abonnement Unibet Coolblue
pi_48409389
Omdat ik binnenkort ga verhuizen ben ik op zoek naar een nieuwe wasmachine. Nu zag ik toevallig dat er in het mediamarkt krantje een aanbieding was. Ik heb er alleen zelf niet heel veel verstand van, dus vraag ik hier wat jullie ervan vinden:



Dus een Zanussi ZE 14: 1400 toeren, 5 kg inhoud, energieklasse A, wasresultaat A, RVS-trommel voor ¤299.

Is dit een goeie deal? of is het eigenlijk troep...?
Have fun...
  dinsdag 17 april 2007 @ 10:31:46 #2
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_48409564
zie hier voor wat gebruikerservaringen
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_48409583
Ik heb deze wasmachine nu 1 jaar, en hij werkt prima.
geen klachten over.
ik heb er toen 369 voor betaald.
  dinsdag 17 april 2007 @ 10:36:03 #4
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_48409706
http://www.kieskeurig.nl/(...)C1256E82006652A5.htm

http://www.kieskeurig.nl/(...)C1256E82006652A5.htm


En dan kun je nog proberen om hem bij de BCC goedkoper te krijgen, aangezien ze garanderen altijd de goedkoopste te zijn en anders het verschil + 25% terugbetaald.
Trotse mamma :)
pi_48409758
Volgens mij maakt het allemaal geen reet meer uit wat je tegenwoordig koopt. Of je moet echt hele specifieke eisen hebben zoals een enorm grote trommel oid. WIj hebben ook een wokkietokkie wasmachine gekocht onlangs, en dat ding doet het prima. En wij hebben een baby van 8 maanden dus het ding word echt VEEL gebruikt nu.

Advies: pak de goedkoopste!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_48409768
ik heb nu 3 jaar een zanussi wasmasjien( en droger en alle keukeninbouw apparatuur)... mij hoor je niet klagen
There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
  dinsdag 17 april 2007 @ 10:46:41 #7
164283 Luco
Buongiorno!
pi_48410041
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 10:37 schreef Jarno het volgende:
Volgens mij maakt het allemaal geen reet meer uit wat je tegenwoordig koopt. Of je moet echt hele specifieke eisen hebben zoals een enorm grote trommel oid. WIj hebben ook een wokkietokkie wasmachine gekocht onlangs, en dat ding doet het prima. En wij hebben een baby van 8 maanden dus het ding word echt VEEL gebruikt nu.

Advies: pak de goedkoopste!
Grapjas. er zit echt wel een wezenlijk verschil tussen een Indesit van 300 euro, of een Siemens/Bosch van 500-600. Je kleren zullen misschien iets schoner worden in de Bosch/Siemens, maar die apparaten hebben een langere levensduur dan bijvoorbeeld een Indesit...
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_48410200
Als ik zo op die vergelijk-sites kijk is het qua prijs wel een goeie deal... De meningen erover zijn een beetje verdeeld, maar toch voornamelijk positief.

Ik wil wel een beetje een goed apparaat, dus kies ik liever voor een merk als voor een indesit, Nordland (it's huismerk) oid. Maar ja, een Miele is meteen wel weer wat aan de dure kant... Van Zanussi heb ik het idee dat ze een beetje in het midden segment zitten, klopt dat?
Have fun...
pi_48410261
schopje naar LIF
pi_48410265
Met wasmachines is het ook altijd wel handig om naar het verbruik (water/stroom) te kijken op langer termijn.
pi_48410295
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 10:46 schreef Luco het volgende:

[..]

Grapjas. er zit echt wel een wezenlijk verschil tussen een Indesit van 300 euro, of een Siemens/Bosch van 500-600. Je kleren zullen misschien iets schoner worden in de Bosch/Siemens, maar die apparaten hebben een langere levensduur dan bijvoorbeeld een Indesit...
Als een apparaat de helft kost, mag -ie van mij ook korter meegaan. Koop ik dan wel weer een nieuwe met nieuwere foefjes en truukjes. En schoner, ach, wie z'n kleren worden nu nog echt vies met al die kantoorbaantjes van tegenwoordig?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_48410479
"Zanussi laat je niet in de steek" maar of dat echt waar is, geen idee


@Jarno staat jou huis vol met goedkope apparatuur dan?
pi_48410607
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 10:59 schreef Dementor het volgende:

@Jarno staat jou huis vol met goedkope apparatuur dan?
Neehoor, zeker niet, maar ik zou me zeker niet gek laten maken op FOK! vwb iets als een wasmachine. Er lopen er hier altijd wel 1 of 2 rond die er net ff wat meer van weten en je dus zo een wasmachine van 900 euro willen aanpraten. Voor de doorsnee wasmachinist eeuwig zonde.

(net zoals dat iedereen nu opeens een HD-Ready Plus PixelPerfect ETC tv moet hebben om Lingo te kijken)
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_48410663
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 10:46 schreef Luco het volgende:

[..]

Grapjas. er zit echt wel een wezenlijk verschil tussen een Indesit van 300 euro, of een Siemens/Bosch van 500-600. Je kleren zullen misschien iets schoner worden in de Bosch/Siemens, maar die apparaten hebben een langere levensduur dan bijvoorbeeld een Indesit...
mijn indesit doet het nu al zo'n tien/elf jaar en begint nu echte gebreken te vertonen.

ben dus ook aan het orienteren op een nieuwe, oa via kieskeurig.nl.

Maar ik denk toch wel dat ik er meer geld aan ga uitgeven dit keer, een bosch wordt het wrs, als ik alle
reviews las waren mensen daar erg tevreden over en das wel belangrijk. De indesit heeft toch wel kuren
gehad in die jaren zo af en toe en ik hoop dat een duurdere dat niet heeft (als is het ook een kwestie van geluk hebben volgens mij)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_48410764
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 11:03 schreef Jarno het volgende:

[..]

Neehoor, zeker niet, maar ik zou me zeker niet gek laten maken op FOK! vwb iets als een wasmachine. Er lopen er hier altijd wel 1 of 2 rond die er net ff wat meer van weten en je dus zo een wasmachine van 900 euro willen aanpraten. Voor de doorsnee wasmachinist eeuwig zonde.

(net zoals dat iedereen nu opeens een HD-Ready Plus PixelPerfect ETC tv moet hebben om Lingo te kijken)
Wij doen al 20 jaar met onze droger van Miele.
Dat zie ik een droger van hoetsoepoetsie nog niet zo snel doen.
pi_48410964
Onze tweedehands Miele wasmachine was waarschijnlijk al 15 jaar oud toen wij hem dit jaar kochten )

140 euro en ik denk dat ie nog wel 10 jaar meegaat, dat haal je niet met je zanussi
pi_48411056
Nadeel is dan wel weer dat een droger van 20 jaar oud veel meer energie verbruikt dan een nieuwe van nu, daarom zou ik nooit een miele kopen.

maar een zanussi doet het prima hoor, mijn moeder heeft altijd zanussi en allemaal gingen ze toch een jaar of 10 mee.
pi_48411457
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 10:54 schreef Jarno het volgende:

[..]

Als een apparaat de helft kost, mag -ie van mij ook korter meegaan. Koop ik dan wel weer een nieuwe met nieuwere foefjes en truukjes. En schoner, ach, wie z'n kleren worden nu nog echt vies met al die kantoorbaantjes van tegenwoordig?
nou ik houd me hart vast voor als onze kleine cybah arriveert in november

reken maar dat de wasmasjien overuren mag gaan draaien ^^
  Moderator dinsdag 17 april 2007 @ 11:33:11 #19
9859 crew  Karina
Woman
pi_48411616
Ik heb volgens mij iets van 8 jaar met een Zanussi gedaan (of nog langer). Dus volgens mij is het een prima merk. Natuurlijk is Miele beter, maar daar betaal je dan ook flink voor.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_48411635
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 11:15 schreef voodoolady het volgende:
Nadeel is dan wel weer dat een droger van 20 jaar oud veel meer energie verbruikt dan een nieuwe van nu, daarom zou ik nooit een miele kopen.

maar een zanussi doet het prima hoor, mijn moeder heeft altijd zanussi en allemaal gingen ze toch een jaar of 10 mee.
Liever wat meer betalen dan om de zoveel jaar met dit soort zware apparaten slepen.
Waarschijnlijk ook beter voor het mileu.
  dinsdag 17 april 2007 @ 11:41:46 #21
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_48411910
Die heb ik, al een jaar of zes. Nog nooit een probleem mee gehad.
The love you take is equal to the love you make.
pi_48411976
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 11:33 schreef Dementor het volgende:

[..]

Liever wat meer betalen dan om de zoveel jaar met dit soort zware apparaten slepen.
Dat wordt meestal wel voor je gedaan hoor.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_48412630
Ben benieuwd hoe ver weg ze bezorgen
Have fun...
pi_48413132
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 11:44 schreef Jarno het volgende:

[..]

Dat wordt meestal wel voor je gedaan hoor.
Ik betwijfel het (tenzij je meer betaald).
pi_48413295
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 11:07 schreef Dementor het volgende:
Wij doen al 20 jaar met onze droger van Miele.
Dat zie ik een droger van hoetsoepoetsie nog niet zo snel doen.
Ondertussen zijn er al drogers die waarschijnlijk de helft zuiniger zijn maar blijf je bij je Miele. Ook dat moet je meewegen in je aanschaf. Aan de andere kant is een Miele wellicht zuiniger dan een hakkie takkie. Wie weet, maar je moet het wel een beetje meewegen natuurlijk.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_48414059
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 12:22 schreef FJD het volgende:

[..]

Ondertussen zijn er al drogers die waarschijnlijk de helft zuiniger zijn maar blijf je bij je Miele. Ook dat moet je meewegen in je aanschaf. Aan de andere kant is een Miele wellicht zuiniger dan een hakkie takkie. Wie weet, maar je moet het wel een beetje meewegen natuurlijk.
Daarom, uiteindelijk is het allemaal lood om oud ijzer. Dat bedoelde ik ook een beetje te zeggen. Laat je niet gek maken met sportschoenenprogramma's die te toch nooit gebruikt en pak gewoon een lekkere aanbieding die binnen je budget valt.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_48453665
Gekocht en wordt vrijdag bezorgt . Die 27,50 bezorgkosten vond ik wel ok als ze hem van Rotterdam naar Dordrecht komen bezorgen (en installeren).
Have fun...
  woensdag 18 april 2007 @ 11:36:49 #28
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_48453928
Er zit een knop op voor snelwas. De wastijd wordt dan gehalveerd. Echt heel handig.
The love you take is equal to the love you make.
pi_48454462
quote:
Op woensdag 18 april 2007 11:36 schreef Lienekien het volgende:
Er zit een knop op voor snelwas. De wastijd wordt dan gehalveerd. Echt heel handig.
Dat hebben al die machines tegenwoordig toch wel?
Lousy
  woensdag 18 april 2007 @ 11:57:08 #30
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_48454859
quote:
Op woensdag 18 april 2007 11:48 schreef Lauzie het volgende:

[..]

Dat hebben al die machines tegenwoordig toch wel?
Geen idee. Ik heb maar één wasmachien.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 20 april 2007 @ 00:57:11 #31
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_48525721
Wij hebben die ook. Het is een goede wasmachine.

Enige nadeel vind ik is dat hij (soms) niet goed met waspoeder overweg kan. Ik had er laatst megapearls ingedaan, maar er bleven op een aantal (zwarte) kledingstukken wel wasresten over. Die moeten dus terug de was in. Ik denk dat ik voortaan maar vloeibaar gebruik.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')