Flikker....quote:Misschien moet je niet elke opmerking die ik plaats serieus nemen? Gay Boy? Je vader die zich laat zuigen op een parkeerplaats langs de a2. Dikke homo-erotische kus voor jou.
Die mag vaker komenquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:25 schreef Prosac het volgende:
Palma krijgt flink weerwoord van deze dame, dat trekt ze sleeeeeeeeeeeeeecht
Sinds wanneer zou een externe schoonmaakster sowieso verantwoording moeten afleggen aan een Palma?quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:24 schreef Lipsch het volgende:
wat lult die kutpalma nou over brutaliteit van Saffra? Palma is zelf hondsbrutaal, sloerie.
Gaat niet goedquote:
NOGMAALS JE FOTOS DOEN HET NIET, JE MOET ZE EVEN ERGENS ANDERS HOSTEN DAN OP TINYPIC...NU ZIET IEDEREEN EEN PLAATJE VAN TINYPICquote:
Mijn sloeriequote:Op dinsdag 17 april 2007 16:26 schreef danos het volgende:
Wat een vieze actrice zeg, ongelooflijk zeg, kan het er nog dikker bovenop liggen? Ik had der echt een paar beuken gegeven als ik Palma was, wat denkt die sloerie wel niet.
Je draait het om: wie verbeeldt Palma wel niet dat ze is?quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:26 schreef danos het volgende:
Wat een vieze actrice zeg, ongelooflijk zeg, kan het er nog dikker bovenop liggen? Ik had der echt een paar beuken gegeven als ik Palma was, wat denkt die sloerie wel niet.
met een pittige heb je nog te weinig gezegtquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:27 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan geen enkele zin volgen van stream 1 en 2, helaas. Want volgens mij is Zafra een pittige.
[afbeelding]
Palma heeft niks met haar te maken.. ze moet gewoon der scheur dichthouden en naar huis gaanquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:27 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Hopelijk beukt Palma die bijdehand Safra even.....eerst paar uur in de kooi en meteen zo'n grote bek. Puistenkop.
Aan streams die het niet doen, heb je niks aanquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:26 schreef kybe het volgende:
Heeft er nog iemand streams die het niet doen ? Ik hoor twee woorden en dan buffer de buffer..
Joh.....uitgezakt en 19 kilo aankomen in de kooi.....quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:28 schreef danos het volgende:
Whaha wat ziet sylvia er graflelijk uit zeg
Is alweer hersteldquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:26 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
NOGMAALS JE FOTOS DOEN HET NIET, JE MOET ZE EVEN ERGENS ANDERS HOSTEN DAN OP TINYPIC...NU ZIET IEDEREEN EEN PLAATJE VAN TINYPIC
Hier hetzelfde. Jammer dat er niet meer wordt getikt wat ze allemaal zeggen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:26 schreef kybe het volgende:
Heeft er nog iemand streams die het niet doen ? Ik hoor twee woorden en dan buffer de buffer..
Moet je maar op een echte pagina kijkenquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:27 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan geen enkele zin volgen van stream 1 en 2, helaas. Want volgens mij is Zafra een pittige.
[afbeelding]
Nogmaals.. Palma heeft geen moer met haar te maken.. zij is daar in dienst van Huub! en klaarquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:29 schreef FuTilE het volgende:
maar de reacties van die Saffra zijn inderdaad echt hondsbrutaal. Dat kun je je normaal gesproken tegen geen enkele werkgever of leidinggevende echt niet kunnen permitteren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |