nee.niet slimquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:42 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Even voor de duidelijkheid weer: ik ben er geen voorstander van dat ze aangifte gaat doen. Je krijgt een hoop gezeik en de kans op succes is minimaal.
Zij wil hem echter gaan confronteren op vriendelijke doch besliste toon, is dat wel een slim plan?
als die er niet waren, waarom meldt ze dan zélf uit het niets tot DRIE keer toe dat ze ABSOLUUT geen sex wil (behalve wat gezoen eerder dan)???quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:38 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Eh, er waren geen aanwijzingen dat hij op die manier geinteresseerd was in haar.
Misschien kan ze hem een toepasselijk liedje sturen?quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:44 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ze wil dat hij zich ervan bewust is dat hij fout zat.
Tja, het ligt er een beetje aan wat voor gozer het is, en of hij ontvankelijk is voor dit soort dingen. Bij de ene persoon kan je zoiets zeggen, en ziet diegene zijn eigen fout in, en geeft die toe, maar vaak zal de fout niet herkent worden.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:44 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ze wil dat hij zich ervan bewust is dat hij fout zat.
Wat ben je toch weer scherpquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:45 schreef milagro het volgende:
als die er niet waren, waarom meldt ze dan zélf uit het niets tot DRIE keer toe dat ze ABSOLUUT geen sex wil (behalve wat gezoen eerder dan)???
"White wedding" van Billy Idol ?quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien kan ze hem een toepasselijk liedje sturen?
quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:45 schreef kless het volgende:
[..]
nee.niet slim
Je kan er beter samen om lachen. en een levens ervaring/verhaal stukje erbij. Daar heb je veel meer aan.
Sticky fingers - Rolling Stonesquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien kan ze hem een toepasselijk liedje sturen?
Precautions. Misschien waren de signalen er wel dan, maar heeft zij ze niet bewust opgepikt. Onbewust vond ze het dus schijnbaar toch nodig om duidelijkheid te verschaffen, just in case.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:45 schreef milagro het volgende:
[..]
als die er niet waren, waarom meldt ze dan zélf uit het niets tot DRIE keer toe dat ze ABSOLUUT geen sex wil (behalve wat gezoen eerder dan)???
kom op, zeg.... als een man op geen enkele wijze mij laat merken me wel leuk te vinden, lekker te vinden, ga ik toch niet hem a priori er op wijzen dat hij niet moet denken dat er wat te halen valt
beetje vreemd, niet?
Verzin een liedje bij dit topic zou ik zeggen, daar ga je je beter door voelen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:49 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Goed, dit wordt dus het volgende afzeiktopic van R&P. Ik vat dit alles behoorlijk persoonlijk op omdat het gaat om een persoon waarvan ik heel veel hou. Kritische vragen is niets mis mee, die zetten mij ook weer aan het denken en dat is de bedoeling van dit topic. Maar bashen over zo'n serieus onderwerp vind ik dan weer erg jammer. Wat mij betreft een slotje want dit wordt echt niets meer.
Ze voelt zich wel vies en dom nu.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:46 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Tja, het ligt er een beetje aan wat voor gozer het is, en of hij ontvankelijk is voor dit soort dingen. Bij de ene persoon kan je zoiets zeggen, en ziet diegene zijn eigen fout in, en geeft die toe, maar vaak zal de fout niet herkent worden.
En als ze zich er rot om voelt, of zich er vies door voelt, stel je voor dat die gozer zegt dat zij het in zijn ogen uitlokte. Daar gaat ze zich echt niet beter door voelen. En de kans is aanwezig dat er zo'n antwoord zal worden gegeven.
Onderbewust duidelijkheid verschaffen omdat er gevaar dreigt, en d'r kleren uittrekken en in z'n bed duiken.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:51 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Precautions. Misschien waren de signalen er wel dan, maar heeft zij ze niet bewust opgepikt. Onbewust vond ze het dus schijnbaar toch nodig om duidelijkheid te verschaffen, just in case.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:49 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Goed, dit wordt dus het volgende afzeiktopic van R&P. Ik vat dit alles behoorlijk persoonlijk op omdat het gaat om een persoon waarvan ik heel veel hou. Kritische vragen is niets mis mee, die zetten mij ook weer aan het denken en dat is de bedoeling van dit topic. Maar bashen over zo'n serieus onderwerp vind ik dan weer erg jammer. Wat mij betreft een slotje want dit wordt echt niets meer.
Neuh. mn zussie heeft het zelf ook al eens aan het handje gehad. En die kan er nu wel wel om lachen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:48 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
![]()
Echt he, volgens mij kom jij uit 1990 in plaats van 1980. Je komt op mij echt over als een kind van 16.
Kut, laat ik mij toch nog verleiden (ok, dat is niet moeilijk bij mij): is jou in de link opgevallen dat achter 243 Sr. verkrachting buiten bewustzijn staat?quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:39 schreef dagizmo het volgende:
Haar evt. aangifte moet geschoeid worden op 243 Sr.
Is het dan handig als ze hem er mee gaat confronteren en daamee het risico loopt dat hij haar duidelijk maakt dat ze er in principe zelf om vroeg? (of dit nu waar is of niet, woorden verdraaien is makkelijk)quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:52 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ze voelt zich wel vies en dom nu.
een beetje dom is ze ook wel gewest, net als die gast ...quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:52 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ze voelt zich wel vies en dom nu.
Ik betwijfel het... Maar als ze dat wil doen moet ze dat ook gewoon doen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:42 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Zij wil hem echter gaan confronteren op vriendelijke doch besliste toon, is dat wel een slim plan?
juist!!!quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:53 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Is het dan handig als ze hem er mee gaat confronteren en daamee het risico loopt dat hij haar duidelijk maakt dat ze er in principe zelf om vroeg? (of dit nu waar is of niet, woorden verdraaien is makkelijk)
Juist.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:55 schreef KroJo het volgende:
en wat dat 'vies voelen' betreft, dan moet je oppasssen of dat 'vies voelen' niet vooral door de sociale omgeving opgelegd wordt ..
dus bv vrienden en bekenden die gelijk iemand een slachtofferschap gaan aanpraten.
kom zeg, als je zelf nadrukkelijk de nadruk legt op GEEN sex, terwijl er geen enkele reden is om aan te nemen dat op enige wijze SEX in de lucht hangt, dan ben je gewoon zelf raar bezig, en door het zo uit het niets te melden, zorg je zelf voor een bepaalde ' geladen" sfeer.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:51 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Precautions. Misschien waren de signalen er wel dan, maar heeft zij ze niet bewust opgepikt. Onbewust vond ze het dus schijnbaar toch nodig om duidelijkheid te verschaffen, just in case.
Misbruik maken van dommigheid is ook misbruik.quote:
Nou ja, dan moeten we eerst een IQ-test doen, want als die kerel niet alleen onfatsoenlijk is maar OOK dom,quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:10 schreef DS4 het volgende:
[..]
Misbruik maken van dommigheid is ook misbruik.
Volgens mij is de conclusie: meisje dom, kerel onfatsoenlijk.
Met de toevoeging dat verder malen over deze situatie m.i. meer ellende gaat geven dan op zal lossen.
Domheid is ook verwijtbaar.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:12 schreef L.Denninger het volgende:
Nou ja, dan moeten we eerst een IQ-test doen, want als die kerel niet alleen onfatsoenlijk is maar OOK dom,
dan telt het weer niet op basis van gelijkwaardigheid.
misbruik misbruik..... er is feitelijk niets gebeurd, behalve dat er iemand bekant een trauma wordt aangepraat : je bent verkracht, realiseer je je dat wel?!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:10 schreef DS4 het volgende:
[..]
Misbruik maken van dommigheid is ook misbruik.
Volgens mij is de conclusie: meisje dom, kerel onfatsoenlijk.
Met de toevoeging dat verder malen over deze situatie m.i. meer ellende gaat geven dan op zal lossen.
Dat is internet. Ik heb hier voor mij het officiele wetboek. En ja verkrachting is 242 Sr. 243 Sr. is seks met wils onbekwame en dat is een stap minder ver dan verkrachting.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:53 schreef DS4 het volgende:
[..]
Kut, laat ik mij toch nog verleiden (ok, dat is niet moeilijk bij mij): is jou in de link opgevallen dat achter 243 Sr. verkrachting buiten bewustzijn staat?
Zie ook wiki voor onderscheid verkrachting en aanranding.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Verkrachting
Het klopt wel dat als men van verkrachting spreekt men in beginsel denkt aan 242 Sr. maar ook 243 Sr. valt onder "verkrachting". Het is overigens niet een juridische term, maar spreektaal. Net als wanprestatie (juridisch: toerekenbaar tekortkomen in de nakoming) is verkrachting "wederrechtelijk sexueel binnendringen van het lichaam".
Ik noem vingers stoppen in the holiest of holies (met dank aan Jules) niet "niets".quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:14 schreef milagro het volgende:
misbruik misbruik..... er is feitelijk niets gebeurd,
Dat aanpraten vind ik ook geen goed idee.quote:behalve dat er iemand bekant een trauma wordt aangepraat : je bent verkracht, realiseer je je dat wel?!!!!!!!!!!!!!
Misschien was het wel een hema setje, is ze lelijk als de nacht en van dat zoenen meen ik mij te herinneren dat dat een andere kerel was... Hoe dan ook: niet slim van haar. Maar dan nog hoort hij zijn handen thuis te houden. Als hij haar aan het strelen was onder het mom van: "je kan het altijd proberen" is het iets anders. Maar slapende vrouwen die je niet of nauwelijks kent en die geen enkele aanleiding hebben gegeven om te denken dat ze in zijn voor sex penetreren, ook al is het met een vinger, dat geeft geen enkele pas.quote:zou je nu in een apart bed gelegen hebben, en dan kruipt zo iemand naast je terwijl je slaapt, em doet zoiets, dan is dat heel wat anders dan met je geile setje en je goddelijk lijf naast een vent kruipen, die je vooraf nog hebt lopen zoenen.....
staat er ook al iets in de wet mbt pesten?quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:19 schreef dagizmo het volgende:
[..]
Dat is internet. Ik heb hier voor mij het officiele wetboek. En ja verkrachting is 242 Sr. 243 Sr. is seks met wils onbekwame en dat is een stap minder ver dan verkrachting.
Die teksten die jij van internet haalt zijn niet juist. Pak je wetboek er eens bij en dan zie je heel snel het verschil tussen verkrachting 242 Sr. en seks met een wilsonbekwame 243 Sr.
De wet geeft zelf de definitie verkrachting aan 242 Sr. en noemt 243 Sr. niet voor niets seks. met wils onbekwame. Er zit hier wel een heel groot verschil is.
243Sr. spreekt NIET van verkrachting buiten bewustzijn. Alleen van seksuele handelingen (waaronder het binnendringen van het lichaam KAN vallen). Dat is een heel ander delict dan verkrachting, waarbij dwang, danwel geweld bij vereist is.
243 Sr. KAN dus verkrachting buiten bewustzijn zijn, maar spreekt hier niet van. Want als iemand bedwelmt wordt met als doel seks te hebben met diegene zal verkrachting 242 ten laste worden gelegd.
Wanneer die bedwelming een geestes toestand inhoudt zoals dronkenschap, slaaptoestand of niet toerekeningsvatbaarheid zal 243 Sr. ten laste worden gelegd.
242Sr. vergt heel wat meer dan 243 Sr. Dat zie je terug in de straf eisen van die delicten. Nou niet meer op internet je bronnen zoeken maar pak je wetboek er maar eens bij.
Eens, maar dat is wel heel erg offtopic.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:22 schreef kless het volgende:
[..]
staat er ook al iets in de wet mbt pesten?
Dat komt namelijk nog veel vaker voor en is veel (meer?)verdriet
En zeer zeker ook ongewenst gedrag waar NIEMAND iets aan heeft en nooit leuk of lekker is.
Jazeker!quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:15 schreef L.Denninger het volgende:
Ah, dus ook in het geval van de domheid van betreffende 'dame' ?
neehoor. ik vind het ook niet kunnen. Maar omdat ze bij hem in bed stapt vind ik dit een zeeeer logisch gevolg wat iedereen kan bedenken. En daar is geen praten tegen bestand.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:22 schreef DS4 het volgende:
Misschien ben ik wel ouderwets...
ja eigenlijk wel... Maar het was om het in proporties te zetten. "dewet, demensen, leven opzich"quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:24 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Eens, maar dat is wel heel erg offtopic.
Hier heel erg mee eens. En inderdaad staat in de OP dat ze met zijn beste vriend had gezoend en niet met hem.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:22 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik noem vingers stoppen in the holiest of holies (met dank aan Jules) niet "niets".
[..]
Dat aanpraten vind ik ook geen goed idee.
[..]
Misschien was het wel een hema setje, is ze lelijk als de nacht en van dat zoenen meen ik mij te herinneren dat dat een andere kerel was... Hoe dan ook: niet slim van haar. Maar dan nog hoort hij zijn handen thuis te houden. Als hij haar aan het strelen was onder het mom van: "je kan het altijd proberen" is het iets anders. Maar slapende vrouwen die je niet of nauwelijks kent en die geen enkele aanleiding hebben gegeven om te denken dat ze in zijn voor sex penetreren, ook al is het met een vinger, dat geeft geen enkele pas.
Misschien ben ik wel ouderwets...
quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:31 schreef JoeDank het volgende:
Maar wat is dat voor een flauwe kul, dat het schijnbaar normaal is in iemands slaap je hand erin te frotten.
Och ja... extra drama.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij maakt er meteen een fistfuckfeest van?
... een vrouw die naakt bij een man in bed kruipt na een feestje, en opzichtig vraagt 'je gaat toch niks proberen hé' ..?quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:31 schreef JoeDank het volgende:
[..]
En ja, ik ben ook wel eens een avondje met een vrouw die ik een beetje kende (eind van feestje) in bed gaan slapen en die vroeg ook of ik niets ging proberen (ze had zelfs minder aan
).
dus jij wil niet wakker gepijpt worden?quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:31 schreef JoeDank het volgende:
[..]
Hier heel erg mee eens. En inderdaad staat in de OP dat ze met zijn beste vriend had gezoend en niet met hem.
Maar wat is dat voor een flauwe kul, dat het schijnbaar normaal is in iemands slaap je hand erin te frotten. Ik zou zo'n vent nooit meer willen zien als ik een vrouw was. En ja, ik ben ook wel eens een avondje met een vrouw die ik een beetje kende (eind van feestje) in bed gaan slapen en die vroeg ook of ik niets ging proberen (ze had zelfs minder aan
).
Ik vind dat eigenlijk nog wel kunnen, dat je iemand op je vertrouwen wijst. Verstandig was het van dat meisje zeker niet maar je gaat niet iemand in haar slaap betasten. Zelfs niet als ze daarvoor wel sex met je had gehad.
Lees 243 Sr. nog eens goed door. Sexueel binnendringen van het lichaam is een delictsbestanddeel van 243 Sr.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:19 schreef dagizmo het volgende:
243Sr. spreekt NIET van verkrachting buiten bewustzijn. Alleen van seksuele handelingen (waaronder het binnendringen van het lichaam KAN vallen).
Ik denk dat als een vrouw eerst met je beste vriend heeft gezoend. Verder als het duidelijk is dat ze daar een oogje op, dat zo'n melding niet echt verkeerd kan worden begrepen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:39 schreef KroJo het volgende:
[..]
... een vrouw die naakt bij een man in bed kruipt na een feestje, en opzichtig vraagt 'je gaat toch niks proberen hé' ..?
ik durf bijna te zweren dat het antwoord dat ze vervolgens gekregen heeft haar een beetje teleurgesteld heeft .
Als je dan geheel 'correct' had willen zijn had je kunnen antwoorden dat je met geen haar op je hoofd eraan zou denken om een vrouw met haar uiterlijk en karakter aan te raken ...
hoer? hey ja.. dat verkrachten.. mensen zijn burger. boete betalen aan de staat.. daar zeg je me wat. bea is gewoon een hoere madam!!! (check dat ook maar met dat wetboek)quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:42 schreef Camplo het volgende:
Geen aanranding.
Zatte hoer die zichzelf niet in kan houden.
Niks meer, niks minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |