Genre is moeilijk te zeggen, het is een beetje filmmuziek-achtig... Ik vermoed dat het stock muziek is eerlijk gezegd...quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:10 schreef Paaul het volgende:
Wie weet welk nummer dit is, geen tekst dus beetje moeilijk te herkennen![]()
En wie kent er andere muziek van dit "genre", ik vind het echt tof met die drums erbij.
Filmpje met het liedje als achtergrondmuziek.
Clint Mansell - Requiem for a Dreamquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:21 schreef kayzie het volgende:
Help, ik zoek de achtergrondmuziek (artiest en titel) van de trailer bij de film Sunshine.
Is klassieke muziek en ik meen het te kennen van een andere trailer (lord of the rings???).
Weet iemand wat dit is?
quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:59 schreef Silaz het volgende:
Hmm hoe heet ook alweer dat nummer van U2 dat ze in de clip, door New York rijden met een vrachtwagen met open lader. Daarin spelen ze allemaal nummers enzo, en mag zelfs een persoon uit het publiek meespelen. Ik dacht dat hier ( bij die hele clip ) een nummer bij zat, het echte nummer dus.
Welke is dat?
Fergie - Glamorous?quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:45 schreef Rossoneri het volgende:
Hoorde net een nummer op de radio, ging ongeveer zo: First class, the glamorous the galmarous al ff proberen te zoeken maar geen succes tot nu toe. Iemand?
Jup dat is emquote:
http://www.youtube.com/watch?v=GPlzDsZftfUquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:52 schreef Bedaarten het volgende:
Elke keer als ik die reclame op tv zie van Fiat, volgens mij van de Bravo (made in fiat), vraag ik me af welk nummer er in het begin wordt gespeeld.
Klinkt een beetje als Laura Pausini, maar ik weet dus niet welk nummer.
Bvd
Bedaarten
quote:This particular version of "meravigliosa creatura" is taken from the Gianna Nannini's album called "Perle"
Mijn dank is oneindig, nu zit ik niet meer met dat nummer in men hoofdquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=GPlzDsZftfU
[..]
Lady Sovereign - Love Me Or Hate Me?quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:24 schreef fransbreda het volgende:
ik heb snachts geregeld de videoclip gezien van zon gabbermeisje wat danst springt op straat enzo.
maar niet zon jumper....
??
u2 - it is a beautiful day?quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:57 schreef wayno1337 het volgende:
Ik zoek een soort rock nummer ofzo met de zin erin; what a beautiful day... of it is a beautiful day...
Sorry dat ik niet meer kan zeggen
Hij werd gisteren volgens mij op 3FM gedraaid, alleen kan m niet uit de playlist halen... weet niet meer hoelaat t wasquote:
Chopin - Dodenmars? (Sonata no.2 op.35)quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:38 schreef Thrilled het volgende:
hoe heet het liedje wat er altijd gespeeld wordt bij een dodenherdenking (officiele enzo, met het leger of oorlog) wat altijd door een trompet gespeeld wordt... heel langzaam en treurig is het, maar weet de naam niet meer
oh je hebt al ge-edit, ja die van de herdenking bedoel ikquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:41 schreef soylent het volgende:
[..]
Chopin - Dodenmars? (Sonata no.2 op.35)
edit: Oh nee wacht.. Je bedoelt dat trompetje van de herdenking... Van die paaaaaaaa... papaaaaaaaaaaaa.........
Die ken ik niet
Dat is volgens mij The Last Postquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:38 schreef Thrilled het volgende:
hoe heet het liedje wat er altijd gespeeld wordt bij een dodenherdenking (officiele enzo, met het leger of oorlog) wat altijd door een trompet gespeeld wordt... heel langzaam en treurig is het, maar weet de naam niet meer
Was niet toevallig "Beautiful morning" oid?quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:57 schreef wayno1337 het volgende:
Ik zoek een soort rock nummer ofzo met de zin erin; what a beautiful day... of it is a beautiful day...
Sorry dat ik niet meer kan zeggen
http://www.youtube.com/watch?v=q8UP7PVqR6Uquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:05 schreef Lixi het volgende:
Jaaa....welk nummer gebruikt KPN in de reclamespotjes over dat bellen tegen mobiel tarief binnen een straal van 100 meter van je huis? Zo'n pianomuziekje...wil wel eens het hele nr horen...als dat er uberhaupt is
Weet nie of het al gezegd is, maar het is een nummer uit Rockyquote:Op donderdag 19 april 2007 20:13 schreef NordicBlue het volgende:
Het gaat trouwens om dit nummer, klein stukje opgenomen: http://www.xs4all.nl/~lelievje/muziekje.wav
Mischien helpt dat
hmm had ik beter moeten lezen dat je um al hadquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:52 schreef NordicBlue het volgende:
Heb die van mij gevonden!
Bill Conti- Gonna fly now
Ik gok op DJ Ghost - Pitch Upquote:Op zaterdag 21 april 2007 22:35 schreef Never-Break het volgende:
Beste mensen,
Net op TMF was een clip waarin één of andere blonde afgedraaide reefteef met een koptelefoon op d'r kop op straat staat te hakken, hoewel het meer leek op jumpen, in ieder geval, volgens mij is het een remix van The Prodigy (Smack my bitch up). Google levert niks op, evenals Limewire.
Voor degene met het antwoord, alvast mijn dank..
Sergio Mendez ft Black Eyed Peas - Mas Que Nadaquote:Op zondag 22 april 2007 03:22 schreef Strychnine het volgende:
Er is een nummer nu, ik dacht van de Black Eyed Peas. Het begint met neurien, ik dacht dat ik het herkende uit de Sims ook, maar dit kan ik mis hebben.
Volgens mij speelde de clip zich af in een restaurant of bar. Ik hoorde het toevallig op de radio vandaag, en bedacht me toen dat ik hem al wel eens op tv had gezien.
Het klinkt erg 'exotisch' het begin. Even een impressie van hoe ik het hoorde;
(oooooooowadiejaaaawajooooo...... dadaadaaadadaaaaaa).
Daar hebben jullie vast weinig aan, al zal je het wel herkennen als je weet welk nummer ik zoek
Tom Snare - Philosophyquote:Op zondag 22 april 2007 04:30 schreef Tetraktys het volgende:
Ik zat vandaag in de auto en toen kwam er een nummer voorbij waarvan ik geen idee heb hoe het heet, maar ik wil het wel graag weten, ik heb met mn telefoon een stukje opgenomen en dat is hier te vinden:
http://home.wanadoo.nl/e.vanderkolk/watisdit.wav
Wie kan me vertellen welk nummer dit is?
Thanks
Nog niemand die hier een idee over heeft??quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:02 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Ik ben opzoek naar de muziek die onder deze reclame staat.
http://www.youtube.com/watch?v=WGhWFUa4nHU
Heb het nummer zelf niet gehoord, maar ik las net ergens dat de nieuwe single van Rihanna 'Umbrella' heet. Dus die zal het wel zijn dan.quote:Op zondag 22 april 2007 03:52 schreef AstroStart het volgende:
Ik zoek een nummer!
Het was vanavond (nou ja, gisteravond, omdat het nu al zondag is) op Caz!. Het is een beetje een dancenummer en in het liedje wordt vaak het woord "umbrella" genoemd. Volgens mij werd één zin met het woord umbrella erin vaak herhaald.
Weet iemand welk dance/popnummer dit is? Dank je!
Klopt, het is Rihanna! Thanksquote:Op zondag 22 april 2007 10:46 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Heb het nummer zelf niet gehoord, maar ik las net ergens dat de nieuwe single van Rihanna 'Umbrella' heet. Dus die zal het wel zijn dan.![]()
Tenzij er ineens heel veel liedjes over umbrella's gaan natuurlijk
Ja hoor, dat is mquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |