Niemand?quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:06 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Het nummer is de laatste tijd best wel veel te horen op Radio 2. Het is een vrouw die zingt, beetje rustig. Het refrein gaat volgens mij ongeveer zo: whatever you want, whatever you need.
Iemand?
Weet je misschien nog meer tekst? of is dat alles wat je nog weet.. Kom je niet echt ver mee denk ikquote:Op zondag 22 april 2007 13:18 schreef YebCar het volgende:
hallo mensen
ook ik zoek even een lied....
Het gaat om een lied met het refrein:
Its too late to.....la la la haaa.... (lalala staat dus voor paar woorden)
its too late to .. . . .la la alhaaa
en dan nog een paar keer achter elkaar
gezongen door een jongen ..rustige pop dacht ik zo
heb je iets meer info? Muziek stijl, veel zang, weinig zang, welke instrumenten?quote:
oeh, als het degene is die ik denk (zie de clip voor me) die is al een paar jaartjes uit volgens mij. Best wel snel nummer. weet geen naam meer ofzo. Of bedoel je iets anders?quote:Op zondag 22 april 2007 14:46 schreef zoalshetis het volgende:
ik zoek een nummer. het is een verhaal van een oude man over zijn verleden. het gaat over twee mijnwerkers. een is slank, de ander groot en met snor. de mijn stort in en ze zien licht en horen geluid, gaan naar die plek. ze komen bij een luik terecht. en ze duwen die open. dan blijkt er ineens een dansstudio boven te zitten. twee dansende meisjes in het roze. de vette danst briljant mee.
doe ook ff clip via youtube.
dank is groot.
helaasquote:Op zondag 22 april 2007 14:45 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Weet je misschien nog meer tekst? of is dat alles wat je nog weet.. Kom je niet echt ver mee denk ik
timbaland apologizequote:Op zondag 22 april 2007 15:01 schreef YebCar het volgende:
[..]
helaas
had me kop er niet echt bij tijdens het luisteren
misschien was het zoiets
its too late too fall in love?
Its too late too to turn around....
misschien dan
Tina Turner - Whatever you needquote:
ja thxquote:Op zondag 22 april 2007 15:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
timbaland apologize
check lyrics
youtube
wij zien helaas ook alleen de clip voor ons. danm wat kon die dikke man goed dansen...quote:Op zondag 22 april 2007 14:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
oeh, als het degene is die ik denk (zie de clip voor me) die is al een paar jaartjes uit volgens mij. Best wel snel nummer. weet geen naam meer ofzo. Of bedoel je iets anders?
The Levellers - What a beautiful day.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:57 schreef wayno1337 het volgende:
Ik zoek een soort rock nummer ofzo met de zin erin; what a beautiful day... of it is a beautiful day...
Sorry dat ik niet meer kan zeggen
Misschien Christina Aguilera - What a girl wants?quote:Op zondag 22 april 2007 13:49 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Niemand?
manu chau als ik me niet vergis..quote:Op zondag 22 april 2007 16:46 schreef Phraze het volgende:
Ik zoek een raggea nummer dat volgens mij gecoverd is van Mano Negra met als titel King of Bongo.
Dit nummer heerlijk chill en slow echt raggea iemand die weet welke zanger dit heeft gecoverd?
VB: http://www.youtube.com/watch?v=Xi8IjIZyKog
Ja dat is het voobeeldjequote:Op zondag 22 april 2007 16:54 schreef Never-Break het volgende:
[..]
manu chau als ik me niet vergis..
juist, en die artiest heet manu chau..quote:Op zondag 22 april 2007 16:56 schreef Phraze het volgende:
[..]
Ja dat is het voobeeldjemaar deze is dus gecoverd...
Heb het nummer nu wel gevonden op youtube http://www.youtube.com/watch?v=6jOm4Q8_6nk&mode=related&search= maar weet alleen nog niet wie deze artiets is.
Ik weet datquote:Op zondag 22 april 2007 16:46 schreef Phraze het volgende:
Ik zoek een raggea nummer dat volgens mij gecoverd is van Mano Negra met als titel King of Bongo.
Dit nummer heerlijk chill en slow echt raggea iemand die weet welke zanger dit heeft gecoverd?
VB: http://www.youtube.com/watch?v=Xi8IjIZyKog
Thanks dacht dat beide hetzelfde warenquote:Op zondag 22 april 2007 16:57 schreef Never-Break het volgende:
[..]
juist, en die artiest heet manu chau..
"Since I left you" van The avalanches.quote:Op zondag 22 april 2007 14:46 schreef zoalshetis het volgende:
ik zoek een nummer. het is een verhaal van een oude man over zijn verleden. het gaat over twee mijnwerkers. een is slank, de ander groot en met snor. de mijn stort in en ze zien licht en horen geluid, gaan naar die plek. ze komen bij een luik terecht. en ze duwen dat open. dan blijkt er ineens een dansstudio boven te zitten. twee dansende meisjes in het roze. de vette danst briljant mee.
dank is groot.
The Avalanches - Since I Left Youquote:Op zondag 22 april 2007 14:46 schreef zoalshetis het volgende:
ik zoek een nummer. het is een verhaal van een oude man over zijn verleden. het gaat over twee mijnwerkers. een is slank, de ander groot en met snor. de mijn stort in en ze zien licht en horen geluid, gaan naar die plek. ze komen bij een luik terecht. en ze duwen dat open. dan blijkt er ineens een dansstudio boven te zitten. twee dansende meisjes in het roze. de vette danst briljant mee.
dank is groot.
quote:Op zondag 22 april 2007 17:27 schreef ZomerDagDromer het volgende:
[..]
"Since I left you" van The avalanches.
http://www.youtube.com/watch?v=VfAuFAgHpzc
De groeten aan Dank.
love comes again?quote:Op zondag 22 april 2007 18:11 schreef N.i.c.k het volgende:
Zaterdag was een nummertje op tmf, waarvan ik de titel vergeten ben. Het is een trance-achtig liedje, met love in de titel. () De clip wordt heel de tijd gesprongen van daken, schuurtjes, of schuttingen etc. op een sierlijke manier door een groep mensen. Beetje sumiere omschrijving
denk dan eerder de cover dan David Guetta - love don't let me go door The Egg:quote:
Nou het is dus een vrouw, rustig nummer... Zang is er best wel veel... instrumenten zou ik niet echt weten, maar er zit toch zeker wel een piano in.quote:Op zondag 22 april 2007 14:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
heb je iets meer info? Muziek stijl, veel zang, weinig zang, welke instrumenten?
doet ook maar een helppoging![]()
dit?quote:Op zondag 22 april 2007 18:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Nou het is dus een vrouw, rustig nummer... Zang is er best wel veel... instrumenten zou ik niet echt weten, maar er zit toch zeker wel een piano in.
Er werden 2 suggesties gegeven, ik heb ze beluisterd maar dit is 'm niet. Toch bedankt voor de moeite![]()
Maar heb het nummer dus nog steeds niet![]()
of deze:quote:
David Guetta vs The Egg - Love Don't Let Me Go (radio edit) ?quote:Op zondag 22 april 2007 18:11 schreef N.i.c.k het volgende:
Zaterdag was een nummertje op tmf, waarvan ik de titel vergeten ben. Het is een trance-achtig liedje, met love in de titel. () De clip wordt heel de tijd gesprongen van daken, schuurtjes, of schuttingen etc. op een sierlijke manier door een groep mensen. Beetje sumiere omschrijving
Niemand?quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:02 schreef B.ertha het volgende:
Nivea Goodbye Cellulite, dat lied van de reclame. Iemand enig idee?
Ben ik ook benieuwd naar.quote:Op zondag 22 april 2007 21:21 schreef xtuned het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=cjA648yMDsM in dit leuke filmpje is halverwege een wisseling van nummer.
Lijkt op japans. iig kinderen die zingen weet iemand hoe dit nummer heet?
Het eerste gedeelte is in ieder geval van The Presidents of the U.S.A. (die van peaches). het nummer heet Kittyquote:Op zondag 22 april 2007 21:21 schreef xtuned het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=cjA648yMDsM in dit leuke filmpje is halverwege een wisseling van nummer.
Lijkt op japans. iig kinderen die zingen weet iemand hoe dit nummer heet?
Lyrics: http://ext.nivea.co.uk/sp(...)ite_Choir_Lyrics.pdfquote:
Misschien groove armada - my friend ?quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:06 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Het nummer is de laatste tijd best wel veel te horen op Radio 2. Het is een vrouw die zingt, beetje rustig. Het refrein gaat volgens mij ongeveer zo: whatever you want, whatever you need.
Iemand?
Buena Vista Social Club (met Coldplay) - Clocksquote:Op maandag 23 april 2007 15:35 schreef borisz het volgende:
ik zoek een plaat, weet alleen geen artiest en titel meer. Tekst ben ik ook al kwijt denk ik.
Hij werd gister gedraaid op 538 bij weekend rick. Het is een plaat uit de carabieën, cubaans volgens mij, ook spaanstalig toch redelijk oud denk ik en zeer zomers. Vooral een cubaanse gitaar wordt gebruikt.
Weet iemand wat ik kan bedoelen en met 538 in het achterhoofd zal het wel een bekendere plaat zijn geweest.
Iemand ?quote:Op zondag 22 april 2007 17:16 schreef W-A het volgende:
Ik hoorde gister op Skyradio rond 2/3/4 uur een nummer waarvan ik de artiest/titel niet weet. Het klonk als Marvin Gaye, maar ik heb z'n best of er eens bijgepakt, en daar staat 'ie niet op.
Ik weet echt vet weinig, in het begin hoorde ik volgens mij 2 mannen zingen. Verder was het een heel swingend nummer wat ik zo meezingde, wss omdat ik het al eens eerder gehoord had. Het moet dus een vrij bekend nummer zijn.
niemand ?quote:Op woensdag 18 april 2007 13:17 schreef mr_Evil_Laugh het volgende:
ik had deze al es gepost net voor het vorige help ik zoek deel sloot:
wie weet de artiest en titel ?
sample: http://members.home.nl/jvandenakker/touch_the_sky.mp3
oh et kan zijn dat die in de webbrowser maar 10 % afspeeltzie ik, in dat geval ff rechtermuisknop doel opslaan als doen anders wordt et nummer wel heel moeilijk te raden
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |