderen koken.
Amen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En ik heb nog nooit iemand als Palma gezien![]()
Hoezo ze is toch geen familie... en wie wil d'r nu als vriend..... (euh vriendin)...?quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:48 schreef Leandra het volgende:
Wie betaalt die CP's voor Palma dr verblijf na werktijd eigenlijk??
Haar modem is kapot dus ze kan geen streams kijken..quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:49 schreef Peter6000 het volgende:
Ach, 10 voor 5 en ik hoor Palma nog.
Ik meen enige voortekenen van een psychose bij haar te herkennen.
Daarom kan ze het zo goed met Natasja vinden.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik krijg meer en meer het idee dat die kinderen hun moeder liever kwijt dan rijk zijn.
Ik ben in de oprotten-met-palma-mode.. maar dat heeft er niets mee te maken..quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:50 schreef robert2006 het volgende:
[quote]Op dinsdag 17 april 2007 16:30 schreef getl0st het volgende:
[..]
Nogmaals.. Palma heeft geen moer met haar te maken.. zij is daar in dienst van Huub! en klaar
[/quote
tuurlijk zij is in dienst van huub....en niet van de rest???
of ben je in de mijn huis-mijn eten-mijn meubels-mode
Bij mij stijgt hij ook.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:51 schreef Ionesco het volgende:
Door vandaag is Huub bovenaan mijn lijstje
Ik vraag me toch iets af.. was zij normaal gesproken wel de baas dan?quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:51 schreef akveor het volgende:
Pisnicht Eric kiest weer partij voor Palma.... terwijl Huub Palma uitlegd dat zij in staking is en daarmee niet de baas meer is....
quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vraag me toch iets af.. was zij normaal gesproken wel de baas dan?![]()
Eric kende Palma al langer via dia gay.nl site. Ze schreven daar beide berichten. Misschien ligt het daaraan.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:51 schreef akveor het volgende:
Pisnicht Eric kiest weer partij voor Palma.... terwijl Huub Palma uitlegd dat zij in staking is en daarmee niet de baas meer is....
Misschien kun je streams eisen van je baas.... eventueel een stakinkje ertegen aan gooien.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:51 schreef RSie het volgende:
Ow man wat baal ik dat ik hier op het werk geen streams kan kijken.
jullie zullen nu wel zitten te genieten!
maar goed,.. thank god voor de Cossen!!
Hij deed niet anders als professionele endeldarmschuiver.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:52 schreef Dogga het volgende:
Eric zak door de stront
Oh ok.quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:53 schreef Dogga het volgende:
Neej
zelfs als palma niet staakte heeft ze niet de macht over zafra
want zei zij is INGEHUURD
omdat HAAAR personeel niet wilt werken
Je hebt het optreden van Saffra gemistquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:54 schreef noekje het volgende:
Jezus, ben even winkelen en wat gebeurt er?
Palma is er nog!!!
Ik heb die Eric allang geschoten... hij is niet loyaal en moet er zo snel mogelijk uit voor Huub of Sylvia de dupe van deze gast wordt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eric kende Palma al langer via dia gay.nl site. Ze schreven daar beide berichten. Misschien ligt het daaraan.
Eric staat nu onder Huub bij mij, duidelijk. Huub zet zijn gedrag voor het eerst positief in in mijn opiniequote:Op dinsdag 17 april 2007 16:54 schreef scanman01 het volgende:
Safra stond even te luisteren. Komt Eric eraan en zegt 'Dit is een privé gesprek" en wil de deru voor haar dicht gooien.
nee correctie ; Ericquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:56 schreef scanman01 het volgende:
Wat heb ik me enorm vergist in Eric zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |