2 kaartjes en je hebt weer telefoon!quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
frits, ga je mee naar de WTCC @ zandvoort 6 mei?
Kaarten via BMW zijn 15 euro, en daarmee iig goedkoper dan 'normale' kaarten
Lijkt me ook wel blits.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
Gaat goed hoor JJ!
eer-ik: zal es kijken of ik kan dan! Lijkt me wel gaaf!
ja, maar ik 'heb' het geld ook wel, alleen nu nietquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
2 kaartjes en je hebt weer telefoon!
Hehe, net als bij Volvo zekerquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel blits.
Kreeg een uitnodiging van BMW, ben er vaste klant he
Jaquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, net als bij Volvo zeker
quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb last van een extreem irritante vlieg!En ik heb me vanochtend gewoon gedouched
![]()
Dat is raar. Je bent immers van kunstof. En je hebt nog wel van die ijzers in je zitten die zoeen vlieg accuut moeten kunnen vermoorden.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb last van een extreem irritante vlieg!En ik heb me vanochtend gewoon gedouched
![]()
ja, voor mij is het prima, maar een deurwaarder zou wellicht anders reagerenquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, maar ik 'heb' het geld ook wel, alleen nu niet
Ja of je moet nog een 'bedrijfsauto' kopenquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja
Die moeten me niet meer hebben daar denk ik
Een echte papierversnipperaar heeft natuurlijk geen handjes om mee te meppen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat is raar. Je bent immers van kunstof. En je hebt nog wel van die ijzers in je zitten die zoeen vlieg accuut moeten kunnen vermoorden.
Die reageren doorgaans ook wel anders.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, voor mij is het prima, maar een deurwaarder zou wellicht anders reageren
Die hebben toch zoeen groot ijzer gebit waarmee ze de wereld afschrikken.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Een echte papierversnipperaar heeft natuurlijk geen hanfjes om mee te meppen.![]()
YES YES YES!!!quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Na het weekeinde krijgt Nederland wederom te maken met een aantal warme dagen. De meteorologen van weerinstituut KNMI voorspellen voor die dagen tussen de 20 en 25 graden Celsius.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Na het weekeinde krijgt Nederland wederom te maken met een aantal warme dagen. De meteorologen van weerinstituut KNMI voorspellen voor die dagen tussen de 20 en 25 graden Celsius.
Moet je ook in het weekend werken dan?quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
...lekker in de zon...
![]()
![]()
alhoewel..als ik een baan heb...![]()
De atmosfeer staat op ontploffen #198 - Lente/Zomer?quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
was toch ná het weekend voorspeeld.....quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Moet je ook in het weekend werken dan?
Rustig maar rustig maarquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die reageren doorgaans ook wel anders.
Ik heb al een vermogen betaald aan die mensen
Ik snap het ook niet, je betaalt iets niet, komt er zo'n vent, en die zegt dan: ja, je moet het bedrag + 200 euro binnen 3 dagen overmaken, anders wordt het nog hoger, en als je dan niet betaalt, binnen 3 dagen weer, komen we dingen halen.
WAAROM DENK JE DAT IK NIET BETAAL MONGOOL!(tegen de deurwaarder uiteraard)
Wat voor kronkel hebben die mensen in hun hoofd...
Oh nouja. Achja. Er komen nog zat mooie dagen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
was toch ná het weekend voorspeeldmaar ja ik zou eventueel ook af en toe in het weekend moeten werken...
![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Rustig maar rustig maar
1. Veel rekeningen worden niet/te laat betaald uit gemakszucht, vandaar de vervelende deurwaarders.
2. Als je betaal-problemen hebt en je belt (moet je wel telefoon hebben natuurlijk) het bedrijf dan valt er meestal wel wat te regelen.
![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die reageren doorgaans ook wel anders.
Ik heb al een vermogen betaald aan die mensen
Ik snap het ook niet, je betaalt iets niet, komt er zo'n vent, en die zegt dan: ja, je moet het bedrag + 200 euro binnen 3 dagen overmaken, anders wordt het nog hoger, en als je dan niet betaalt, binnen 3 dagen weer, komen we dingen halen.
WAAROM DENK JE DAT IK NIET BETAAL MONGOOL!(tegen de deurwaarder uiteraard)
Wat voor kronkel hebben die mensen in hun hoofd...
adem in....adem uit....quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:31 schreef crossover het volgende:
Oeh nog een half uur tot mijn herkansing..
oh ja hoor, die zijn hier vaste klant zo'n beetjequote:Op dinsdag 17 april 2007 12:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
heb je dan gerelmatig een deurwaarder aan de deur ja?
En wat komt er na adem uitquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
adem in....adem uit.......komt goed...
![]()
![]()
![]()
Vast welquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
adem in....adem uit.......komt goed...
![]()
![]()
![]()
Rookze, en succes crossquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:34 schreef crossover het volgende:
[..]
Vast wel
Ik ga nog ff roken beneden en dan kan ik het lokaal wel vast binnen.
Dagdag koffiemensjes
hmz.. lijkt me ook niet alles.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oh ja hoor, die zijn hier vaste klant zo'n beetje
peuk is altijd wel goed tegen stress...quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:34 schreef crossover het volgende:
[..]
Vast wel
Ik ga nog ff roken beneden en dan kan ik het lokaal wel vast binnen.
Dagdag koffiemensjes
Ouh ouh...quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nou...ik zou gewoon door blijven ademen......anders heb ik iest van reanimatie nodig...
![]()
Nee, is het ook niet.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hmz.. lijkt me ook niet alles.
Zo ben ik nu eenmaalquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
euuhh..ja heel lief van je.....![]()
Hm, lekker zo'n pizza!quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:35 schreef Diovarus het volgende:
Oja ben er weer.
Eten was heerlijk Pizza BBQ
Dat vond ik ookquote:
jah, ben je lekker bezig, is dat gezeik ook niet nodig, maar daar houdt verder niemand rekening mee.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, is het ook niet.
En dat vind ik zo kut, probeer je het goed te doen (het gaat ook vrij goed, behalve dat ik nog steeds niet alles kan terugbetalen) en dan krijg je weer van dit soort bullshit.
en zo ja, gewoon nog een keer schoppenquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ja het zit je ff niet mee eer-ik. En dat alleen maar omdat je baas je niet voldoende betaalt. Heb je die gast al voor z'n ballen geschopt dan?!?!
graties servis van de kapee-enquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:43 schreef Diovarus het volgende:
Wat een kut server hiero bij KPN
Telkens ligt ie eruit
Inderdaad.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, ben je lekker bezig, is dat gezeik ook niet nodig, maar daar houdt verder niemand rekening mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |