Iig die 2 die ik in OP noemquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:47 schreef Viswijfje het volgende:
zitten er BN-ers op foK???? welke?
quote:
Lucille Werner (Lingo) niet bekend? Hennie Huisman (Soundmixshow) niet bekend?quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:49 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
nogal duuh, maar dat zijn geen echte bekenden
ja ik ken ze wel, maar t zijn geen sterren zoals lieke van lexmond en miluschka van tmf enzowquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:50 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Lucille Werner (Lingo) niet bekend? Hennie Huisman (Soundmixshow) niet bekend?
![]()
Tief op met je expres achterlijke posts in GC, kutkloon.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:51 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja ik ken ze wel, maar t zijn geen sterren zoals lieke van lexmond en miluschka van tmf enzow
Die ken ik niet eensquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:51 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja ik ken ze wel, maar t zijn geen sterren zoals lieke van lexmond en miluschka van tmf enzow
gniffelquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:51 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tief op met je expres achterlijke posts in GC, kutkloon.
*zucht*.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:54 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik ben geen kloon en henny is al 20 jaar niet meer op tv dus die is gewoon echt niet hot nu !
niet op TMF nee!quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:54 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik ben geen kloon en henny is al 20 jaar niet meer op tv dus die is gewoon echt niet hot nu !
quote:
Ik wil het van Lucille Werner ook weten. Ik had het een keer met haar aan de stok, en iedere keer vraag ik me af of ze het echt is......Behoorlijk irritant als je iedere keer weer langs Lingo zapt.....quote:
zou jij een kutkloon zijn??quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:05 schreef Viswijfje het volgende:
zou lucille zichzelf spelletjesbabe en animalbabe noemen??
dat staat in dr fotoboek hoor, zo noem je jezelf toch niet?quote:
jij noemt jezelf viswijfje, ook zoiets.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:07 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dat staat in dr fotoboek hoor, zo noem je jezelf toch niet?![]()
Nou eerlijk gezegd hoop ik het echt niet. Ik had verwacht dat ze tegen mij veel aardiger zou zijn. Op TV lijkt mij ze zo sympathiek e.d.....quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:05 schreef MissyMirjaM het volgende:
lucille is echt heur
ja ik ook maar ik ga mezelf niet zo noemen, vind ik vet arro..quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
jij noemt jezelf viswijfje, ook zoiets.
en hey, ze ís toch ook gewoon een babe?
lucile is echtquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:08 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou eerlijk gezegd hoop ik het echt niet. Ik had verwacht dat ze tegen mij veel aardiger zou zijn. Op TV lijkt mij ze zo sympathiek e.d.....
Hoe weet je dat zo zeker dat ze echt is?......Is er een artikel waarin dat genoemd wordt
maar ze noemt zich viswijfje om niet herkent te wordenquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
lucile is echt2 weken geleden nog bij de crewmeet gezien
quote:
Ow, ben jij dat!quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:14 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
maar ze noemt zich viswijfje om niet herkent te worden![]()
Ja, op TV wel. Ze brand bij mij op het scherm in ja. En hier op FOK! ook.....quote:
Ja, idd.......Maar ik was ook wel heel erg boos op ze. Mensen moeten bij mij ook geen ruzie maken..quote:je moet alleen geen ruzie met haar maken geloof ik
marit is geweldig!! hoe heet ze op fok??quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:18 schreef Piovan het volgende:
Ik weet wel dat die vrouw van campinglife, die mariska of marit of waddafak, heeft hier een baggeraccount.
En die chris van dat andere programma met reizen, is veel in dig en fot te vinden
Mag ik niet zeggen van der.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:19 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
marit is geweldig!! hoe heet ze op fok??![]()
quote:
Op TV vond ik het ook een schatje en heb veel respect voor ze. Haar levenshouding vind ik echt top.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:18 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik had haar een tijd geleden op msn, ze is best lief.
Ik doe nooit klootviolen hoor. Ik wordt alleen niet zo vriendelijk terug als mensen mij de maat nemen, zonder zich in de achtergronden te verdiepen. Dat deed ze dus niet.... Ze kwam met een eenzjdig verhaal......Dus ik was gewoon pis, pisnijdig enzo.quote:je moetgewoon niet klootviolen
Nee, namen zijn niet belangrijk. Nicknames wel.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:26 schreef Viswijfje het volgende:
als die marit jou trouwes in vertrouwen heeft verteld wie ze is wist je haar naam wel!
Jij bent echt de slimste thuis, ofniet?quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:28 schreef Viswijfje het volgende:
ik denk eigelijk dat als je als bner op een forum gaat dat je jezelf dan wel anders noemt dan je heet tenzij je op jezelf en je fans geilt
vind je t niet logisch klinken dan??quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:28 schreef Piovan het volgende:
[..]
Jij bent echt de slimste thuis, ofniet?
Ik was samen met TL op de crewmeet twee weken terug... En ik heb haar op msnquote:
nee serieus denken jullie dat hennie huisman of paula patricio hier gaat zitten met haar eigen naam? da's schreeuwen om aandacht en die krijgen sterren vaak al meer dan ze willenquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:31 schreef Baret het volgende:
Viswijfje ik hoop echt dat je een kloon bent, zo niet ben je echt achterlijk.
Je bent echt domquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:29 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
vind je t niet logisch klinken dan??
Mod 1 heb je al...quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:33 schreef EchtGaaf het volgende:
voor de zekerheid:
Lucille Werner (FOK) = Lucille Werner (Lingo ballenlied)![]()
Als de 2 mods dat willen bevestigen dan ben ik tevree. En kan dit forensisch onderzoek wordne beeindigd.
En wie mag dat zijn?quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:34 schreef sharonfactor het volgende:
even voor het geval jullie het niet wisten: ik ben ook echt wie ik ben!
Dat dus.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er wel 2 mods die je in de zeik willen nemenquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:33 schreef EchtGaaf het volgende:
voor de zekerheid:
Lucille Werner (FOK) = Lucille Werner (Lingo (ballenlied))![]()
Als de 2 mods dat willen bevestigen dan ben ik tevree. En kan dit forensisch onderzoek wordne beeindigd.
Hehehequote:Op dinsdag 17 april 2007 11:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:33 schreef EchtGaaf het volgende:
voor de zekerheid:
Lucille Werner (FOK) = Lucille Werner (Lingo (ballenlied))![]()
Een gouden tip voor je, leer wat sarcasme betekent en kijk minder naar Tmf.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:32 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
nee serieus denken jullie dat hennie huisman of paula patricio hier gaat zitten met haar eigen naam? da's schreeuwen om aandacht en die krijgen sterren vaak al meer dan ze willen![]()
Gecondoleerd er mee.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:34 schreef sharonfactor het volgende:
even voor het geval jullie het niet wisten: ik ben ook echt wie ik ben!
Bedankt. Ja, het is wel een beetje dubbel voor mij. Ik kon het maar nietgeloven dat ze het echt zou zijn...Maar nu weet ik het dan......quote:
als ik naar die smiley kijk ben jij nog minder Lucille werner dan ik!quote:
tmf..quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:51 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
quote:
quote:
Jij ook niet als je TMF kijkt, maar ja, dat is je kloon alleen maar natuurlijk..quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:14 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
wat is daar nou mis mee? hou je niet van muziek ofzow?
Wat heeft tmf met muziek te maken dan?quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:14 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
wat is daar nou mis mee? hou je niet van muziek ofzow?
Tijd voor een brilletje Sjeenquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:31 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik was samen met TL op de crewmeet twee weken terug... En ik heb haar op msn
Sjeen heeft een brilletje... een heel leukquote:
Ik neem aan dat je niet echt denkt dat Lucille Lucille Werner isquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:57 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Bedankt. Ja, het is wel een beetje dubbel voor mij. Ik kon het maar nietgeloven dat ze het echt zou zijn...Maar nu weet ik het dan......![]()
ps. wanneer kom je weer op POL ?![]()
Deze?quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:59 schreef worldpimber het volgende:
Foto van Lucille is gewoon via dit topic te vinden hoor Liejannuh en Lucille gaan naar Marokko!
Mag je zelf wel wat zoekwerk verrichten, doe er maar wat moeite voor.
Oh, die dikkebourgondische?quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Neh, en het is ook niet de magere man.
Ik weet dus genoeg. Mijn oorspronkelijk gevoel had het dus bij het recht end. En modjes moet je ook niet geloven.quote:
Dat is dus niet Lucille, zie de post van worldpimber. Dat is Liejannuh.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik weet dus genoeg. Mijn oorspronkelijk gevoel had het dus bij het recht end. En modjes moet je ook niet geloven.![]()
Das Liejanneh heH volges mij...quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:15 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik weet dus genoeg. Mijn oorspronkelijk gevoel had het dus bij het recht end. En modjes moet je ook niet geloven.![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:20 schreef doka het volgende:
Dat is dus niet Lucille, zie de post van worldpimber. Dat is Liejannuh.
whehehehequote:Op dinsdag 17 april 2007 17:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:22 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
maak me maar weer dood met een blije mus joh!
Die opmerking zou grappig zijn geweest als hij niet van jezelf kwam.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:14 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
maar ze noemt zich viswijfje om niet herkent te worden![]()
Momentje dan krijg je van mij bewijs..quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:25 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Met jou heb ik een appeljes te schillen.....![]()
Maar al is de leugen nog zo snel........![]()
![]()
Snap hem niet?quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:35 schreef Piovan het volgende:
[..]
En wie mag dat zijn?
Sharon Factor?
Travo zeker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |