abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 april 2007 @ 14:45:23 #151
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_48418925
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:42 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Even voor de duidelijkheid weer: ik ben er geen voorstander van dat ze aangifte gaat doen. Je krijgt een hoop gezeik en de kans op succes is minimaal.

Zij wil hem echter gaan confronteren op vriendelijke doch besliste toon, is dat wel een slim plan?
nee.niet slim
Je kan er beter samen om lachen. en een levens ervaring/verhaal stukje erbij. Daar heb je veel meer aan.
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
pi_48418948
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:38 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Eh, er waren geen aanwijzingen dat hij op die manier geinteresseerd was in haar.
als die er niet waren, waarom meldt ze dan zélf uit het niets tot DRIE keer toe dat ze ABSOLUUT geen sex wil (behalve wat gezoen eerder dan)???

kom op, zeg.... als een man op geen enkele wijze mij laat merken me wel leuk te vinden, lekker te vinden, ga ik toch niet hem a priori er op wijzen dat hij niet moet denken dat er wat te halen valt

beetje vreemd, niet?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 17 april 2007 @ 14:46:02 #153
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_48418957
of een liedje voor verzinnen
zzz
  dinsdag 17 april 2007 @ 14:46:02 #154
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_48418958
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:44 schreef Whoopsydaisy het volgende:

Ze wil dat hij zich ervan bewust is dat hij fout zat.
Misschien kan ze hem een toepasselijk liedje sturen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 17 april 2007 @ 14:46:09 #155
41885 kless
pi_48418964
is zij al bewust dat zij ook "een beetje dom" was?
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
  dinsdag 17 april 2007 @ 14:46:25 #156
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_48418974
De kans dattie veroordeeld word na een aangifte is natuurlijk 0. Wel zou ze met hem kunnen gaan praten als ze daar behoeften aan heeft.
pi_48418990
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:44 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Ze wil dat hij zich ervan bewust is dat hij fout zat.
Tja, het ligt er een beetje aan wat voor gozer het is, en of hij ontvankelijk is voor dit soort dingen. Bij de ene persoon kan je zoiets zeggen, en ziet diegene zijn eigen fout in, en geeft die toe, maar vaak zal de fout niet herkent worden.

En als ze zich er rot om voelt, of zich er vies door voelt, stel je voor dat die gozer zegt dat zij het in zijn ogen uitlokte. Daar gaat ze zich echt niet beter door voelen. En de kans is aanwezig dat er zo'n antwoord zal worden gegeven.
Vivre
  dinsdag 17 april 2007 @ 14:46:50 #158
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_48418993
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:45 schreef milagro het volgende:

als die er niet waren, waarom meldt ze dan zélf uit het niets tot DRIE keer toe dat ze ABSOLUUT geen sex wil (behalve wat gezoen eerder dan)???
Wat ben je toch weer scherp !
  dinsdag 17 april 2007 @ 14:47:35 #159
31101 _Led_
pi_48419039
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

"White wedding" van Billy Idol ?
zzz
pi_48419068
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:45 schreef kless het volgende:

[..]

nee.niet slim
Je kan er beter samen om lachen. en een levens ervaring/verhaal stukje erbij. Daar heb je veel meer aan.

Echt he, volgens mij kom jij uit 1990 in plaats van 1980. Je komt op mij echt over als een kind van 16.
pi_48419127
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

Sticky fingers - Rolling Stones
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_48419172
Goed, dit wordt dus het volgende afzeiktopic van R&P. Ik vat dit alles behoorlijk persoonlijk op omdat het gaat om een persoon waarvan ik heel veel hou. Kritische vragen is niets mis mee, die zetten mij ook weer aan het denken en dat is de bedoeling van dit topic. Maar bashen over zo'n serieus onderwerp vind ik dan weer erg jammer. Wat mij betreft een slotje want dit wordt echt niets meer.
pi_48419230
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:45 schreef milagro het volgende:

[..]

kom op, zeg.... als een man op geen enkele wijze mij laat merken me wel leuk te vinden, lekker te vinden, ga ik toch niet hem a priori er op wijzen dat hij niet moet denken dat er wat te halen valt

beetje vreemd, niet?
Precautions. Misschien waren de signalen er wel dan, maar heeft zij ze niet bewust opgepikt. Onbewust vond ze het dus schijnbaar toch nodig om duidelijkheid te verschaffen, just in case.
  dinsdag 17 april 2007 @ 14:51:12 #164
31101 _Led_
pi_48419233
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:49 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Goed, dit wordt dus het volgende afzeiktopic van R&P. Ik vat dit alles behoorlijk persoonlijk op omdat het gaat om een persoon waarvan ik heel veel hou. Kritische vragen is niets mis mee, die zetten mij ook weer aan het denken en dat is de bedoeling van dit topic. Maar bashen over zo'n serieus onderwerp vind ik dan weer erg jammer. Wat mij betreft een slotje want dit wordt echt niets meer.
Verzin een liedje bij dit topic zou ik zeggen, daar ga je je beter door voelen.
zzz
pi_48419262
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:46 schreef Strychnine het volgende:

[..]

Tja, het ligt er een beetje aan wat voor gozer het is, en of hij ontvankelijk is voor dit soort dingen. Bij de ene persoon kan je zoiets zeggen, en ziet diegene zijn eigen fout in, en geeft die toe, maar vaak zal de fout niet herkent worden.

En als ze zich er rot om voelt, of zich er vies door voelt, stel je voor dat die gozer zegt dat zij het in zijn ogen uitlokte. Daar gaat ze zich echt niet beter door voelen. En de kans is aanwezig dat er zo'n antwoord zal worden gegeven.
Ze voelt zich wel vies en dom nu.
  dinsdag 17 april 2007 @ 14:52:16 #166
31101 _Led_
pi_48419279
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:51 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Precautions. Misschien waren de signalen er wel dan, maar heeft zij ze niet bewust opgepikt. Onbewust vond ze het dus schijnbaar toch nodig om duidelijkheid te verschaffen, just in case.
Onderbewust duidelijkheid verschaffen omdat er gevaar dreigt, en d'r kleren uittrekken en in z'n bed duiken.
Dus.

Aha.
zzz
pi_48419289
IK doe toch echt mijn best om normaal te reageren
Vivre
  dinsdag 17 april 2007 @ 14:52:31 #168
41885 kless
pi_48419292
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:49 schreef Whoopsydaisy het volgende:
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:48 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Echt he, volgens mij kom jij uit 1990 in plaats van 1980. Je komt op mij echt over als een kind van 16.
Neuh. mn zussie heeft het zelf ook al eens aan het handje gehad. En die kan er nu wel wel om lachen.
*en heeft er ook wat van geleerd*
(en ja ik hou ook van mn zussie. maar als ze dat soort dingen doet tjah. daar is geen praten tegen...)
iGEM
pi_48419322
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:39 schreef dagizmo het volgende:
Haar evt. aangifte moet geschoeid worden op 243 Sr.
Kut, laat ik mij toch nog verleiden (ok, dat is niet moeilijk bij mij): is jou in de link opgevallen dat achter 243 Sr. verkrachting buiten bewustzijn staat?

Zie ook wiki voor onderscheid verkrachting en aanranding.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Verkrachting

Het klopt wel dat als men van verkrachting spreekt men in beginsel denkt aan 242 Sr. maar ook 243 Sr. valt onder "verkrachting". Het is overigens niet een juridische term, maar spreektaal. Net als wanprestatie (juridisch: toerekenbaar tekortkomen in de nakoming) is verkrachting "wederrechtelijk sexueel binnendringen van het lichaam".
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_48419334
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:52 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Is het dan handig als ze hem er mee gaat confronteren en daamee het risico loopt dat hij haar duidelijk maakt dat ze er in principe zelf om vroeg? (of dit nu waar is of niet, woorden verdraaien is makkelijk)
Vivre
pi_48419437
theoretisch en puur technisch gezien is het aanranding en bij penetratie zelfs verkrachting...
de vrouw was in onmacht (betasting of penetratie in slaaptoestand blijft strafbaar) ..

maar ik geloof dat de oorspronkelijke reactie van de betreffende dame juist is, wat betreft het laconiek opnemen, en erkennen dat ze misschien voor een deel dit zelf ook wel heeft uitgelokt, niet bewust, maar mogelijk wel onbewust.
Geen 'slachtoffergedrag', maar erkennen dat als je bij een gast die duidelijk zin heeft toch in bed kruipt, je iets ook kunt verwachten en zij dat risico zelf heeft genomen.
(verder heeft ze nu ookweer niks 'fouts' gedaan en eigenlijk had die vent zn tengels thuis moeten laten, maar dat is de verantwoorelijkheid van beiden... zolang hij iig toen ze wakker werd zijn hand direkt teruggetrokken heeft, en verder niet aangedrongen)

als buitenstaander voor iemand anders gaan bepalen dat die zich 'slachtoffer' zou moeten voelen is volgens mij onjuist.
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:52 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

een beetje dom is ze ook wel gewest, net als die gast ...
en wat dat 'vies voelen' betreft, dan moet je oppasssen of dat 'vies voelen' niet vooral door de sociale omgeving opgelegd wordt ..
dus bv vrienden en bekenden die gelijk iemand een slachtofferschap gaan aanpraten.
pi_48419445
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:42 schreef Whoopsydaisy het volgende:

Zij wil hem echter gaan confronteren op vriendelijke doch besliste toon, is dat wel een slim plan?
Ik betwijfel het... Maar als ze dat wil doen moet ze dat ook gewoon doen.
  dinsdag 17 april 2007 @ 14:56:25 #173
41885 kless
pi_48419481
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:53 schreef Strychnine het volgende:

[..]

Is het dan handig als ze hem er mee gaat confronteren en daamee het risico loopt dat hij haar duidelijk maakt dat ze er in principe zelf om vroeg? (of dit nu waar is of niet, woorden verdraaien is makkelijk)
juist!!!

dat vies is niet nodig.. dat dom wel..

misscien dat dat vies omgezet kan worden in ego boost "ondanks mn NEE ben ik nogsteeds onweerstaanbaar ... ofzo.."
iGEM
  dinsdag 17 april 2007 @ 14:58:35 #174
31101 _Led_
pi_48419585
Ik snap niet waarom ze zich opeens vies moet voelen,
het was maar een vinger.

Ik neem aan dat ze z'n vinger wel vaker aangeraakt zal hebben die avond, toen ze drankjes aanpakten of hem een hand gaf.
Maar nu opeens is ie vies...

Het is niet alsof ze wakker werd terwijl ze even flink geswaffeld werd ofzo.
zzz
  dinsdag 17 april 2007 @ 14:59:59 #175
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_48419657
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:55 schreef KroJo het volgende:
en wat dat 'vies voelen' betreft, dan moet je oppasssen of dat 'vies voelen' niet vooral door de sociale omgeving opgelegd wordt ..
dus bv vrienden en bekenden die gelijk iemand een slachtofferschap gaan aanpraten.
Juist.
pi_48419993
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:51 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

kom zeg, als je zelf nadrukkelijk de nadruk legt op GEEN sex, terwijl er geen enkele reden is om aan te nemen dat op enige wijze SEX in de lucht hangt, dan ben je gewoon zelf raar bezig, en door het zo uit het niets te melden, zorg je zelf voor een bepaalde ' geladen" sfeer.

en dan nog eens met bijna NIETS aan in bed kruipen : "ja, ik heb slechts een bhtje aan, en een stringetje, maar ik wil GEEN SEX, hè..... prima, dat mag je best niet willen en nog menen ook, maar iemand met gezond verstand die ECHT NIETS WIL, die laat die vent op de banenk slapen, of houdt gewoon wat meer kleren aan, van 1 nachtje in je kleren slapen gaat niemand dood.

als ik in bed ga liggen met amper wat aan, met een vent naast me , dat is het me ergens gewoon om het even, gebeurt er wat, prima, gebeurt er niets ook goed, ook als ik van te voren zeg "geen sex, hoor!!!"
en als ik eerlijk ben zou ik het best teleurstellend vinden als iemand me zou kunnen weerstaan dan
pi_48420151
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 15:07 schreef milagro het volgende:

Verhaal...
Misbruik maken van dommigheid is ook misbruik.

Volgens mij is de conclusie: meisje dom, kerel onfatsoenlijk.

Met de toevoeging dat verder malen over deze situatie m.i. meer ellende gaat geven dan op zal lossen.
  dinsdag 17 april 2007 @ 15:12:23 #178
31101 _Led_
pi_48420236
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 15:10 schreef DS4 het volgende:

[..]

Met de toevoeging dat verder malen over deze situatie m.i. meer ellende gaat geven dan op zal lossen.
Nou ja, dan moeten we eerst een IQ-test doen, want als die kerel niet alleen onfatsoenlijk is maar OOK dom,
dan telt het weer niet op basis van gelijkwaardigheid.
zzz
pi_48420333
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 15:12 schreef L.Denninger het volgende:
Nou ja, dan moeten we eerst een IQ-test doen, want als die kerel niet alleen onfatsoenlijk is maar OOK dom,
dan telt het weer niet op basis van gelijkwaardigheid.
Domheid is ook verwijtbaar.
pi_48420335
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 15:10 schreef DS4 het volgende:

[..]

misbruik misbruik..... er is feitelijk niets gebeurd, behalve dat er iemand bekant een trauma wordt aangepraat : je bent verkracht, realiseer je je dat wel?!!!!!!!!!!!!!

zou je nu in een apart bed gelegen hebben, en dan kruipt zo iemand naast je terwijl je slaapt, em doet zoiets, dan is dat heel wat anders dan met je geile setje en je goddelijk lijf naast een vent kruipen, die je vooraf nog hebt lopen zoenen.....
  dinsdag 17 april 2007 @ 15:15:39 #181
31101 _Led_
pi_48420376
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 15:14 schreef DS4 het volgende:

[..]

Domheid is ook verwijtbaar.
Ah, dus ook in het geval van de domheid van betreffende 'dame' ?
zzz
pi_48420570
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:53 schreef DS4 het volgende:

[..]

Kut, laat ik mij toch nog verleiden (ok, dat is niet moeilijk bij mij): is jou in de link opgevallen dat achter 243 Sr. verkrachting buiten bewustzijn staat?

Zie ook wiki voor onderscheid verkrachting en aanranding.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Verkrachting

Het klopt wel dat als men van verkrachting spreekt men in beginsel denkt aan 242 Sr. maar ook 243 Sr. valt onder "verkrachting". Het is overigens niet een juridische term, maar spreektaal. Net als wanprestatie (juridisch: toerekenbaar tekortkomen in de nakoming) is verkrachting "wederrechtelijk sexueel binnendringen van het lichaam".
Dat is internet. Ik heb hier voor mij het officiele wetboek. En ja verkrachting is 242 Sr. 243 Sr. is seks met wils onbekwame en dat is een stap minder ver dan verkrachting.

Die teksten die jij van internet haalt zijn niet juist. Pak je wetboek er eens bij en dan zie je heel snel het verschil tussen verkrachting 242 Sr. en seks met een wilsonbekwame 243 Sr.

De wet geeft zelf de definitie verkrachting aan 242 Sr. en noemt 243 Sr. niet voor niets seks. met wils onbekwame. Er zit hier wel een heel groot verschil is.

243Sr. spreekt NIET van verkrachting buiten bewustzijn. Alleen van seksuele handelingen (waaronder het binnendringen van het lichaam KAN vallen). Dat is een heel ander delict dan verkrachting, waarbij dwang, danwel geweld bij vereist is.
243 Sr. KAN dus verkrachting buiten bewustzijn zijn, maar spreekt hier niet van. Want als iemand bedwelmt wordt met als doel seks te hebben met diegene zal verkrachting 242 ten laste worden gelegd.
Wanneer die bedwelming een geestes toestand inhoudt zoals dronkenschap, slaaptoestand of niet toerekeningsvatbaarheid zal 243 Sr. ten laste worden gelegd.

242Sr. vergt heel wat meer dan 243 Sr. Dat zie je terug in de straf eisen van die delicten. Nou niet meer op internet je bronnen zoeken maar pak je wetboek er maar eens bij.
pi_48420725
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 15:14 schreef milagro het volgende:

misbruik misbruik..... er is feitelijk niets gebeurd,
Ik noem vingers stoppen in the holiest of holies (met dank aan Jules) niet "niets".
quote:
behalve dat er iemand bekant een trauma wordt aangepraat : je bent verkracht, realiseer je je dat wel?!!!!!!!!!!!!!
Dat aanpraten vind ik ook geen goed idee.
quote:
zou je nu in een apart bed gelegen hebben, en dan kruipt zo iemand naast je terwijl je slaapt, em doet zoiets, dan is dat heel wat anders dan met je geile setje en je goddelijk lijf naast een vent kruipen, die je vooraf nog hebt lopen zoenen.....
Misschien was het wel een hema setje, is ze lelijk als de nacht en van dat zoenen meen ik mij te herinneren dat dat een andere kerel was... Hoe dan ook: niet slim van haar. Maar dan nog hoort hij zijn handen thuis te houden. Als hij haar aan het strelen was onder het mom van: "je kan het altijd proberen" is het iets anders. Maar slapende vrouwen die je niet of nauwelijks kent en die geen enkele aanleiding hebben gegeven om te denken dat ze in zijn voor sex penetreren, ook al is het met een vinger, dat geeft geen enkele pas.

Misschien ben ik wel ouderwets...
  dinsdag 17 april 2007 @ 15:22:20 #184
41885 kless
pi_48420734
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 15:19 schreef dagizmo het volgende:

[..]

Dat is internet. Ik heb hier voor mij het officiele wetboek. En ja verkrachting is 242 Sr. 243 Sr. is seks met wils onbekwame en dat is een stap minder ver dan verkrachting.

Die teksten die jij van internet haalt zijn niet juist. Pak je wetboek er eens bij en dan zie je heel snel het verschil tussen verkrachting 242 Sr. en seks met een wilsonbekwame 243 Sr.

De wet geeft zelf de definitie verkrachting aan 242 Sr. en noemt 243 Sr. niet voor niets seks. met wils onbekwame. Er zit hier wel een heel groot verschil is.

243Sr. spreekt NIET van verkrachting buiten bewustzijn. Alleen van seksuele handelingen (waaronder het binnendringen van het lichaam KAN vallen). Dat is een heel ander delict dan verkrachting, waarbij dwang, danwel geweld bij vereist is.
243 Sr. KAN dus verkrachting buiten bewustzijn zijn, maar spreekt hier niet van. Want als iemand bedwelmt wordt met als doel seks te hebben met diegene zal verkrachting 242 ten laste worden gelegd.
Wanneer die bedwelming een geestes toestand inhoudt zoals dronkenschap, slaaptoestand of niet toerekeningsvatbaarheid zal 243 Sr. ten laste worden gelegd.

242Sr. vergt heel wat meer dan 243 Sr. Dat zie je terug in de straf eisen van die delicten. Nou niet meer op internet je bronnen zoeken maar pak je wetboek er maar eens bij.
staat er ook al iets in de wet mbt pesten?

Dat komt namelijk nog veel vaker voor en is veel (meer?)verdriet
En zeer zeker ook ongewenst gedrag waar NIEMAND iets aan heeft en nooit leuk of lekker is.
iGEM
pi_48420842
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 15:22 schreef kless het volgende:

[..]

staat er ook al iets in de wet mbt pesten?

Dat komt namelijk nog veel vaker voor en is veel (meer?)verdriet
En zeer zeker ook ongewenst gedrag waar NIEMAND iets aan heeft en nooit leuk of lekker is.
Eens, maar dat is wel heel erg offtopic.
Vivre
pi_48420843
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 15:15 schreef L.Denninger het volgende:

Ah, dus ook in het geval van de domheid van betreffende 'dame' ?
Jazeker!

Ik ga ook voor een beiden schuld, maar wel in de verhouding 10-90 oid.
  dinsdag 17 april 2007 @ 15:25:30 #187
41885 kless
pi_48420895
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 15:22 schreef DS4 het volgende:
neehoor. ik vind het ook niet kunnen. Maar omdat ze bij hem in bed stapt vind ik dit een zeeeer logisch gevolg wat iedereen kan bedenken. En daar is geen praten tegen bestand.
iGEM
  dinsdag 17 april 2007 @ 15:26:12 #188
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_48420929
20-80 lijkt me beter, want ze was dronken (of hard op weg) en ze ging met weinig kleding aan naast hem in ZIJN bed liggen.
  dinsdag 17 april 2007 @ 15:27:33 #189
41885 kless
pi_48420994
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 15:24 schreef Strychnine het volgende:

[..]

Eens, maar dat is wel heel erg offtopic.
ja eigenlijk wel... Maar het was om het in proporties te zetten. "dewet, demensen, leven opzich"
iGEM
pi_48421170
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 15:22 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik noem vingers stoppen in the holiest of holies (met dank aan Jules) niet "niets".
[..]

Dat aanpraten vind ik ook geen goed idee.
[..]

Misschien was het wel een hema setje, is ze lelijk als de nacht en van dat zoenen meen ik mij te herinneren dat dat een andere kerel was... Hoe dan ook: niet slim van haar. Maar dan nog hoort hij zijn handen thuis te houden. Als hij haar aan het strelen was onder het mom van: "je kan het altijd proberen" is het iets anders. Maar slapende vrouwen die je niet of nauwelijks kent en die geen enkele aanleiding hebben gegeven om te denken dat ze in zijn voor sex penetreren, ook al is het met een vinger, dat geeft geen enkele pas.

Hier heel erg mee eens. En inderdaad staat in de OP dat ze met zijn beste vriend had gezoend en niet met hem.

Maar wat is dat voor een flauwe kul, dat het schijnbaar normaal is in iemands slaap je hand erin te frotten. Ik zou zo'n vent nooit meer willen zien als ik een vrouw was. En ja, ik ben ook wel eens een avondje met een vrouw die ik een beetje kende (eind van feestje ) in bed gaan slapen en die vroeg ook of ik niets ging proberen (ze had zelfs minder aan ).
Ik vind dat eigenlijk nog wel kunnen, dat je iemand op je vertrouwen wijst. Verstandig was het van dat meisje zeker niet maar je gaat niet iemand in haar slaap betasten. Zelfs niet als ze daarvoor wel sex met je had gehad.
  dinsdag 17 april 2007 @ 15:33:53 #191
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_48421319
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 15:31 schreef JoeDank het volgende:

Maar wat is dat voor een flauwe kul, dat het schijnbaar normaal is in iemands slaap je hand erin te frotten.

Jij maakt er meteen een fistfuckfeest van?
pi_48421399
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 15:33 schreef Copycat het volgende:

[..]

Jij maakt er meteen een fistfuckfeest van?
Och ja... extra drama.
pi_48421566
quote:

[..]
En ja, ik ben ook wel eens een avondje met een vrouw die ik een beetje kende (eind van feestje ) in bed gaan slapen en die vroeg ook of ik niets ging proberen (ze had zelfs minder aan ).
... een vrouw die naakt bij een man in bed kruipt na een feestje, en opzichtig vraagt 'je gaat toch niks proberen hé' ..?
ik durf bijna te zweren dat het antwoord dat ze vervolgens gekregen heeft haar een beetje teleurgesteld heeft .

Als je dan geheel 'correct' had willen zijn had je kunnen antwoorden dat je met geen haar op je hoofd eraan zou denken om een vrouw met haar uiterlijk en karakter aan te raken ...
pi_48421594
quote:

[..]

Hier heel erg mee eens. En inderdaad staat in de OP dat ze met zijn beste vriend had gezoend en niet met hem.

Maar wat is dat voor een flauwe kul, dat het schijnbaar normaal is in iemands slaap je hand erin te frotten. Ik zou zo'n vent nooit meer willen zien als ik een vrouw was. En ja, ik ben ook wel eens een avondje met een vrouw die ik een beetje kende (eind van feestje ) in bed gaan slapen en die vroeg ook of ik niets ging proberen (ze had zelfs minder aan ).
Ik vind dat eigenlijk nog wel kunnen, dat je iemand op je vertrouwen wijst. Verstandig was het van dat meisje zeker niet maar je gaat niet iemand in haar slaap betasten. Zelfs niet als ze daarvoor wel sex met je had gehad.
dus jij wil niet wakker gepijpt worden?

als je niet wil dat een vent aan je zit, moet je niet bij hem in bed kruipen met amper wat aan, en zo dicht bij elkaar dat je als je een beetje onhandig draait, je je kont in zijn kruis wrijft....

nee, een vent mag niet doorgaan als je laat merken dat je niet wil, maar proberen mag wel, en ja, ik zou het niet echt een ramp vinden als ik een hand zou voelen terwijl ik sliep, ik zou denken dat die man denkt dat ik ms vanzelf alsnog zin krijg... op het moment dat ik echt wakker word en laat merken er niet van gediend te zijn, en hij ook onmiddelijk stopt, zie ik zijn dwalende hand niet als een aanranding maar een gewone poging tot sex hebben met mij, iets wat ik kan verwachten als ik met mijn tieten in 2 driehoekjes gehuld en mijn door een string (on) bedekte kont naast hem ga liggen wiebelen, ook als ik slaap dus
  dinsdag 17 april 2007 @ 15:41:41 #195
41885 kless
pi_48421679
"Proberen? nee ik probeer niks. Ik doe 't gewoon!!!" ... dat zal die wel gedacht hebben
iGEM
pi_48421736
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 15:19 schreef dagizmo het volgende:

243Sr. spreekt NIET van verkrachting buiten bewustzijn. Alleen van seksuele handelingen (waaronder het binnendringen van het lichaam KAN vallen).
Lees 243 Sr. nog eens goed door. Sexueel binnendringen van het lichaam is een delictsbestanddeel van 243 Sr.

Verder hou ik er over op. Verkrachting is spreektaal en wordt in brede zin gebruikt voor sexueel binnendringen van het lichaam tov aanranding waarbij binnendringen niet plaats vindt. In enge zin wordt met verkrachting 242 Sr. bedoelt, maar dat is weer een ander verhaal. het ging hier om het onderscheid aanranding/verkrachting.
pi_48421737
Geen aanranding.
Zatte hoer die zichzelf niet in kan houden.

Niks meer, niks minder.
JOHNNY HEITINGA
pi_48421764
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 15:39 schreef KroJo het volgende:

[..]

... een vrouw die naakt bij een man in bed kruipt na een feestje, en opzichtig vraagt 'je gaat toch niks proberen hé' ..?
ik durf bijna te zweren dat het antwoord dat ze vervolgens gekregen heeft haar een beetje teleurgesteld heeft .

Als je dan geheel 'correct' had willen zijn had je kunnen antwoorden dat je met geen haar op je hoofd eraan zou denken om een vrouw met haar uiterlijk en karakter aan te raken ...
Ik denk dat als een vrouw eerst met je beste vriend heeft gezoend. Verder als het duidelijk is dat ze daar een oogje op, dat zo'n melding niet echt verkeerd kan worden begrepen.

En ook bij mij was dat niet het geval, zelfs terwijl ze een oogje op me had. Iemands intentie kan ik nog wel opmaken uit zijn / haar lichaamstaal.

Iets OT: Zou zelf denk ik geen aangifte doen.
  dinsdag 17 april 2007 @ 15:44:28 #199
41885 kless
pi_48421826
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 15:42 schreef Camplo het volgende:
Geen aanranding.
Zatte hoer die zichzelf niet in kan houden.

Niks meer, niks minder.
hoer? hey ja.. dat verkrachten.. mensen zijn burger. boete betalen aan de staat.. daar zeg je me wat. bea is gewoon een hoere madam!!! (check dat ook maar met dat wetboek)
iGEM
  dinsdag 17 april 2007 @ 15:46:41 #200
41885 kless
pi_48421928
Ohjah. als ik een vrouw leuk vind en die gaat slapen bij 1 van mn vrienden... dan weet ik genoeg en Ik zal er van balen dat ik dr leuk vind/vond maar dat ze toch "voor hem" kiest. maarja. 't is niet anders.
iGEM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')