Genre is moeilijk te zeggen, het is een beetje filmmuziek-achtig... Ik vermoed dat het stock muziek is eerlijk gezegd...quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:10 schreef Paaul het volgende:
Wie weet welk nummer dit is, geen tekst dus beetje moeilijk te herkennen![]()
En wie kent er andere muziek van dit "genre", ik vind het echt tof met die drums erbij.
Filmpje met het liedje als achtergrondmuziek.
Clint Mansell - Requiem for a Dreamquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:21 schreef kayzie het volgende:
Help, ik zoek de achtergrondmuziek (artiest en titel) van de trailer bij de film Sunshine.
Is klassieke muziek en ik meen het te kennen van een andere trailer (lord of the rings???).
Weet iemand wat dit is?
quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:59 schreef Silaz het volgende:
Hmm hoe heet ook alweer dat nummer van U2 dat ze in de clip, door New York rijden met een vrachtwagen met open lader. Daarin spelen ze allemaal nummers enzo, en mag zelfs een persoon uit het publiek meespelen. Ik dacht dat hier ( bij die hele clip ) een nummer bij zat, het echte nummer dus.
Welke is dat?
Fergie - Glamorous?quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:45 schreef Rossoneri het volgende:
Hoorde net een nummer op de radio, ging ongeveer zo: First class, the glamorous the galmarous al ff proberen te zoeken maar geen succes tot nu toe. Iemand?
Jup dat is emquote:
http://www.youtube.com/watch?v=GPlzDsZftfUquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:52 schreef Bedaarten het volgende:
Elke keer als ik die reclame op tv zie van Fiat, volgens mij van de Bravo (made in fiat), vraag ik me af welk nummer er in het begin wordt gespeeld.
Klinkt een beetje als Laura Pausini, maar ik weet dus niet welk nummer.
Bvd
Bedaarten
quote:This particular version of "meravigliosa creatura" is taken from the Gianna Nannini's album called "Perle"
Mijn dank is oneindig, nu zit ik niet meer met dat nummer in men hoofdquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=GPlzDsZftfU
[..]
Lady Sovereign - Love Me Or Hate Me?quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:24 schreef fransbreda het volgende:
ik heb snachts geregeld de videoclip gezien van zon gabbermeisje wat danst springt op straat enzo.
maar niet zon jumper....
??
u2 - it is a beautiful day?quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:57 schreef wayno1337 het volgende:
Ik zoek een soort rock nummer ofzo met de zin erin; what a beautiful day... of it is a beautiful day...
Sorry dat ik niet meer kan zeggen
Hij werd gisteren volgens mij op 3FM gedraaid, alleen kan m niet uit de playlist halen... weet niet meer hoelaat t wasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |