Er staat toch OP volgtquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:32 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Waarom blijft deze wel open? Dit is ook geen fatsoenlijke OP
Prima hierquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:32 schreef Lieve het volgende:
Heeft iemand goede streams, de mijne zijn echt niet te volgen
Jaquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:31 schreef happyme28 het volgende:
Is het schoonmaakmeisje er nu nog? Of is ze echt weggegaan door Eric's oh zo niet puberachtige actie??![]()
Omdat er gedacht word dat er gezogen wordquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:32 schreef Copycat het volgende:
In het kader van waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
Met ander woorden: waarom is de andere 1162 in hemelsnaam gesloten?
Als we op blz 6 zijnquote:
ik zou Gert nooit zuigenquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:32 schreef blomst het volgende:
[..]
Omdat er gedacht word dat er gezogen word
quote:
http://dgk.servehttp.com maar die zal bij jou dan ook wel niet goed werken.quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:34 schreef Polonium-120 het volgende:
waar ben ik?...
Inderdaad. Juist door extra tijd te besteden aan de OP na opening kan er én doorgepost worden en ontstaat er negen van de tien keer een prachtige OP. Beetje spijkers op laag water zoeken.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:33 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat maakt mij dat nou uit als de OP iets later wordt gemaakt.
Kiekeboequote:Op dinsdag 17 april 2007 15:34 schreef Polonium-120 het volgende:
waar ben ik?...
Ach, laat toch, misschien is Gertie PMS?quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Inderdaad. Juist door extra tijd te besteden aan de OP na opening kan er én doorgepost worden en ontstaat er negen van de tien keer een prachtige OP. Beetje spijkers op laag water zoeken.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:33 schreef pussydeluxe het volgende:
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
mee eens. Ik vind het zo een gezeik hier.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:33 schreef LoveProfusion het volgende:
Er moeten echt betere/duidelijke afspraken komen over volgende COSSEN. Wie maakt de op, zet hem klaar enzovoort. Nu is het wachten vervelend. Wat maakt mij dat nou uit als de OP iets later wordt gemaakt. De mensen die op dat moment actief zijn in het topic weten toch wel wat er op dat moment speelt..die willen gewoon graag posten.
misschien deze?quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:36 schreef Lieve het volgende:
[..]
Komt misschien omdat ik onder safari draai? Geen windows dus.
Heeft iemand goede MAC streams?
Ik zit me druk te wezen hier joh.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:34 schreef Kinga het volgende:
Jezus Gert, neem een prozacje, wat maak je je druk.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
misschien deze?
http://dgk.servehttp.com/lite.htm ?
Wat mis ik dan allemaal, zo zonder streams?quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:40 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben het zat... streams UIT en ik kijk vanavond wel eens weer. Dit gaat me te ver allemaal.
Het is weer walgelijkheid ten top daar in de villa.
Sorry Gert, niets persoonlijks.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zit me druk te wezen hier joh.
HiDiHo zit gewoon te etteren. Is niet aardig.
En verder maar weer ontopic inderdaad.
Jaap?quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat mis ik dan allemaal, zo zonder streams?
Huub ruimt op bij de vijver, en Napalm staat als een Capo met gekruiste armen erbij.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Para brodda in gesprek met Japio (luister ik niet naar).quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
op vol HOEFT HET NIETquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Sorry Gert, niets persoonlijks.
Maar die OP''s zijn zooooo VOL![]()
Godver, niet weer hequote:
Ik wil het er niet eens meer over hebben. Geloof me, je bent beter af dat je geen streams ziet. De redactie moet vooral op deze manier blijven doorgaan. Moeten ze vooral doen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
eric is inderdaad een vies mannetje...quote:
ze doet niets anders dan fluisteren tegen Ericquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:42 schreef pussydeluxe het volgende:
Wat was dat voor gefluister?
Kun je nagaanquote:
Niet zo veel, want die streams lopen waardeloosquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud je bent, maar ken je de Ilsa, Fraulein SS films uit de jaren70? Nou, daar doet Palma me toch wel héél erg aan denken.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:43 schreef FdW het volgende:
[..]
Huub ruimt op bij de vijver, en Napalm staat als een Capo met gekruiste armen erbij.
Die steunt iedereen denk ikquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:43 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb het ook gehad met Palma..kunnen we hier een anti-Palma topic openen? Dan zal ik haar even een berichtje sturen dat er nu ook een fantopic op fok.nl is.:) Hopelijk neemt ze een overdosis hormoonpillen vanavond
quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:43 schreef FdW het volgende:
Huub ruimt op bij de vijver, en Napalm staat als een Capo met gekruiste armen erbij.
Helemaal niets dus.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:43 schreef beequeen het volgende:
Para brodda in gesprek met Japio (luister ik niet naar).
Een vreselijke irritante Palma, die het schoonmaakmeisje op loopt te stoken, niks te doen.
*boehoeee huilieee*quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik wil het er niet eens meer over hebben. Geloof me, je bent beter af dat je geen streams ziet. De redactie moet vooral op deze manier blijven doorgaan. Moeten ze vooral doen.
Eerlijk en goed als het zo in zijn eigen straatje uitkomt. Maar verder gewoon vrolijk liegen, bedriegen, de boel verdraaien.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:42 schreef VirtualPOM het volgende:
Brian laat wederom zijn eerlijke, goede kant zien. Wie dat anders ziet is echt blind en voor mij net zo slecht als Huub![]()
Op die rode plek in je avatar had hij eigenlijk moeten liggen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:44 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
eric is inderdaad een vies mannetje...
Ik erger mij ook groen en geel aan Palma, ze zit de hele dag op haar dikke reet te rokenquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik wil het er niet eens meer over hebben. Geloof me, je bent beter af dat je geen streams ziet. De redactie moet vooral op deze manier blijven doorgaan. Moeten ze vooral doen.
Plannetje van de redactie denk ik. Die vinden dit ENORM leuk.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
Helemaal niets dus.
Palma moet echt lekker nokken. Opzouten met die verlepte faghag. Ze is toch klaar met werken-staken? Naar huis dan!
dan ben ik liever net zo slecht zoals huub...quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:42 schreef VirtualPOM het volgende:
Brian laat wederom zijn eerlijke, goede kant zien. Wie dat anders ziet is echt blind en voor mij net zo slecht als Huub![]()
Dit is een walgelijke vertoning.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Plannetje van de redactie denk ik. Die vinden dit ENORM leuk.
Daar is iedereen het hier unaniem over eens denkquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:46 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik erger mij ook groen en geel aan Palma, ze zit de hele dag op haar dikke reet te roken
en maar te lullen over hoe een bende het wel niet is...
ze voert geen flikker (sorry Eric) uit verder......![]()
Goed idee, anders wordt Gert straks helemaal niet meer goed van me.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:46 schreef rooie3 het volgende:
Heb het ook weer effe gehad.
kom vanavond wel weer terug als dat vreselijke mens weg is.
Persoonlijke aanval op een mede-user! Maak je zelf even een TopicReport?quote:
Ik heb er in ieder geval geen last meer van. Streams staan eindelijk uit. Wat een rust. Heerlijk.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:48 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dit is een walgelijke vertoning.
dat gun ik zelfs mijn ergste vijand niet...quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op die rode plek in je avatar had hij eigenlijk moeten liggen.
Kan heeeeel lang duren, ben ik bangquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Goed idee, anders wordt Gert straks helemaal niet meer goed van me.
Erger me groen en geel![]()
Later![]()
Al gedaan *huillieeeequote:Op dinsdag 17 april 2007 15:49 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Persoonlijke aanval op een mede-user! Maak je zelf even een TopicReport?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |