met mijn dokter ging het prima, mijn apk is weer verlengdquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hi Frits![]()
Hoe ging het met de dokter?
Dat dacht ik alquote:
Zijn die lekker? Hooikoortspillen? Ga je daar roze olifantjes van zien?quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
Bij de dokter was het goed hoor, ik heb een wrat op mijn duim zitten al een hele tijd en nu wilde hij weer een behandeling gaan doen met een of ander middel (geen stikstof) en dan moest 'ie binnen 4 weken wel weg zijn. Dus ik:En nu moet ik naar de dermatoloog, daar gebruiken ze wel stikstof.
Oh ja, en ik heb maar even een voorraadje hooikoortspillen ingeslagen
hittevrijquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hier ben ik ook wel voor overigens, en of er dan op een magische manier ineens een heleboel verlof bij wordt geschreven op mijn werk!
Goeie shit is dat ouwe! Je gaat eerst keihard spacen en vervolgens zie je roze olifantjes en konijntjes en bloemen en paarden.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zijn die lekker? Hooikoortspillen? Ga je daar roze olifantjes van zien?![]()
Maar eigenlijk alles wat jij zegt is tofquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zijn die lekker? Hooikoortspillen? Ga je daar roze olifantjes van zien?![]()
Dan ga ik de dokter ook maar s om hooikoortspillen vragen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Goeie shit is dat ouwe! Je gaat eerst keihard spacen en vervolgens zie je roze olifantjes en konijntjes en bloemen en paarden.![]()
Smakelijk enzoquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:45 schreef eer-ik het volgende:
--> luns
Vééétquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
Goeie shit is dat ouwe! Je gaat eerst keihard spacen en vervolgens zie je roze olifantjes en konijntjes en bloemen en paarden.![]()
--> rubbersquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:46 schreef indahnesia.com het volgende:
-> lubbers
de boel kan hier ook wel een opfrisbuitje gebruikenquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:44 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, hier komt weer een portie water naar beneden zeg... zaaaalig gewoon.
Jah die werkt bij de chinees verderopquote:
ach welnee, da's nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:47 schreef buzzer het volgende:
[..]
de boel kan hier ook wel een opfrisbuitje gebruiken
flubber blubberquote:
Hier mag het ook gaan regenen. Al dat opwaaiende stof maakt mijn voiture heel ranzig.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:47 schreef buzzer het volgende:
Precies.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ach welnee, da's nergens voor nodig.
Plantensproeierss
quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
flubber blubber
het is al langere tijd droog daar geloof ik, niet?quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:47 schreef buzzer het volgende:
[..]
Die dingen zaten vroeger altijd in de hagelslagquote:
ik ben traag.quote:
Ohja! Bij Venz!quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:51 schreef crossover het volgende:
Die dingen zaten vroeger altijd in de hagelslag
Die haalde ik eruit, vond ze niet echt lekkerquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:51 schreef crossover het volgende:
[..]
Die dingen zaten vroeger altijd in de hagelslag
Zoeen toevalquote:
quote:
Volgens mij waren ze chemisch bijgekleurd, maar vond ze wel altijd lekkerquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:52 schreef Diovarus het volgende:
Die haalde ik eruit, vond ze niet echt lekker
Dank uquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
Eets eer-ik!
Die huisarts mag je wat mij betreft lenen hoor Papier!
Misschien heb ik ze nog wel ergens in een plant liggen hiero.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Volgens mij waren ze chemisch bijgekleurd, maar vond ze wel altijd lekker. En altijd erg balen als al die Funnies er al uit gevist waren
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |