Iig die 2 die ik in OP noemquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:47 schreef Viswijfje het volgende:
zitten er BN-ers op foK???? welke?
quote:
Lucille Werner (Lingo) niet bekend? Hennie Huisman (Soundmixshow) niet bekend?quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:49 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
nogal duuh, maar dat zijn geen echte bekenden
ja ik ken ze wel, maar t zijn geen sterren zoals lieke van lexmond en miluschka van tmf enzowquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:50 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Lucille Werner (Lingo) niet bekend? Hennie Huisman (Soundmixshow) niet bekend?
![]()
Tief op met je expres achterlijke posts in GC, kutkloon.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:51 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja ik ken ze wel, maar t zijn geen sterren zoals lieke van lexmond en miluschka van tmf enzow
Die ken ik niet eensquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:51 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja ik ken ze wel, maar t zijn geen sterren zoals lieke van lexmond en miluschka van tmf enzow
gniffelquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:51 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tief op met je expres achterlijke posts in GC, kutkloon.
*zucht*.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:54 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik ben geen kloon en henny is al 20 jaar niet meer op tv dus die is gewoon echt niet hot nu !
niet op TMF nee!quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:54 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik ben geen kloon en henny is al 20 jaar niet meer op tv dus die is gewoon echt niet hot nu !
quote:
Ik wil het van Lucille Werner ook weten. Ik had het een keer met haar aan de stok, en iedere keer vraag ik me af of ze het echt is......Behoorlijk irritant als je iedere keer weer langs Lingo zapt.....quote:
zou jij een kutkloon zijn??quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:05 schreef Viswijfje het volgende:
zou lucille zichzelf spelletjesbabe en animalbabe noemen??
dat staat in dr fotoboek hoor, zo noem je jezelf toch niet?quote:
jij noemt jezelf viswijfje, ook zoiets.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:07 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dat staat in dr fotoboek hoor, zo noem je jezelf toch niet?![]()
Nou eerlijk gezegd hoop ik het echt niet. Ik had verwacht dat ze tegen mij veel aardiger zou zijn. Op TV lijkt mij ze zo sympathiek e.d.....quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:05 schreef MissyMirjaM het volgende:
lucille is echt heur
ja ik ook maar ik ga mezelf niet zo noemen, vind ik vet arro..quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
jij noemt jezelf viswijfje, ook zoiets.
en hey, ze ís toch ook gewoon een babe?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |