abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 april 2007 @ 14:45:23 #151
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_48418925
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:42 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Even voor de duidelijkheid weer: ik ben er geen voorstander van dat ze aangifte gaat doen. Je krijgt een hoop gezeik en de kans op succes is minimaal.

Zij wil hem echter gaan confronteren op vriendelijke doch besliste toon, is dat wel een slim plan?
nee.niet slim
Je kan er beter samen om lachen. en een levens ervaring/verhaal stukje erbij. Daar heb je veel meer aan.
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
pi_48418948
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:38 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Eh, er waren geen aanwijzingen dat hij op die manier geinteresseerd was in haar.
als die er niet waren, waarom meldt ze dan zélf uit het niets tot DRIE keer toe dat ze ABSOLUUT geen sex wil (behalve wat gezoen eerder dan)???

kom op, zeg.... als een man op geen enkele wijze mij laat merken me wel leuk te vinden, lekker te vinden, ga ik toch niet hem a priori er op wijzen dat hij niet moet denken dat er wat te halen valt

beetje vreemd, niet?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 17 april 2007 @ 14:46:02 #153
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_48418957
of een liedje voor verzinnen
zzz
  dinsdag 17 april 2007 @ 14:46:02 #154
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_48418958
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:44 schreef Whoopsydaisy het volgende:

Ze wil dat hij zich ervan bewust is dat hij fout zat.
Misschien kan ze hem een toepasselijk liedje sturen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 17 april 2007 @ 14:46:09 #155
41885 kless
pi_48418964
is zij al bewust dat zij ook "een beetje dom" was?
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
  dinsdag 17 april 2007 @ 14:46:25 #156
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_48418974
De kans dattie veroordeeld word na een aangifte is natuurlijk 0. Wel zou ze met hem kunnen gaan praten als ze daar behoeften aan heeft.
pi_48418990
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:44 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Ze wil dat hij zich ervan bewust is dat hij fout zat.
Tja, het ligt er een beetje aan wat voor gozer het is, en of hij ontvankelijk is voor dit soort dingen. Bij de ene persoon kan je zoiets zeggen, en ziet diegene zijn eigen fout in, en geeft die toe, maar vaak zal de fout niet herkent worden.

En als ze zich er rot om voelt, of zich er vies door voelt, stel je voor dat die gozer zegt dat zij het in zijn ogen uitlokte. Daar gaat ze zich echt niet beter door voelen. En de kans is aanwezig dat er zo'n antwoord zal worden gegeven.
Vivre
  dinsdag 17 april 2007 @ 14:46:50 #158
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_48418993
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:45 schreef milagro het volgende:

als die er niet waren, waarom meldt ze dan zélf uit het niets tot DRIE keer toe dat ze ABSOLUUT geen sex wil (behalve wat gezoen eerder dan)???
Wat ben je toch weer scherp !
  dinsdag 17 april 2007 @ 14:47:35 #159
31101 _Led_
pi_48419039
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

"White wedding" van Billy Idol ?
zzz
pi_48419068
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:45 schreef kless het volgende:

[..]

nee.niet slim
Je kan er beter samen om lachen. en een levens ervaring/verhaal stukje erbij. Daar heb je veel meer aan.

Echt he, volgens mij kom jij uit 1990 in plaats van 1980. Je komt op mij echt over als een kind van 16.
pi_48419127
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

Sticky fingers - Rolling Stones
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_48419172
Goed, dit wordt dus het volgende afzeiktopic van R&P. Ik vat dit alles behoorlijk persoonlijk op omdat het gaat om een persoon waarvan ik heel veel hou. Kritische vragen is niets mis mee, die zetten mij ook weer aan het denken en dat is de bedoeling van dit topic. Maar bashen over zo'n serieus onderwerp vind ik dan weer erg jammer. Wat mij betreft een slotje want dit wordt echt niets meer.
pi_48419230
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:45 schreef milagro het volgende:

[..]

kom op, zeg.... als een man op geen enkele wijze mij laat merken me wel leuk te vinden, lekker te vinden, ga ik toch niet hem a priori er op wijzen dat hij niet moet denken dat er wat te halen valt

beetje vreemd, niet?
Precautions. Misschien waren de signalen er wel dan, maar heeft zij ze niet bewust opgepikt. Onbewust vond ze het dus schijnbaar toch nodig om duidelijkheid te verschaffen, just in case.
  dinsdag 17 april 2007 @ 14:51:12 #164
31101 _Led_
pi_48419233
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:49 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Goed, dit wordt dus het volgende afzeiktopic van R&P. Ik vat dit alles behoorlijk persoonlijk op omdat het gaat om een persoon waarvan ik heel veel hou. Kritische vragen is niets mis mee, die zetten mij ook weer aan het denken en dat is de bedoeling van dit topic. Maar bashen over zo'n serieus onderwerp vind ik dan weer erg jammer. Wat mij betreft een slotje want dit wordt echt niets meer.
Verzin een liedje bij dit topic zou ik zeggen, daar ga je je beter door voelen.
zzz
pi_48419262
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:46 schreef Strychnine het volgende:

[..]

Tja, het ligt er een beetje aan wat voor gozer het is, en of hij ontvankelijk is voor dit soort dingen. Bij de ene persoon kan je zoiets zeggen, en ziet diegene zijn eigen fout in, en geeft die toe, maar vaak zal de fout niet herkent worden.

En als ze zich er rot om voelt, of zich er vies door voelt, stel je voor dat die gozer zegt dat zij het in zijn ogen uitlokte. Daar gaat ze zich echt niet beter door voelen. En de kans is aanwezig dat er zo'n antwoord zal worden gegeven.
Ze voelt zich wel vies en dom nu.
  dinsdag 17 april 2007 @ 14:52:16 #166
31101 _Led_
pi_48419279
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:51 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Precautions. Misschien waren de signalen er wel dan, maar heeft zij ze niet bewust opgepikt. Onbewust vond ze het dus schijnbaar toch nodig om duidelijkheid te verschaffen, just in case.
Onderbewust duidelijkheid verschaffen omdat er gevaar dreigt, en d'r kleren uittrekken en in z'n bed duiken.
Dus.

Aha.
zzz
pi_48419289
IK doe toch echt mijn best om normaal te reageren
Vivre
  dinsdag 17 april 2007 @ 14:52:31 #168
41885 kless
pi_48419292
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:49 schreef Whoopsydaisy het volgende:
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:48 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Echt he, volgens mij kom jij uit 1990 in plaats van 1980. Je komt op mij echt over als een kind van 16.
Neuh. mn zussie heeft het zelf ook al eens aan het handje gehad. En die kan er nu wel wel om lachen.
*en heeft er ook wat van geleerd*
(en ja ik hou ook van mn zussie. maar als ze dat soort dingen doet tjah. daar is geen praten tegen...)
iGEM
pi_48419322
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:39 schreef dagizmo het volgende:
Haar evt. aangifte moet geschoeid worden op 243 Sr.
Kut, laat ik mij toch nog verleiden (ok, dat is niet moeilijk bij mij): is jou in de link opgevallen dat achter 243 Sr. verkrachting buiten bewustzijn staat?

Zie ook wiki voor onderscheid verkrachting en aanranding.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Verkrachting

Het klopt wel dat als men van verkrachting spreekt men in beginsel denkt aan 242 Sr. maar ook 243 Sr. valt onder "verkrachting". Het is overigens niet een juridische term, maar spreektaal. Net als wanprestatie (juridisch: toerekenbaar tekortkomen in de nakoming) is verkrachting "wederrechtelijk sexueel binnendringen van het lichaam".
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_48419334
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:52 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Is het dan handig als ze hem er mee gaat confronteren en daamee het risico loopt dat hij haar duidelijk maakt dat ze er in principe zelf om vroeg? (of dit nu waar is of niet, woorden verdraaien is makkelijk)
Vivre
pi_48419437
theoretisch en puur technisch gezien is het aanranding en bij penetratie zelfs verkrachting...
de vrouw was in onmacht (betasting of penetratie in slaaptoestand blijft strafbaar) ..

maar ik geloof dat de oorspronkelijke reactie van de betreffende dame juist is, wat betreft het laconiek opnemen, en erkennen dat ze misschien voor een deel dit zelf ook wel heeft uitgelokt, niet bewust, maar mogelijk wel onbewust.
Geen 'slachtoffergedrag', maar erkennen dat als je bij een gast die duidelijk zin heeft toch in bed kruipt, je iets ook kunt verwachten en zij dat risico zelf heeft genomen.
(verder heeft ze nu ookweer niks 'fouts' gedaan en eigenlijk had die vent zn tengels thuis moeten laten, maar dat is de verantwoorelijkheid van beiden... zolang hij iig toen ze wakker werd zijn hand direkt teruggetrokken heeft, en verder niet aangedrongen)

als buitenstaander voor iemand anders gaan bepalen dat die zich 'slachtoffer' zou moeten voelen is volgens mij onjuist.
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:52 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

een beetje dom is ze ook wel gewest, net als die gast ...
en wat dat 'vies voelen' betreft, dan moet je oppasssen of dat 'vies voelen' niet vooral door de sociale omgeving opgelegd wordt ..
dus bv vrienden en bekenden die gelijk iemand een slachtofferschap gaan aanpraten.
pi_48419445
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:42 schreef Whoopsydaisy het volgende:

Zij wil hem echter gaan confronteren op vriendelijke doch besliste toon, is dat wel een slim plan?
Ik betwijfel het... Maar als ze dat wil doen moet ze dat ook gewoon doen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  dinsdag 17 april 2007 @ 14:56:25 #173
41885 kless
pi_48419481
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:53 schreef Strychnine het volgende:

[..]

Is het dan handig als ze hem er mee gaat confronteren en daamee het risico loopt dat hij haar duidelijk maakt dat ze er in principe zelf om vroeg? (of dit nu waar is of niet, woorden verdraaien is makkelijk)
juist!!!

dat vies is niet nodig.. dat dom wel..

misscien dat dat vies omgezet kan worden in ego boost "ondanks mn NEE ben ik nogsteeds onweerstaanbaar ... ofzo.."
iGEM
  dinsdag 17 april 2007 @ 14:58:35 #174
31101 _Led_
pi_48419585
Ik snap niet waarom ze zich opeens vies moet voelen,
het was maar een vinger.

Ik neem aan dat ze z'n vinger wel vaker aangeraakt zal hebben die avond, toen ze drankjes aanpakten of hem een hand gaf.
Maar nu opeens is ie vies...

Het is niet alsof ze wakker werd terwijl ze even flink geswaffeld werd ofzo.
zzz
  dinsdag 17 april 2007 @ 14:59:59 #175
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_48419657
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:55 schreef KroJo het volgende:
en wat dat 'vies voelen' betreft, dan moet je oppasssen of dat 'vies voelen' niet vooral door de sociale omgeving opgelegd wordt ..
dus bv vrienden en bekenden die gelijk iemand een slachtofferschap gaan aanpraten.
Juist.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')