Nee, namen zijn niet belangrijk. Nicknames wel.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:26 schreef Viswijfje het volgende:
als die marit jou trouwes in vertrouwen heeft verteld wie ze is wist je haar naam wel!
Jij bent echt de slimste thuis, ofniet?quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:28 schreef Viswijfje het volgende:
ik denk eigelijk dat als je als bner op een forum gaat dat je jezelf dan wel anders noemt dan je heet tenzij je op jezelf en je fans geilt
vind je t niet logisch klinken dan??quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:28 schreef Piovan het volgende:
[..]
Jij bent echt de slimste thuis, ofniet?
Ik was samen met TL op de crewmeet twee weken terug... En ik heb haar op msnquote:
nee serieus denken jullie dat hennie huisman of paula patricio hier gaat zitten met haar eigen naam? da's schreeuwen om aandacht en die krijgen sterren vaak al meer dan ze willenquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:31 schreef Baret het volgende:
Viswijfje ik hoop echt dat je een kloon bent, zo niet ben je echt achterlijk.
Je bent echt domquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:29 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
vind je t niet logisch klinken dan??
Mod 1 heb je al...quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:33 schreef EchtGaaf het volgende:
voor de zekerheid:
Lucille Werner (FOK) = Lucille Werner (Lingo ballenlied)![]()
Als de 2 mods dat willen bevestigen dan ben ik tevree. En kan dit forensisch onderzoek wordne beeindigd.
En wie mag dat zijn?quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:34 schreef sharonfactor het volgende:
even voor het geval jullie het niet wisten: ik ben ook echt wie ik ben!
Dat dus.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tief op met je expres achterlijke posts in GC, kutkloon.
Natuurlijk zijn er wel 2 mods die je in de zeik willen nemenquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:33 schreef EchtGaaf het volgende:
voor de zekerheid:
Lucille Werner (FOK) = Lucille Werner (Lingo (ballenlied))![]()
Als de 2 mods dat willen bevestigen dan ben ik tevree. En kan dit forensisch onderzoek wordne beeindigd.
Hehehequote:Op dinsdag 17 april 2007 11:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tief op met je expres achterlijke posts in GC, kutkloon.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:33 schreef EchtGaaf het volgende:
voor de zekerheid:
Lucille Werner (FOK) = Lucille Werner (Lingo (ballenlied))![]()
Een gouden tip voor je, leer wat sarcasme betekent en kijk minder naar Tmf.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:32 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
nee serieus denken jullie dat hennie huisman of paula patricio hier gaat zitten met haar eigen naam? da's schreeuwen om aandacht en die krijgen sterren vaak al meer dan ze willen![]()
Gecondoleerd er mee.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:34 schreef sharonfactor het volgende:
even voor het geval jullie het niet wisten: ik ben ook echt wie ik ben!
Bedankt. Ja, het is wel een beetje dubbel voor mij. Ik kon het maar nietgeloven dat ze het echt zou zijn...Maar nu weet ik het dan......quote:
als ik naar die smiley kijk ben jij nog minder Lucille werner dan ik!quote:
tmf..quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:51 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja ik ken ze wel, maar t zijn geen sterren zoals lieke van lexmond en miluschka van tmf enzow
quote:
quote:
Jij ook niet als je TMF kijkt, maar ja, dat is je kloon alleen maar natuurlijk..quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:14 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
wat is daar nou mis mee? hou je niet van muziek ofzow?
Wat heeft tmf met muziek te maken dan?quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:14 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
wat is daar nou mis mee? hou je niet van muziek ofzow?
Tijd voor een brilletje Sjeenquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:31 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik was samen met TL op de crewmeet twee weken terug... En ik heb haar op msn
Sjeen heeft een brilletje... een heel leukquote:
Ik neem aan dat je niet echt denkt dat Lucille Lucille Werner isquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:57 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Bedankt. Ja, het is wel een beetje dubbel voor mij. Ik kon het maar nietgeloven dat ze het echt zou zijn...Maar nu weet ik het dan......![]()
ps. wanneer kom je weer op POL ?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |