Para brodda in gesprek met Japio (luister ik niet naar).quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat mis ik dan allemaal, zo zonder streams?
op vol HOEFT HET NIETquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Sorry Gert, niets persoonlijks.
Maar die OP''s zijn zooooo VOL![]()
Godver, niet weer hequote:
Ik wil het er niet eens meer over hebben. Geloof me, je bent beter af dat je geen streams ziet. De redactie moet vooral op deze manier blijven doorgaan. Moeten ze vooral doen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
eric is inderdaad een vies mannetje...quote:
ze doet niets anders dan fluisteren tegen Ericquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:42 schreef pussydeluxe het volgende:
Wat was dat voor gefluister?
Kun je nagaanquote:
Niet zo veel, want die streams lopen waardeloosquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud je bent, maar ken je de Ilsa, Fraulein SS films uit de jaren70? Nou, daar doet Palma me toch wel héél erg aan denken.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:43 schreef FdW het volgende:
[..]
Huub ruimt op bij de vijver, en Napalm staat als een Capo met gekruiste armen erbij.
Die steunt iedereen denk ikquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:43 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb het ook gehad met Palma..kunnen we hier een anti-Palma topic openen? Dan zal ik haar even een berichtje sturen dat er nu ook een fantopic op fok.nl is.:) Hopelijk neemt ze een overdosis hormoonpillen vanavond
quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:43 schreef FdW het volgende:
Huub ruimt op bij de vijver, en Napalm staat als een Capo met gekruiste armen erbij.
Helemaal niets dus.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:43 schreef beequeen het volgende:
Para brodda in gesprek met Japio (luister ik niet naar).
Een vreselijke irritante Palma, die het schoonmaakmeisje op loopt te stoken, niks te doen.
*boehoeee huilieee*quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik wil het er niet eens meer over hebben. Geloof me, je bent beter af dat je geen streams ziet. De redactie moet vooral op deze manier blijven doorgaan. Moeten ze vooral doen.
Eerlijk en goed als het zo in zijn eigen straatje uitkomt. Maar verder gewoon vrolijk liegen, bedriegen, de boel verdraaien.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:42 schreef VirtualPOM het volgende:
Brian laat wederom zijn eerlijke, goede kant zien. Wie dat anders ziet is echt blind en voor mij net zo slecht als Huub![]()
Op die rode plek in je avatar had hij eigenlijk moeten liggen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:44 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
eric is inderdaad een vies mannetje...
Ik erger mij ook groen en geel aan Palma, ze zit de hele dag op haar dikke reet te rokenquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik wil het er niet eens meer over hebben. Geloof me, je bent beter af dat je geen streams ziet. De redactie moet vooral op deze manier blijven doorgaan. Moeten ze vooral doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |