Ohja! Bij Venz!quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:51 schreef crossover het volgende:
Die dingen zaten vroeger altijd in de hagelslag
Die haalde ik eruit, vond ze niet echt lekkerquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:51 schreef crossover het volgende:
[..]
Die dingen zaten vroeger altijd in de hagelslag
Zoeen toevalquote:
quote:
Volgens mij waren ze chemisch bijgekleurd, maar vond ze wel altijd lekkerquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:52 schreef Diovarus het volgende:
Die haalde ik eruit, vond ze niet echt lekker
Dank uquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
Eets eer-ik!
Die huisarts mag je wat mij betreft lenen hoor Papier!
Misschien heb ik ze nog wel ergens in een plant liggen hiero.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Volgens mij waren ze chemisch bijgekleurd, maar vond ze wel altijd lekker. En altijd erg balen als al die Funnies er al uit gevist waren
![]()
Nah ik heb net al gegeten. Maar toch bedankt voor je aanbod Dio.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:55 schreef Diovarus het volgende:
Misschien heb ik ze nog wel ergens in een plant liggen hiero.
Hebben?
nah, ik zet mijn vuilnis in de middag buiten omdat ik het later vergeet en die mensen vaak tussen 12 en 4 in de nacht vuilnis komen ophalen.. zodoende dus..quote:
Das makkelijk! Hoef je het niet weg te gooienquote:
vervelend dat soort 'geintjes'quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:56 schreef eer-ik het volgende:
godver, te weinig loon gekregen van baas, --> telefoon afgesloten, kan niet betalen, gezeik
Moet ik weer 35 euro gaan betalen wegens heraansluiting
Het blijft een topvent die baas van jou!quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:56 schreef eer-ik het volgende:
godver, te weinig loon gekregen van baas, --> telefoon afgesloten, kan niet betalen, gezeik
Moet ik weer 35 euro gaan betalen wegens heraansluiting
als de vuilnisman het nog maar kan vinden strakkies.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Das makkelijk! Hoef je het niet weg te gooien![]()
oi, da's totaal niet handigquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:01 schreef eer-ik het volgende:
Ja, fijn is het weer.
Ik had zo weinig gekregen dat ik nog niet eens de helft van m'n vaste lasten kon betalen...
quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:01 schreef eer-ik het volgende:
Ja, fijn is het weer.
Ik had zo weinig gekregen dat ik nog niet eens de helft van m'n vaste lasten kon betalen...
Hoiquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:04 schreef Frutsel het volgende:
Zow ik ben er weer heel even![]()
en dan ben ik weer weg
Misschien nog tot vanmiddag![]()
geld maakt niet gelukkig...quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:08 schreef eer-ik het volgende:
VERDOMME IK HEB GELD NODIG
kutleven af en toe![]()
doei Frutsquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:04 schreef Frutsel het volgende:
Zow ik ben er weer heel even![]()
en dan ben ik weer weg
Misschien nog tot vanmiddag![]()
Deurwaarders ook niet.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
geld maakt niet gelukkig......wel makkelijker...
![]()
![]()
Hello beautifullquote:
yep....quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, maar was het fjin
Daar gaat het om toch
frits, ga je mee naar de WTCC @ zandvoort 6 mei?quote:
Natuurlijk. Ik ben van ellende maar een beetje gaan werkenquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hey lieverd......missed me...?
![]()
dacht dat jij geen geld had....???quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
frits, ga je mee naar de WTCC @ zandvoort 6 mei?
Kaarten via BMW zijn 15 euro, en daarmee iig goedkoper dan 'normale' kaarten
Nu niet nee, maar ik krijg nog wel een paar honderd euro...quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dacht dat jij geen geld had....???![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik ben van ellende maar een beetje gaan werken![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |